اشتراک گذاری

ارتقا لپ تاپ hp

اگر شما نیز دارنده یکی از لپ تاپ های اچ هستید و در حال حاضر قصد ارتقا لپ تاپ hp مورد استفاده‌تان را دارید، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی، تخصصی ترین سرویس ها و مشاوره های مرتبط با این کار را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در واحد ارتقا لپ تاپ اچ پی، در بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد و شما کاربران گرامی بسته به سرویس درنظر گرفته برای دستگاه می توانید خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که ارتقا لپ تاپ hp لزوماً نباید در زمان خرابی و از رده خارج شدن دستگاه انجام شود. اما منظور از ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ چیست؟ ارتقا سخت افزاری لپ تاپ زمانی انجام می شود که نرم افزارهای جدیدی به بازار عرضه شده است اما دستگاه شما، به دلیل قدیمی بودن ساختار سخت افزاری‌اش، امکان استفاده از این نرم افزارها را ندارد. ارتقا نرم افزاری لپ تاپ نیز بیشتر مرتبط با بروز رسانی سیستم عامل (یعنی بروز رسانی ویندوز از نسخه قدیمی به نسخه جدید آن) است. نکته دیگر آنکه ارتقا انجام شده در لپ تاپ عموماً زمانی مشهود خواهد بود که هم ارتقای نرم افزار و هم ارتقای سخت افزاری را شامل گردد.‌

ارتقا لپ تاپ hp

پیش از ارتقا لپ تاپ hp موارد زیر را بررسی نمایید

نخستین بررسی مورد نیاز پیش از اقدام به ارتقا لپ تاپ hp آن است که اطلاعات سخت افزاری مرتبط با مدل دستگاه خود را گردآوری نمایید. در این گردآوری تلاش کنید تا پاسخ پرسش های زیر را دریابید:

امکان یا عدم امکان ارتقا لپ تاپ hp

نخست آنکه آیا امکان ارتقا لپ تاپ شما وجود دارد؟ به عبارتی دیگر آیا سازنده دستگاه، قطعات دستگاه را به گونه‌ای طراحی و ساخته است که کاربر بتواند در صورت نیاز آنها را تعویض کند و ارتقا دهد؟ گاه لحیم قطعات، پیچ های متعدد، اتصال باتری به دستگاه و مواردی از این دست کار ارتقا لپ تاپ را بسیار دشوار می کند.

موثر بودن ارتقا لپ تاپ

دیگر آنکه توصیه می شود که پیش از ارتقا، نظر برخی از کاربرانی که این کار را کرده‌اند جویا شوید و میزان رضایت آنها را بپرسید.

گردآوری اطلاعات از سایت شرکت سازنده

در مورد سایر موضوعات، مثلا حداکثر توانایی و نوع قطعاتی که لپ‌تاپ شما از آن پشتیبانی می‌کند، می توانید در وب‌سایت کمپانی اچ پی و از کارایی قطعات جدید بر روی لپ‌تاپ خود اطمینان حاصل کنید.

ارتقا لپ تاپ hp از نظر سخت افزاری

ارتقا انجام شده بر روی لپ تاپ ها معمولا مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه است. برخی قطعات سخت افزاری که امکان تعویض آنها وجود دارد عبارتند از: پردازنده، رم، فضای ذخیره سازی، حتی کارت های وای فای، بلوتوث و… . البته تمامی این موارد در نهایت به طراحی شرکت سازنده و مدل دستگاه شما بر می گردد. معمول ترین ارتقا سخت افزاری که بر روی لپ تاپ ها می توان انجام داد، ارتقا لپ تاپ hp از نظر رم و حافظه ذخیره سازی اطلاعات است. تعویض HDD کهنه و کند با  SDD های جدید و سریع، سرعت خارق العاده ای را به سیستم شما به هنگام باز کردن اپلیکیشن ها و بارگذاری صفحات می دهد. اگر رم نصب شده بر روی دستگاه شما ۴GB است، ارتقا به نمونه های ۸GB و یا ۱۶GB راندمان کاری شما و توان مولتی تسکینگ دسنتاه را به شدت افزایش می دهد. راحت ترین راه برای مشاهده قطعات قابل ارتقا لپ تاپ hp، مراجعه به سایت شرکت اچ پی و جستجوی مدل دستگاه است.

ارتقا لپ تاپ hp از نظر نرم افزاری

ارتقا لپ تاپ تنها مربوط به بخش سخت افزاری نیست و بخش نرم افزاری لپ تاپ را نیز شامل می شود. ارتقا لپ تاپ hp از نظر نرم افزاری معمولاً شامل آپگرید کردن بایوس BIOS سیستم و سیستم عامل می‌گردد. البته ارتقا لپ تاپ از این نظر نیز خالی از اشکال نیست. گاه با قدیمی شدن لپ تاپ و آپگرید نکردن بایوس دستگاه به مشکلات عدیده‌ای نظیر نصب نشدن نرم افزارها و سیستم عامل های جدید گرفتار می شود. در هر حال توصیه می شود که اگر قصد ارتقا لپ تاپ hp را دارید، بهتر است در زمان خرید به این نکته دقت کنید و اطلاعاتی در ارتباط با امکان ارتقا لپ تاپ یا عدم امکان آن را کسب نمایید. اگر میخواهید با هزینه مناسب و معقول لپ‌تاپ خود را ارتقاء دهید، بهترین راه حل برای شما تعویض هارد دیسک با هارد دیسک‌های جدید و دارای دور موتور (RPM) بالاتر مانند ۷۲۰۰ و ۷۴۰۰ دور در دقیقه است. راه کار دوم نیز ارتقاء حافظه رم با توجه به میزان پشتیبانی شده توسط لپ‌تاپ است.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

شما کاربران گرامی می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی این مرکز می‌باشد. به خاطر داشته باشید ارتقا لپ تاپ hp در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها بهسازی عملکرد دستگاه شما را در پی نخواهد داشت بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به بخش های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد رفت. شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیر لپ تاپ hp دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، تعمیر نمایید. ارتقا لپ تاپ hp و انواع بُردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گردد.

تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی اچ پی در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت. در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید.