اشتراک گذاری

نمایندگی اچ پی در تهران

نمایندگی اچ پی در تهران، کلیه خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر محصولات این برند را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز با راه اندازی چندین شعبه در اقصی نقاط تهران، تعمیرات اچ پی در شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران را با بالاترین سرعت و کیفیت انجام می دهد.

چنانچه نیاز به تعمیر هریک از دستگاه های این برند اعم از دستگاه کپی، پرینتر، لپ تاپ و … دارید، کافی است با یکی از شعب نمایندگی اچ پی در تهران تماس بگیرید. همکاران ما در شعبه های ستارخان، سعادت آباد، امیرآباد، پیروزی، فرجام و ولیعصر، تا تعمیر کامل دستگاه و رفع ایرادات آن در کنار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خدمات دهی نمایندگی hp در تهران، ادامه مقاله را دنبال کنید.

نمایندگی اچ پی در تهران

خدمات نمایندگی اچ پی در تهران

فعالیت نمایندگی hp تهران، بیشتر در حوزه تعمیر دستگاه های این برند است. به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات نمایندگی اچ پی در تهران، می توان به مواردی همچون تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ، تعمیر سخت افزاری لپ تاپ، تعمیرات تخصصی تبلت، ترمیم انواع آل این وان، تعمیر و رفع ایرادهای پرینتر، تعمیر دستگاه کپی، بررسی و رفع مشکلات عملکردی انواع اسکنر، تعمیرات انواع مانیتور و دسکتاپ، تعمیر هارد، شارژ کارتریج و بازیابی اطلاعات هارد اشاره کرد.

همچنین این مجموعه در راستای فراهم کردن شرایط هرچه بهتر برای کاربران محترم و راحتی این عزیزان، سرویس در محل اچ پی را نیز برای محصولاتی همچون دستگاه کپی و پرینتر به کاربران ارائه می دهد. خدمات این مرکز دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران بوده و تا مدت زمان مشخصی، قابل پیگیری هستند.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در تهران

برای تعمیر لپ تاپ، بهتر است به مراکز و تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن قطعات مورد استفاده اطمینان داشته باشید. نمایندگی اچ پی در تهران، تعمیرات لپ تاپ را با  گارانتی معتبر ارائه می دهد. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشد که تمامی قطعات یدکی به کار رفته در دستگاه، اصل هستند.

مراحل عیب یابی و تعمیر لپ تاپ اچ پی در تهران، توسط تعمیرکاران مجرب و متعهد انجام می شود. همکاران ما پس از بررسی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، اجزای معیوب را به تناسب شدت خرابی، ترمیم کرده و یا تعویض می کنند. سپس با انجام دادن اقدام نرم افزاری مورد نیاز، مشکلات سیستمی را نیز برطرف می کنند.

شارژ کارتریج اچ پی در تهران

شارژ کارتریج در پرینتر و دستگاه کپی، زمانی انجام می شود که مواد مصرفی دستگاه تمام شده یا رو به پایان باشند. البته بسیاری از دستگاه های کپی، قابلیت شارژ کارتریج را نداشته و حتما باید مخزن جوهر آن را تعویض کرد. شارژ کارتریج اچ پی در نمایندگی مجاز اچ پی با مرغوب ترین مواد انجام می شود. به این ترتیب، کیفیت چاپ مختل نشده و می توانید محتوای مورد نظرتان را با بهترین کیفیت چاپ کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مراحل و جزئیات شارژ کارتریج اچ پی در تهران، با نمایندگی hp تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی اچ پی در تهران

نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران

برای تعمیر پرینتر اچ پی در تهران، با نمایندگی hp تماس بگیرید تا همکاران ما خدمات تعمیر در محل را به شما ارائه دهند. همکاران ما نهایت تلاش خود را به کار می بندند تا خدمات با کیفیتی را در زمینه تعمیرات پرینتر به شما ارائه دهند. تکنسین های نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران، به آدرس شما آمده و هرگونه اقدام مورد نیاز برای رفع ایرادات پرینتر را انجام می دهند. در نهایت دستگاه تعمیر شده و بدون ایراد، به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی پرینتر اچ پی

تعمیر تبلت hp در تهران

یکی دیگر از خدمات نمایندگی اچ پی تهران، تعمیرات تبلت های این برند است. تیم تعمیر تبلت hp در تهران، ضمن تسلط کامل بر ساختار محصولات این برند و مشکلات رایج آنها، عملیات عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهند. در نتیجه تمامی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت، شناسایی شده و برطرف می شوند. شما می توانید برای تعمیر تبلت خود از سرویس پذیرش و تحویل در محل نمایندگی hp استفاده کنید.

تعمیر آل این وان اچ پی

تعمیر آل این وان اچ پی در واحدی مجزا در نمایندگی این شرکت انجام می شود و کاربران شاهد تخصصی ترین سطح تعمیرات در این مرکز می باشند. کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر این محصول تحت نظارت مجرب ترین تکنسین های این حوزه انجام می شود و از این رو، کلیه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه برطرف می گردند.

کارشناسان زبده ای در این واحد فعالیت می کنند که تخصص بالایی در امر تعمیر داشته و خدمات را در سطحی حرفه ای ارائه می دهند. این کارشناسان، از بین کارکشته ترین مهندسین بخش نرم افزار و سخت افزار انتخاب شده اند. همچنین به دلیل استفاده از جدید ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا، می توانید اطمینان داشته باشید که دیگر شاهد بروز اختلالات در آل این وان اچ پی خود نخواهید بود.

تعمیر هارد HP

تعمیرات هارد اچ پی ( سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور و بازیابی اطلاعات )

نمایندگی اچ پی سرویس  ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات هارد اکسترنال اچ پی و مموری کارت اچ پی و همچنین بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال اچ پی و مموری کارت اچ پی با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات را بصورت تخصصی، برای همه مدلهای هارد اچ پی ارائه می دهد.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات هارد اکسترنال و مموری کارت ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر تخصصی هارد اکسترنال و مموری کارت و همچنین بازیابی اطلاعات، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات مموری کارت اچ پی ، تعمیرات هارد اکسترنال اچ پی ، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال اچ پی و بازیابی اطلاعات مموری کارت اچ پی ، خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال ، خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد اکسترنال و . . . ارائه می دهد.

  • رفع بدسکتور هارد اچ پی
  • تعمیر برد کنترل هارد اچ پی
  • تعویض برد کنترل هارد اچ پی
  • بازیابی اطلاعات در شناخته نشدن قطعه هارد اچ پی

تعمیر سرور HP

نمایندگی اچ پی سرویس ، تخصصی ترین مرجع ارائه دهنده خدمات سرور اچ پی در ایران است. سرور اچ پی ، قدرتمندترین ، قابل اعتمادترین و امن ترین راه حل برای رفع نیازهای مربوط به سرور شما می باشد.

سری Magnia ی سرور اچ پی ، شامل مدل های متفاوت با قابلیت های متفاوتی ست که هر یک از این مدل ها در زمینه های مختلفی کاربرد دارند.

برخی از قابلیت های سری Magnia سرور اچ پی :

  •  Digital Photo Album
  • Digital Jukebox
  • Internet Connectivity
  • Cross-platform File Sharing
  • Enhanced Backup and Restore

تعمیر مانیتور HP

نمایندگی اچ پی سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات صفحه نمایش ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر صفحه نمایش اچ پی ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر صفحه نمایش اچ پی اعلام میدارد. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری صفحه نمایش را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

تعمیر کامپیوتر HP

نمایندگی اچ پی سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر اچ پی ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر های اچ پی ، از جمله Hp All In One را ارائه می دهد.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر اچ پی ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات کامپیوتر اچ پی در تمامی زمینه ها را ارائه می دهد.

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت  ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
خدمات نمایندگی hp در تهران
  • آنالیز و تعمیرات دسکتاپ
  • عیب یابی و تعمیر مانیتور
  • تعمیر فبلت در نمایندگی اچ پی در تهران
  • شارژ کارتریج
  • فروش محصولات اچ پی
  • مشاوره پیش از فروش و تعمیرات
  • تعمیر محصولات اچ پی
  • سرویس دوره ای محصولات اچ پی
  • ریکاوری و ترمیم لپ تاپ در نمایندگی اچ پی در تهران
  • رفع ایراد تبلت
  • ترمیم و بازیابی پرینتر
  • رفع ایراد کپی در نمایندگی اچ پی در تهران
  • آموزش تعمیرات اچ پی
  • مشاوره فروش و فروش پرینتر های اچ پی
  • تعمیر و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی چه در محل چه در نمایندگی اچ پی
  • مشاوره فروش و فروش لپ تاپ های اچ پی
  • تعمیر و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی در نمایندگی اچ پی
  • مشاوره فروش و فروش تبلت های اچ پی
  • فروش و ارائه دیگر محصولات اچ پی در نمایندگی اچ پی
  • ریکاوری و تعمیر هارد
  • ترمیم و بازیابی آل این وان
  • رفع ایراد اسکنر
  • خدمات پس از فروش محصولات اچ پی
  • سرویس در محل محصولات اچ پی

نمایندگی اچ پی سفیر پشتیبانی

نمایندگی اچ پی با ارائه محصولات خوش ساخت و با دوام درهای دنیای مدرن را به سوی شما باز میکند. با شروع استفاده همگانی از محصولات حوزه فناوری و افزایش تعداد کاربران این محصولات، درصد خرابی و دچار مشکل شدن این نوع ابزار ها رو به افزایش رفت و به همین دلیل الزام وجود نمایندگی ها و خدمات پس از فروش به امری بدیهی بدل شد. نمایندگی اچ پی در تهران و شهرستان ها با به کار گیری تعمیر کاران و متخصصان برتر در حوزه تعمیر و نگهداری لوازم الکترونیکی نگرانی کاربران و علاقه مندان به محصولات اچ پی را از بین برده و در راه سهولت خرید و تعمیر و ریکاوری این محصولات قدم بر میدارد.

