اشتراک گذاری

بررسی چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp

با وجود تولید و ساخت پرینترهای غول پیکر، چشم پوشی از پرینترهای کوچک و جمع و جور امری غیر ممکن است. چرا که برخی از دفاتر کوچک و حتی کاربران خانگی، نیازهای کمتری داشته و به دنبال نمونه هایی سبک تر و حمل پذیر تر می باشند. به هر حال، کوچک بودن این محصولات هرگز به معنای عملکرد ضعیف و کم قابلیت آنها نمی باشد. چرا که، این دستگاه ها اکنون با رویکردی کاملأ حرفه ای تولید شده و با تکنولوژی های مدرن و استاندارهای بسیار بالای بین المللی همگام و سازگار شده اند.

از سویی دیگر، کمپانی های بزرگ و کوچک بسیار زیادی در این صنعت پا گذاشته و در ارائه محصولاتی متعدد و متنوع در بازار ماشین آلات اداری از هم سبقت و پیشی گرفته اند. اما در میان، انبوه تولید کنندگان این دست از محصولات، کمپانی کهنه کار اچ پی، مقتدرانه عمل کرده و همواره پرینترهایی خارق العاده و شگفت انگیز را به طرفداران خود معرفی و عرضه داشته است. به عنوانی یکی از محصولات این کمپانی صاحب نام می توان به چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp اشاره داشت. در این متن برآنیم تا با بررسی این دستگاه، شما را بیشتر با قابلیت های کلیدی آن آشنا سازیم.

تعمیر پرینتر با ارائه گارانتی معتبر ، با شماره 62948-021

مشخصات کلی

حمل پذیری آسان، طراحی زیبا، پشتیبانی از عملکردهای (چاپ، کپی، اسکن، فکس)، سرعت چاپ ۸ صفحه ای در هر دقیقه  به صورت سیاه وسفید و چاپ ۶ صفحه در هر دقیقه به صورت رنگی، بهره مندی از سیستم بی سیم، برخورداری از تغدیه سند ADF و جوهر فوری از مزایای قابل تأمل چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp به شمار می رود.

عملکردهای کلی

چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp، پذیرای مجموعه ای از بهترین ویژگی های تحسین برانگیز و قابل تمجید است. این دستگاه به ظاهر کوچک ولی حرفه ای، دارای قدرت اتصال به انواع اسمارت فون ها و تبلت ها را داشته و از این حیث شما اکنون می توانید به سادگی به پرینتر خود متصل شده و محتواهای مورد نیاز و دلخواهی را که در دستگاه های شخصی خود دارید با کیفیتی بالا به چاپ برسانید. همچنین، این دستگاه قادر است در میزان مصرف جوهر صرفه جویی کند که البته این ویژگی، خصوصأ برای افراد پرمصرف تر قابل توجه می باشد.

خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی: شارژ کارتریج پرینتر

انجام سریع تمام کارهای مورد نیاز

در کلیات ساخت چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp هیچ کمبودی احساس نمی شود زیرا این دستگاه کوچک و دوست داشتنی به خوبی می تواند در انجام کارهای متفاوت، شما را همراهی کرده و امکانات خوبی را در اختیارتان بگذارد. به عنوان دیگر نقاط قوت آن می توان از نمایشگر ۲٫۲ اینچی ( ۵٫۵ سانتی متری ) آن نام برد که این قابلیت نیز به شما امکان می دهد تا علاوه بر انجام آسان کارهای مختلف از سرعت عمل بسیار قابل توجهی نیز بهره مند باشید. همچنین این دستگاه از یک فیدر یا همان تغدیه سند ۳۵ صفحه ای نیز برخوردار می باشد که این گزینه نیز سرعت بیشتری را پشتیبانی کرده و اکنون با کمترین تأخیر می توانید به کارهای تان برسید.

طراحی all- in- one

کمپانی بلند آوازه اچ پی برای ماندگاری پایدارتر و قدرتمندتر در بازار رقابتی ماشین آلات اداری همواره از برترین استراتژی های کاربر پسند و با اهمیت استفاده کرده است. از این رو، خوشبختانه طراحی و ساخت چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp به صورت آل این وان بوده و می تواند از تمام عملکردهای لازم به مانند چاپ، کپی، فکس و اسکن شما پشتیبانی کند. شایان ذکر است، این ویژگی خارق العاده نه تنها شما را از خرید تجهیزاتی بیشتر نجات می دهد، بلکه قادر است فضای بهتر و مرتب تری را در اختیار شما قرار داده و میزان رضایت مندی شما را به مراتب افزایش دهد. ناگفته نماند، مقرون به صرفه بودن و قابلیت اتصال به وای فای را نیز می توانید به دیگر ویژگی های ارزشمند این محصول اضافه کنید.

چاپ مقرون به صرفه با استفاده از جوهر فوری HP Instant Ink

از دیگر مزایای چاپگر چندکاره ۳۸۳۰ hp می توان به سیستم  بسیار جذاب و شگفت انگیز HP Instant Ink  آن اشاره داشت. بر اساس این گزینه، پرینتر میزان و وضعیت جوهر را به طور اتوماتیک ارزیابی کرده و قبل از به اتمام رسیدن کامل جوهر، به صورت کاملأ خودکار سفارش آنلاین خرید کارتریج جدیدی را صادر می کند. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا بدون توقف از دستگاه اش بهره مند بوده و به هیچ عنوان در حین فرایند چاپ، مأیوس و ناامید نشود. البته ناگفته نماند که این سیستم تنها در آمریکا قابل دسترسی بوده و هنوز پشتیبانی از این امکان ویژه در کشورهای دیگر فراهم نشده است.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی ، به لحاظ خدمات شایسته و گسترده خود در طول سالیان دراز فعالیت اش، توانسته به اولین گزینه انتخابی کاربران گرامی در میان سایر مراکز خدمات دیگر تبدیل شود. این مرکز مورد اطمینان، با بهره مندی از مجرب ترین و حرفه ای ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی و کیفی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و همواره رضایت مندی کاربران را فراهم آورده است. ایجاد واحدهای تخصصی و فنی تعمیرات برای هر محصول، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های فروش و تعمیرات، راه اندازی فروشگاه های رسمی و معتبر فروش اچ پی و ارائه گارانتی خدمات و … از عمده ترین خدماتی هستند که در نمایندگی اچ پی به کاربران محترم ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات اچ پی

 پرسنل حرفه ای واحدهای تعمیرات اچ پی، تمام کوشش خود را در جهت ارائه ی خدمات تعمیر محصولات این شرکت در برترین سطوح کیفی به کاربسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های کاملأ تخصصی و فنی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و با تمام جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. از سویی دیگر، مدیریت نمایندگی اچ پی نیز در راستانی تحقق این هدف عالی، کلیه واحدها را به پیشرفته ترین ابزارها و مدرن ترین دستگاه ها مجهز نموده و امکان تعمیرات دقیق سخت افزاری نرم افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین شکل، شما کاربران عزیز در صورت مواجه مشکل در هر یک از انواع دستگاه کپی، پرینتر، فکس، اسکنر، گوشی، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات اچ پی خود، می توانید به واحدهای تعمیرات اچ پی مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید