اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ Hp

تعمیرات لپ تاپ hp در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه لپ تاپ معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ hp تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات لپ تاپ را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آن‌ها در این مجموعه داشته است.

کاربران هریک از لپ تاپ می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ از بهترین خدمات تعمیر بهره‌مند گردند. این مرکز فعالیت خویش را همزمان با ورود لپ تاپ های hp به کشور آغاز نموده است و همگام با توسعه فناوری بکاررفته در این دستگاه ها، تجهیزات و متدهای تعمیر خویش را بروزرسانی ساخته است. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های پیشرفته تعمیر –که هر شش ماه یکبار برگزار می گردند- بر جدیدترین متدهای جهانی حوزه تعمیرات لپ تاپ hp مسلط بوده و آنها را در حین کار پیاده می سازند.

نکات مهم در تعمیر لپ تاپ hp

تعمیرات لپ تاپ hp نیازمند تجهیزاتی است که بالاترین سطح هماهنگی و سازگاری را با این محصول داشته باشند؛ بهره‌مندی یک مرکز تعمیرات لپ تاپ از چنین تجهیزاتی سبب می‌گردد تا کارشناسان آن بتوانند ضمن کیفیت‌بخشی به تعمیرات انجام شده، سرعت ارائه خدمات را نیز ارتقا بخشند. کاربران لپ تاپ hp توجه داشته باشند که در زمان مراجعه به یک مرکز مجاز و فعال در زمینه تعمیرات لپ تاپ hp، این مرکز  ضمن دارا بودن مدارک و گواهینامه‌های لازم جهت فعالیت، می‌بایست تمامی خدمات ارائه شده در مرکز خویش را بر اساس اصول و ضوابط تعریف شده، ضمانت نماید و در صورت بروز خطا در فرآیند تعمیر، خود را ملزم به جبران آن‌ها بداند.

بعلاوه این مرکز می‌بایست از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند باشد و از به‌کارگیری قطعات مستهلک و قدیمی در حین تعمیر خودداری نماید. در همین راستا، مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ hp با همکاری جمعی از زبده‌ترین کارشناسان تعمیرات لپ تاپ اچ پی و به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا در حوزه تعمیرات لپ تاپ، تمامی تلاش خود را به کار بسته تا به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم و تعمیر لپ تاپ hp بپردازد.

عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ hp

عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ های hp، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ های hp و ارائه آنها به مشتری، انجام سرویس‌ های جامع اچ پی، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال و …. از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ hp در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت. مرکز تعمیرات لپ تاپ hp، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز گردید.

[vc_message message_box_style=”3d” icon_fontawesome=”fa fa-check”]

تعمیرات درایو لپ تاپ Hp / تعمیرات درایو نوت بوک Hp/تعمیرات هارد لپ تاپ Hp / تعمیرات هارد نوت بوک Hp/تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ Hp / تعمیرات قاب شکسته نوت بوک Hp/تعمیرات بلندگو لپ تاپ Hp / تعمیرات بلندگو نوت بوک Hp/تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ Hp / تعمیرات لولای شکسته نوت بوک Hp

[/vc_message]

نکات مهم در نگهداری از لپ تاپ hp

  • دستگاههای خارجی غیرضروری را از دستگاه جدا کنید.
  • از نرم افزار مدیریت نیرو ( انرژی) استفاده کنید.
  • هر شش ماه، یکبار اتصالات لپ تاپ را تمیز نمایید.
  • آداپتور لپ تاپ را با هیچ دستگاه دیگری ( خصوصا پر مصرف ) بصورت مشترک به یک پریز متصل نکنید.
  • صفحه LCD را بیش از ۱۳۰ درجه باز نکنید.
  • Wireless لپ تاپ را در مکان هایی که احتمال تداخل امواج وجود دارد مانند بیمارستان ، هواپیما و … خاموش نمایید.
  • لپ تاپ را در محیط مرطوبت قرار ندهید، همچنین آنرا از معرض مایعات دور نگهدارید.
  • لپ تاپ را تمیز نگه دارید.
  • جهت تمیز نمودن صفحه LCD لپ تاپ از دستمال نرم مرطوب شده با آب یا مایع تمیز کننده مخصوص LCD استفاده نمایید و هرگز به طور مستقیم هیچگونه مایعی را به روی صفحه آن نپاشید.
  • هنگام بستن صفحه LCD لپ تاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی ما بین LCD و صفحه کلید یا روی لپ تاپ قرار نداشته باشد، زیرا باعث شکستن LCD می‌‌گردد.
  • زیاد روی تاچ پد فشار نیاورید.
  • در صورتیکه از باتری لپ تاپ بمدت طولانی استفاده نمی نمائید، آن را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد شارژ نمایید و بعد از خارج کردن باتری در جای خنک نگهداری نمائید.
  • لپ تاپ را مستقیم به برق وصل نکنید. (از پریزها یا سه راهی ها یا محافظ ها استفاده کنید)
  • از نرم افزارها و ضد ویروس های مناسب و سبک استفاده نمایید. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ hp دریافت نمایید)

تعمیرات لپ تاپ hp و تعویض قطعات معیوب

تعمیرات لپ تاپ hp در شرایطی که بدون توجه به پارامترهای ضروری این حوزه انجام پذیرد نه تنها نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت بلکه ممکن است با آسیب‌رسانی به بخش‌های سالم دستگاه، امکان بهبود و تعمیر آن را برای همیشه از میان ببرد. در همین راستا، خدمات تعمیرات hp توسط جمعی از مهندسان زبده و با بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته در نمایندگی hp به هموطنان گرامی ارائه می‌گردد. اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی hp صورت می‌پذیرد. شایان ذکر است نمایندگی اچ پی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تعمیرات تخصصی محصولات این شرکت به ‌ویژه تعمیرات لپ تاپ hp است. لپ تاپ های معیوب ارجاع شده به این مرکز، پس از بررسی های اولیه، در صورت امکان تعمیر و در غیر اینصورت قطعات از کار افتاده آنها  تعویض می گردد. قطعات تعویض شده در این مرکز با ضمانت اصل بودن قطعه و اورجینال بودن آن انجام می پذیرد.

[vc_message message_box_style=”3d” icon_fontawesome=”fa fa-check”]

تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ Hp  / تعمیرات صفحه نمایش نوت بوک Hp/تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ Hp   /تعمیرات کارت گرافیک نوت بوک Hp/تعمیرات کی برد لپ تاپ Hp / تعمیرات کی برد نوت بوک Hp/تعمیرات صفحه لمسی لپ تاپ Hp / تعمیرات صفحه لمسی نوت بوک Hp

[/vc_message]

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دستگاههای اچ پی نظیر تعویض و تعمیر تاچ تبلت اچ پی را به متقاضیان ارائه دهند. مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی اچ پی در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ Hp :

تعمیرات مادربرد لپ تاپ Hp ( مادربرد نوت بوک Hp ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی

تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ Hp ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک

تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ Hp ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )

تعمیرات باتری لپ تاپ Hp ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )

باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ Hp یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ Hp ( نوت بوک Hp )

تعمیرات مودم لپ تاپ Hp و تعویض انواع مودم لپ تاپ Hp (Modem )

تعمیرات گرافیگ لپ تاپ Hp و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ Hp (VGA)

ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD لپ تاپ Hp ، تعمیرات LED لپ تاپ Hp و تعویض LCD و LED لپ تاپ Hp ( نوت بوک Hp )

تعمیرات شارژر لپ تاپ Hp ( آداپتور لپ تاپ Hp )

تعمیرات کیبورد لپ تاپ Hp و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ Hp ( نوت بوک Hp )

تعمیرات وایرلس لپ تاپ Hp ، تعمیرات بلوتوث لپ تاپ Hp و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ Hp ( wifi , bt )

تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ Hp ، تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ Hp و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ Hp

نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی

تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ Hp که عبارت است از :

تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )

تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های Hp ( نوت بوک های Hp )

تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …

تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های Hp ( نوت بوک های Hp )

بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال

کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره

روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک

تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ Hp

انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ

انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ Hp

Hp ، تعمیر لپتاپ Hp ، تعمیرات لپتاپ Hp ، تعمیر لب تاپ Hp ، تعمیرات لب تاپ Hp ، تعمیر لبتاپ Hp ، تعمیرات لبتاپ Hp،تعمیر لپ تاپ Hp ، تعمیر نوت بوک Hp ، تعمیرات لپ تاپ Hp ، تعمیرات نوت بوک Hp ، تعمیر لپتاپ Hp ، تعمیرات لپتاپ Hp ، تعمیر لب تاپ Hp ، تعمیرات لب تاپ Hp ، تعمیر لبتاپ Hp ، تعمیرات لبتاپ Hp

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down”]

با مراجعه به بخش ذیل، آخرین اخبار و مطالب در مورد محصولات اچ پی را پیگیری نمایید.

[/vc_message]