یکی از برترین های اچ پی

یکی از برترین و پر آوازه ترین محصولات شرکت اچ پی در ایران! میتوان گفت یکی از پر آوازه ترین محصولات اچ پی آمریکا در ایران لپ تاپ های این برند است. نمایندگی اچ پی با نمایش و عرضه این محصول نگرانی برای شما باقی نمیگذارد. لپ تاپ های اچ پی در سه گروه مالتی مدیا ، گیمینگ و نوت بوک انواع سلایق کاربری را راضی نگه میدارد.

بیشترین علت استفاده از محصول این برند قدرت سخت فزاری بالاست و به همین دلیل کاربران حرفه ای سطح پردازش دلخواه بالا در حوزه های صنعت و بازی اچ پی را یکی از برترین گزینه های خود قرار میدهند. نمایندگی اچ پی با تقسیم محصولات به دسته هایی بر مبنای استفاده کاربران انتخاب و تهیه را برای علاقه مندان به این برند را آسان کرده است. همان طور که ذکر شد این دسته ها شامل :

لپ تاپ های گیمینگ:

این دسته از لپ تاپ به نوعی پر قدرت ترین لپ تاپ های موجود در بازار فناوری هستند که با حضور در نمایندگی اچ پی شاهد بررسی تخصصی و مشاوره رایگان خواهید بود.

لپ تاپ های مالتی مدیا:

این نوع لپ تاپ ها با صفحه نمایشگر کوچک تر و قیمت های اقتصادی تر برای به دوش کشیدن کار های روزمره مانند گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و وبگردی طراحی شده اند.

لپ تاپ های آلترابوک:

آلترابوک ها با پردازش قوی تر نسبت به دسته مالتی مدیا و ضعیف تر نسبت به دسته گیمینگ در این رده قرار میگیرند که ویژگی خاص آن ها عمومی بودن آن هاست.

 خدمات فروش در نمایندگی اچ پی :

پیش از خرید: مشاوران این مرکز، پیش از خرید هر کالا، شما را راهنمایی کرده، تا بهترین محصول را با توجه به شرایط و خواست خود برگزینید. مشاوره‌ با کارشناسان مجرب و متعهد ما را پیش از خرید از دست ندهید.

در زمان خرید: با خرید محصولات مورد نیاز خود از نمایندگی اچ پی، از اورجینال بودن کالای خریداری شده آسوده‌خاطر باشید. مدیریت نمایندگی اچ‌پی به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی کالاهای خریداری شده از این مرکز، ساخت و تولید کمپانی اچ‌پی بوده و در پک‌های همان شرکت، به شما عرضه گردد.

پس از خرید:در نمایندگی اچ‌پی، هرگونه نقص و خرابی در این محصولات توسط کارشناسان نمایندگی اچ‌پی رفع و برطرف می‌گردد. کادر فنی ما، از زمان خرید تا هر زمان که شما نیازمند حضور آن‌ها باشید در کنار شما خواهند بود.

خدمات تعمیر در نمایندگی اچ پی : همان گونه که ذکر کردیم ، نمایندگی اچ پی از برترین متخصصین جهت تعمیر محصولات اچ پی بهره گرفته است ، در این قسمت برخی از خدمات این شرکت در زمینه ی تعمیر محصولات اچ پی ذکر می شوند

نمایندگی اچ پی در تهران

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر و البته سایر دستگاه های مورد استفاده نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت.

در این میان، نمایندگی اچ پی در تهران و شهرستان نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.

چاپ حقیقی با پرینتر های اچ پی

بدون شک پرینتر های اچ پی یکی از معروف ترین پرینتر های موجود در بازار های جهانی از دیر باز تا کنون بوده اند. نمایندگی اچ پی با در نظر گرفتن این که پرینتر های اچ پی میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی دارند ؛ اقدام به عرضه این دستگاه مینماید. از ویژگی های بارز پرینتر های اچ پی میتوان به قابلیت اتصال بی سیم، چاپ و اسکن با حد اکثر سرعت و طراحی بدنه زیبا و کاربردی اشاره کرد که میتواند هر کاربر حرفه ای یا مبتدی را به خود جذب کند. نمایندگی اچ بی با مشاوره حرفه ای در زمان خرید کالا و آموزش نحوه استفاده ، تجربه ای تازه و لذت بخشی را در دنیای چاپ و تکثیر برای شما به ارمغان می آورد.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی در تهران واحدهای تعمیر اچ پی را مجزا راه اندازی کرده است . به این ترتیب هر تعمیرکار تنها به تعمیر یک محصول می پردازد . مهمترین مزیت این ویژگی آن است که تعمیرکاران تمامی توجه خود را معطوف بر بازیابی یک محصول می نمایند . از این رو کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی قابل قیاس با سایر تعمیرگاهها نیست .

تکنسین های نمایندگی اچ پی در تهران پس از اتمام پروسه تعمیر به اعمال تنظیمات کلی در دستگاه و غبارروبی بخشهای داخلی آن مبادرت می ورزند . همین امر موجب می گردد کاربران پس از استفاده از محصول شاهد افزایش کارایی آن باشند . ارائه خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی در تهران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید