اشتراک گذاری

بزرگترین شرکت پرینتر دنیا

بزرگترین شرکت پرینتر دنیا شرکت اچ پی است که در تولید پرینتر در جهان رتبه نخست را دارد. به طور کلی رده بندی بزرگترین شرکت پرینتر دنیا به شکل زیر است :

  1. اچ پی
  2. کانن
  3. سیکو اپسون
  4. صنایع برادر
  5. سامسونگ الکترونیکس
بزرگترین شرکت پرینتر دنیا

تعمیرات اچ‌پی (hp)

تعمیرات اچ‌پی، نیازمند حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت چاپ و الکترونیک است. تمامی محصولاتِ ساخته شده درکمپانی اچ‌پی، نظیر ماشین‌حساب، مانیتور، دوربین دیجیتال، کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر و تلویزیون، در صورت نیاز به تعمیر، می‌بایست به دست متخصصان این حوزه سپرده شوند؛ متخصصانی که ضمن آشنایی با تمامی قطعات دستگاه‌های مذکور، آگاهی و اطلاعات کاملی درباره‌ی عملکرد هر کدام از آن‌ها داشته باشند. آشنایی با عملکرد محصولات اچ‌پی، موجب می‌شود تا در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه، قطعات معیوبِ آن به سرعت شناسایی شده و تعمیر گردند.

تشخیص درست علت افت عملکرد دستگاه، ضمن آن‌که از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری می‌کند، از تحمیل هرینه‌های دوچندان به کاربر پیشگیری می‌کند. تعمیرات اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت پرهیز کنید. تعمیرات اچ پی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد.

این مقاله را از دست ندهید: سیاه پرینت گرفتن پرینتر

نمایندگی اچ پی

حال که از ارزش و اهمیت حضور متخصصان در حوزه‌ی تعمیرات اچ‌پی، آگاهی یافتید، با خرسندی به اطلاع شما می‌رسانیم که کادر فنی متخصصان و مهندسان ما در مجموعه تعمیرات‌ اچ ‌پی قادر به ارائه‌ی تمامی خدمات در زمینه تعمیر و بازیابی محصولات اچ‌ پی می‌باشند. در این مجموعه تمامی تعمیرات پرینتر اچ پی، به دست مهندسان مجرب و متعهد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات اچ پی ارائه می‌گردد. مهندسان مرکز تعمیرات اچ پی، به‌روزترین فناوری‌ها و تجهیزات مورد نیاز جهتِ تعمیر و اصلاح تولیدات کمپانی اچ پی را در اختیار دارند. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات اچ‌پی را ساده‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات اچ‌پی همانند خودِ محصولات کمپانی اچ‌پی به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند تا قابلیت اجرا و کار بر روی تولیدات کمپانی اچ پی را به کاربر بدهند.

 مدیریت مجموعه تعمیرات اچ پی به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز تسلط دارند. مهندسان و متخصصان این حوزه پس از آنالیزهای بسیار و طی دوره‌های علمی و عملی و کسب مدارک بین‌المللی به همکاری فراخوانده شدند. بنابراین برای درخواست انجام هرگونه تعمیرات می‌توانید با مرکز تعمیرات اچ پی تماس بگیرید و یا با مراجعه به مرکز خدمات تخصصی تعمیرات اچ پی، از اصلاح و بازیابی دستگاه‌های خود در یک مرکز معتبر و مجاز مطمئن باشید. تمامی مواد مصرفی در روند تعمیرات اچ پی، از محصولات اورجینال، درجه یک و عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید