اشتراک گذاری

تعمیرات هارد اچ پی

تعمیرات هارد اچ پی از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می‌باشد که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و توسط کارشناسان فنی این حوزه انجام می‌پذیرد. تعمیرات هارد اچ پی با توجه به مدل‌های گوناگون و متنوع عرضه شده از این محصول، یک کار تخصصی است و کسب مهارت در تعمیر و ترمیم آن، مدت زمان زیادی را طلب می‌کند.

کارشناسان نمایندگی اچ پی  در واحد تعمیر هارد اچ پی، ضمن بهره‌مندی از  سال ها سابقه در امر تعمیرات هارد اچ پی، به دلیل حضور در دوره‌های بین‌المللی و کسب مدارک تخصصی موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در امر تعمیر هارد اچ پی گشته‌اند. بد نیست بدانید که هارد اچ پی همانند دیگر هاردهای موجود، ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ مخصوص دارد لیکن تعمیرات هارد اچ پی اعم از هارد اکسترنال اچ پی و هارد اینترنال اچ پی تقریباً به یک شیوه صورت می‌گیرد و کارشناسان تعمیرِ هارد، در صورتی که تمامی ابزارآلات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند قادر به رفع تمامی مشکلاتی خواهند بود که در هارد ایجاد می‌شود.

تعمیرات هارد اچ پی

نمایندگی هارد اچ پی

نمایندگی هارد اچ پی، در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، خدمات حوزه فروش و تعمیر انواع مدل های این محصول را به کاربران ارائه می دهد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، تعمیرات تخصصی این محصول را در سطحی حرفه ای انجام می دهد.

حضور کارشناسان مجرب آی تی در این مجموعه، موجب ارتقا قابل توجه سطح کیفی خدمات تعمیری شده است. همکاران ما به واسطه تعهدی که نسبت به کاربران دارند، تلاش می کنند ضمن برطرف کردن کلیه مشکلات انواع هارد، آن را در نهایت سلامت به کاربران تحویل دهند. تعمیرات هارد اچ پی، به واسطه کیفیت خدماتش در بین کاربران شهرت یافته است و بسیاری از افراد، این مرکز را به عنوان گزینه اول خود برای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری هارد شان در نظر می گیرند.

خدمات تخصصی تعمیرات هارد اچ پی

بد سکتوری هارد دیسک و تعمیر آن

بد‌سکتوری هارد به طور کلی شامل دو نوع است که در این بخش در ارتباط با هر دو نوع، توضیحاتی مختصر ارائه می‌شود. بدسکتور نوع اول، که با نام بدسکتور سخت نیز شناخته می‌شود، بدسکتوری‌ای است که در اثر صدمات فیزیکی به هارد اتفاق می افتد. بدسکتور نوع دوم، بدسکتوری نرم افزاری است که عمدتاً به دلیل اشکالات نرم‌افزاری ایجاد می‌‌شود. (اشکالات مربوط به بدسکتوری نرم‌افزاری در غالب موارد قابل رفع است). زمانی که هارد اچ پی دچار بدسکتوری فیزیکی و یا سخت شود احتمال تعمیر آن بسیار کمتر است.

بدسکتوری فیزیکی به کلاستری از فضای هارد دیسک گفته می‌‌شود که به صورت فیزیکی صدمه دیده است. در این شرایط احتمال اینکه اتصال هد هارد دیسک با سطح هارد موجب صدمه دیدن هارد شده باشد وجود دارد. نفود گرد و غبار نیز به داخل هارد می‌‌تواند منجر به بدسکتوری شود. در واحد تعمیرات هارد اچ پی با توجه به نوع بدسکتوری هارد، آن را تعمیر می‌کنند. البته همانطور که گفته شد در صورتی که بدسکتوری ناشی از آسیب های فیزیکی باشد در این صورت درصد تعمیر هارد بسیار اندک است. برای تعمیر بدسکتوری ابتدا از نرم افزارهای ویژه بهره گرفته می‌شود و در صورت نیاز هارد جراحی شود.

تعمیر برد هارد اچ پی

برد هارد، کنترل هارد دیسک و دریافت دستورات برای اجرا در سیستم را برعهده دارد. این قطعه‌ی کوچک، وظایف گوناگون دیگری از جمله بکار انداختن موتور هارد و خواندن اطلاعات از روی پلترها را نیز انجام می دهد. برد هارد حاوی قسمت فریموری هارد نیز هست تا امکان درست کار کردن هارد فراهم شود. بنابراین سوختن و یا از کارافتادن برد هارد می تواند عملکرد کلی هارد را تحت تأثیر قرار داده و آن را از کار بیاندازد. عواملی همچون رطوبت، نوسانات برقی، افزایش دمای دستگاه و وارد شدن ضربه به هارد باعث خرابی برد می‌شوند.

شناخته نشدن هارد، درست کار نکردن هارد و خارج شدن بوی سوختگی از دستگاه از مهمترین نشانه های خرابی برد هارد اچ پی می باشد. تعمیر برد هارد با توجه به میزان و نوع قطعات خراب شده آن بستگی دارد و در برخی از مواقع امکان تعمیر آن وجود ندارد. برای مثال در صورت خرابی آسی رام برد هارد، امکان تعمیر برد وجود نداشته و باید تعویض شود. تشخیص این مسئله که آیا برد هارد قابل تعمیر است یا خیر، بستگی به نظر کارشناسان -پس از بررسی دقدق هارد دارد.

شناسایی نشدن هارد و رفع این مشکل

شناسایی نشدن هارد دیسک و یا به اصطلاح بوت نشدن هارد، ممکن است به دلیل اتصالات داخلی و یا مشکلات نرم افزاری دستگاه باشد. اگر اجزای داخلی هارد دیسک مشکل داشته باشد در این صورت هارد توسط سیستم شناسایی نشده و بوت نمی شود. فرسودگی هارد به دلیل کارکرد بالای آن از عوامل به وجود آمدن این مشکل می‌باشد. البته گاهی هارد تازه خریداری شده نیز بوت نمی شود. در این صورت دیگر نمی توان گفت فرسودگی باعث بروز این مشکل شده است و باید دستگاه توسط متخصصان فنی مورد بازبینی قرار گیرد.

به طور کلی می‌توان گفت هاردی که بوت نمی‌شود، اخطارهای متفاوتی را در سیستم نمایش می‌دهد. این خطاها می توانند قبل از راه‌اندازی ویندوز نمایش داده شوند و یا اینکه بعد از بالا آمدن ویندوز مشاهده گردند. به طور کلی عواملی مانند سن زیاد ‌‌هارددیسک،‌ داده های صدمه دیده، مشکلات سخت‌افزاری و ویروس‌ها در شناسایی نشدن هارد تأثیرگذار می‌باشند. برای رفع مشکل بوت نشدن هارد می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات هارد اچ پی تماس بگیرید.

جراحی هارد اچ پی

جراحی هارد اچ پی یکی از اقداماتی است که در فرایند تعمیر این قطعه انجام می شود. این اقدام معمولا زمانی انجام می شود که قطعات داخلی هارد دچار مشکل شده و قادر به ارائه اطلاعات موجود به کاربران نیستند. در این حالت باید برای بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد، این قطعه را جراحی نمود. جراحی انواع هارد اقدامی است که نیاز به تخصص بالایی داشته و باید در محیطی تخصصی انجام گردد. در غیر این صورت ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای این محصول به وجود آمده و محتویات آن به طور کلی از بین برود.

نمایندگی اچ پی، با فراهم کردن پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و استخدام مجرب ترین تکنسین های این حوزه، توانسته با کیفیت ترین خدمات را در زمینه جراحی هارد به کاربران ارائه دهد. کلیه امکانات مورد نیاز برای جراحی هارد از جمله کلین روم در این مرکز وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

ریکاوری هارد اچ پی

ریکاوری هارد اچ پی

یکی از تخصصی‌ترین خدمات تعمیرات هارد HP ریکاوری اطلاعات آن است. بازیابی اطلاعات هارد معمولاً زمانی صورت می‌گیرد که کاربر ناخواسته موجب حذف فایل ها شده و یا اینکه هارد خراب شده و از کار افتاده باشد. نکته مهم در ریکاوری هارد معیوب، نوع و میزان خرابی آن است. در واقع بازیابی فایل ها از روی هاردی که از کار افتاده است به خرابی آن بستگی دارد.

در مرکز تعمیرات هارد اچ پی، با جراحی کردن هارد توسط دستگاه هایی مانند PC3000 امکان بازیابی فایل ها وجود دارد. البته این موضوع تحت شرایط خاصی امکان پذیر است و اگر هارد آسیب جدی دیده باشد در این صورت امکان ریکاوری آن وجود ندارد. جهت بررسی هارد و امکان بازیابی اطلاعات آن می توانید به نمایندگی اچ پی مراجعه کنید.

دیگر خدمات واحد تعمیر هارد اچ پی

  • رفع مشکل هارد اچ پی با برد سوخته
  • رفع مشکل هارد معیوب اچ پیبه دلیل ورود ویروس
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد
  • تعمیر هارد اچ پی با مشکل اطلاعات و فایل‌های پاک شده یا پریده از هارد
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل کند بودن عملکرد
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری
  • تعمیر هارد اچ پی با مشکل عدم توانایی خوانش دیتاهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل اطلاعات از دست رفته
  • تعمیر هارد اچ پی با مشکل خرابی در برد الکترونیک هارد
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل ضربه خوردگی
  • تعمیر هارد اچ پی با مشکل محو و ناپدید شدن درایوهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل از دست رفتن اطلاعات به دلیل پارتیشن‌بندی مجدد یا حین تغییر سایز درایوها یا نصب ویندوز
  • تعمیر هارد اچ پی با مشکل شناسایی با نام‌های دیگر
  • تعمیرات هارد اچ پی با مشکل عدم دسترسی به اطلاعات موجود در هارد
  • تعمیر  بدسکتور هارد اچ پی
  • تعمیرات هارد اچ پی با پیغام فرمت دیسک
  • تعمیرات هارد اچ پی در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص
  • رفع مشکل عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست هارد اچ پی
  • رفع مشکل هارد Fdisk شده
  • ترمیم و تعمیر هارد معیوب یا به اصطلاح سوخته‌ اچ پی
  • تعمیرات هارد اچ پی با ظرفیت‌های مختلف
  • تعمیرات هارد اچ پی و بازیابی اطلاعات انواع حافظه‌ها
  • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات انواع هارد اچ پی
  • رفع مشکل صدای ناهنجار هارد اچ پی
  • ترمیم و تعمیر هارد اینترنال و اکسترنال اچ پی
  • تعمیرات هارد اچ پی با انواع فایل سیستم
  • حل مشکل عدم شناسایی هارد دیسک اچ پی
  • انجام اقدامات لازم جهت تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده اچ پی
  • تعمیر هارد با خرابی Read

تعمیرات هارد اچ پی و بازیابی اطلاعات آن

یکی از خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات هارد اچ پی، بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پیاست که عملی ساختن آن بدون در اختیار داشتن سیستم‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این کار امکانپذیر نمی‌باشد.  اگرچه بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پیادعای بسیاری از مراکز موجود در سطح شهر است لیکن توجه داشته باشید که نرم‌افزارهای به‌کار گرفته شده در این مراکز قابلیت و توانایی لازم جهت بازیابی اطلاعات را ندارند و بسیاری از داده‌ها و اطلاعات، پس از بازیابی، همچنان دور از دسترس کاربر باقی می‌مانند.

شما با نصب هر کدام از نرم‌افزارهای بازیابی و تعمیر مشاهده خواهید کرد که ادعای بازیابی تمامی اطلاعات، تنها تبلیغی صِرف بوده و حقیقت ندارد. بعلاوه بنابر نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، استفاده از این نرم‌افزارها اقدام چندان هوشمندانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و ممکن است مشکلاتی را در دستگاه شما ایجاد کند.

نحوه تعمیر هارد اچ پی

تعمیرات هارد اچ پی در دو حوزه نرم افزاری یا منطقی و سخت افزاری یا فیزیکی انجام می شود. مشکلات این قطعه به گونه ای است که نیاز به انجام فرایند ترمیم در یکی از این دو سطح یا هردوی آنها دارد. بدسکتور هارد، کندی هارد، خرابی فریم ور، ضربه خوردن هارد، خرابی برد هارد، خرابی هد یا موتور، عدم شناسایی ( دیتکت نشدن هارد )، ویروسی شدن، حذف پارتیشن، پسورد هارد دیسک و کم شدن ظرفیت، ایرادهای سطح پلتر و مواردی از این دست را می توان رایج ترین مشکلات هارد به شمار آورد که این قطعه را نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی می نماید.

واحدهای تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی در این مرکز به دست مهندسان جوان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی دستگاه‌های اچ پی را در بر می‌گیرد. تعمیرات اچ پی اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت تعمیر را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو آموخته‌اند و آن‌ها را عملی می‌سازند.

دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه، در دو حوزه «تعمیرات سخت‌افزاری اچ پی» و «تعمیرات نرم‌افزاری اچ پی» و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. تعمیرات اچ پی در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد جهت آشنایی با خدمات ما در سایر واحدهای تعمیرات اچ پی ما را همراهی نمایید.