اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر Hp

تعمیرات کامپیوتر Hp در واحدهای تخصصی نمایندگی اچ پی انجام می شود. این تعمیرات شامل تعمیر قطعات کیس، مانیتور و تجهیزات جانبی کامپیوتر اچ پی است. زندگی امروز تقریباً بدون کامپیوتر قابل تصور نیست. بسیاری از کارها و امور روزانه از طریق کامپیوتر انجام می شود. با این حال، کامپیوتر نیز یک وسیله الکترونیکی است و به دلیل ارتباطی که با جریان برق دارد و تأثیری که از دمای محیط می گیرد ممکن است برخی از قطعات آن کارکرد خود را از دست داده و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشند.

از میان عواملی که بر خرابی کامپیوتر تأثیرگذار هستند، نوسان برق، کارکرد بالا و افزایش دمای کیس بیشترین تأثیر را دارند. این عوامل بر روی قطعاتی مانند رم، سی پی یو، گرافیک، هارد و پاور نقش مخرب داشته و خرابی آنها را به همراه دارند. چنین شرایطی تعمیر کامپیوتر اچ پی را ضروری می نماید. در ادامه مطلب تلاش داریم موضوعات بیشتری را در رابطه با تعمیر کامپیوتر مطرح کنیم.

تعمیر کامپیوتر اچ پی

تعمیرات نرم افزاری

گاهی ممکن است مختل شدن کارکرد کامپیوتر ، ناشی از مشکلات نرم افزاری باشد . عدم نصب کامل و صحیح برنامه ها ، نصب برنامه های مشکل دار ، ایراد در نسخه ی ویندوز کامپیوتر ، ویروسی شدن ،فرمت شدن اطلاعات و مسائلی از این دست ، از جمله مشکلات نرم افزاری کامپیوتر اچ پی به شمار می رود . به منظور برطرف شدن این نوع مشکلات ، مرکز تعمیرات کامپیوتر اچ پی، از مهندسین ارشد حوزه ی نرم افزار کمک می گیرد .

این مهندسین ، با در اختیار داشتن به روز ترین برنامه ها و نرم افزار های دنیا ، و نیز به پشتوانه ی سالها تجربه در این کار ، مشکلات نرم افزاری کامپیوتر شما را با دقت هرچه تمام تر برطرف می سازند . نصب ویندوز ، نصب انواع برنامه ها و نرم افزارها بر روی سیستم ، رفع ایرادات نرم افزاری کامپیوتر و نیز ریکاوری اطلاعات حذف شده ، از جمله تعمیرات نرم افزاری ارائه شده در واحد تعمیرات کامپیوتر hpمی باشد .

نمایندگی تعمیرات کامپیوتر

با توجه به اینکه کامپیوتر ، وسیله ی الکترونیکی بسیار پیچیده ای می باشد ، لازم است در تعمیر آن ، نکاتی رعایت گردد . تکنسین های مرکز تعمیرات کامپیوتر hp، به واسطه ی برخورداری از دانش تخصصی و نیز تجربه ی بالا در این کار ، قادرند تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر اچ پی را در بالاترین سطح کیفی انجام دهند . در بخش سخت افزار ، این مرکز مجهز به پیشرفته ترین ابزار تعمیر رایانه می باشد . همچنین به منظور تعمیرات نرم افزاری ، واحد تعمیر کامپیوتر اچ پی ، با جدید ترین و کاربردی ترین روش ها و برنامه ی مورد نیاز ، بهره می گیرد . در ادامه به ارائه ی نکاتی پیرامون تعمیرات این محصول خواهیم پرداخت .

تعمیرات سخت افزاری

تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر hp، مربوط به تعمیر و ترمیم قطعات مختلف این دستگاه می شود . قطعاتی چون : مادربرد ، cpu ، هارد ، مانیتور ، فن ، کارت گرافیک ، کارت حافظه و نیز قطعات جانبی کامپیوتر ( کیبورد ، ماوس ، اسپیکر و … ) را می توان در گروه سخت افزار جای داد . تعمیرات سخت افزار کامپیوتر ، نیازمند این است که محافظ کامپیوتر باز شده و قطعات مذکور ، از جای خود بیرون آورده شوند ؛ بدیهی است که این کار بسیار حساس بوده و نیازمند برخورداری از تخصص و تجربه است . چنانچه این کار به دست افراد ناشی انجام شود ، آسیب های بسیار جدی در انتظار سیستم شما می باشد .

لذا توصیه می کنیم در صورت ایجاد مشکل سخت افزاری در کامپیوترتان ، از سپردن آن به دست افراد نابلد و کم تجربه ، پرهیز کنید . تکنسین های واحد تعمیرات کامپیوتر اچ پی، دارای تخصص و مهارت کافی برای این کار می باشند . لذا ضمن تسلط کافی بر این قطعات ، آنها را به دقت بررسی نموده و پس از تشخیص مشکل ، اقدام به تعمیر تخصصی آنها می نمایند .

تعویض قطعات

گاهی ممکن است خسارت وارده بر کامپیوتر به حدی باشد که راهی جز تعویض قطعه ی معیوب وجود نداشته باشد . در چنین شرایطی ، استفاده از قطعات اورجینال ، اهمیت بسیاری دارد . برخی تعمیرگاه ها ، به دلیل هزینه بر بودن این کار و نیز با هدف کسب سود بیشتر ، قطعات معیوب کامپیوتر شما را با نمونه های فیک و بی کیفیت تعویض می کنند . واضح است که این کار ، موجب کاهش طول عمر دستگاه و آسیب های بعدی خواهد شد . مرکز تعمیرات کامپیوتر hp، از مجموعه ی کامل قطعات اورجینال کامپیوتر برخوردار است . لذا کاربران می توانند از تعویض قطعه از کار افتاده ی کامپیوترشان با نمونه اورجینال در این مرکز ، اطمینان کامل داشته باشند .

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کامپیوتر اچ پی

برخی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر کامپیوتر hp، به شرح ذیل می باشد :

  • رفع خطای برنامه های کامپیوتر hp
  • نصب انواع نرم افزارها در مرکز تعمیر کامپیوتر hp
  • عیب یابی تخصصی نرم افزار کامپیوتر اچ پی
  • نصب آنتی ویروس بر روی کامپیوتر اچ پی
  • ارائه ی گارانتی معتبر در مرکز تعمیرات کامپیوتر hp
  • تعمیر و ترمیم قطعات جانبی کامپیوتر در مرکز تعمیرات کامپیوتر اچ پی
  • انجام تعمیرات تخصصی ماردبرد کامپیوتر hp
  • تعمیرات نرم افزاری رایانه های اچ پی
  • ریکاوری هارد کامپیوتر اچ پی
  • نصب و ارتقاء ویندوز در واحد تعمیرات کامپیوتر hp
  • عیب یابی تخصصی کامپیوتر hp
  • تعمیر سخت افزاری کامپیوتر اچ پی
  • تعمیر هارد کامپیوتر اچ پی
  • ترمیم cpu کامپیوتر hp
  • تعمیرتخصصی کارت گرافیک و کارت حافظه ی کامپیوتر اچ پی
  • تعویض قطعات کامپیوتر اچ پی در صورت لزوم

نمایندگی hp و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی hp عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت اچ پی در ایران می باشد. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات hp می توانید با نمایندگی اچ پی تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند .

در نمایندگی اچ پی ، خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود . هم چنین این مرکز ، با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مربوط به همان بخش، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است.  خدمات ما را در واحدهای تعمیرات hp مطالعه نمایید.

خدمات کلینیک تعمیرات کامپیوتر اچ پی :

  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر اچ پی شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل کامپیوتر Hp
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در کامپیوتر اچ پی

شما می توانید از طریق مشاوره آنلاین و یا تماس با بخش فنی از مشکل هار خود و هزینه تقریبی آن مطلع شوید و در صورت امکان خود اقدام به رفع مشکل مورد نظر نمائید . HpServices.ir ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر اچ پی ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر Hp ، از جمله Hp All In One را ارائه می دهد. مرکز فوق تخصصی تعمیرات کامپیوتر اچ پی ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیرات کامپیوتر Hp در تمامی زمینه ها را ارائه می دهد.

همچنین بخش های مربوط به اخبار و مقالات نیز در سایت ایجاد شده که در صورت تمایل می توانید از مطالب آنها استفاده نمایید .