اشتراک گذاری

تعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی

تعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی، یکی از خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی  به کاربران گرامی است. یونیت های لیزری از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند.  هریک از این اجزا ممکن است آسیب دیده و نیاز مند تعمیر شوند ، در این میان وظیفه ای که برعهده ی کادر متخصصین تعمیر پرینتر اچ پی  می باشد. عیب یابی تخصصی و تشخیص قطعه ی معیوب است . پس از طی مراحل عیب یابی  ،  تعمیر لیزر پرینتر اچ پی به صورت تخصصی و با پیشرفته ترین امکانات انجام می گردد.

توصیه می نماییم در صورت بروز هر گونه مشکل در پرینتر hp با تعمیرگاه مجاز اچ پی  تماس گرفته و مشکل را با متخصصین ما در نمایندگی اچ پی  در میان بگذارید . کارشناسان پس از عیب یابی اولیه ، قطعه ی معیوب ، مدت زمان تعمیرات و هزینه ی تقریبی را به شما اعلام خواهند نمود.

تعمیرات تخصصی لیزر پرینتر اچ پی

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از پرینترهای لیزری در منازل و مراکز اداری، شناخت بخش لیزر این دستگاه ها و آشنایی با اختلالات و شیوه های تعمیر آن، بسیار ضروری به نظر می رسد. از همین رو لازم می دانیم به ارائه ی اطلاعاتی در این زمینه بپردازیم.

لیزر یا همان یونیت لیزر، بخشی است شامل اجزایی تحت عنوان: برد لیزر، لیزر،  برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی. هر یک از این بخش ها، تاثیر بسزایی در کیفیت پرینت این دستگاه دارند. لذا خرابی آنها می تواند مستقیما، با تصویر گرفته شده در ارتباط باشد.

لیزر، به نوعی نور پرینتر محسوب می گردد. اگر این بخش از دستگاه دچار خرابی شود، در اثر ایجاد اختلال در عملکرد سنسور یونیت لیزر، پرینت مورد نظر، به صورت کاملا سفید ارائه می گردد. کارشناسان جهت تعمیر تخصصی یونیت لیزر پرینتر اچ پی ، ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس جهت تعمیرات تخصصی آن اقدام می نمایند.

[vc_message message_box_style=”3d” icon_fontawesome=”fa fa-arrow-right”]

لینک مفید

تعمیرات پرینتر دل / تعمیرات پرینتر اچ پی / تعمیرات پرینتر فوجیتسو / تعمیرات پرینتر سامسونگ / تعمیرات پرینتر  پاناسونیک / تعمیرات پرینتر کانن / تعمیرات پرینتر زیراکس / تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا /تعمیرات پرینتر برادر / تعمیرات پرینتر توشیبا

[/vc_message]

نشانه های خرابی یونیت لیزر پرینتر اچ پی

به منظور آشنایی شما با نشانه های خرابی یونیت  لیزر پرینتر، با استناد به تجربیات کارشناسان مرکز تعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی، به ذکر مواردی می پردازیم که نشان از خرابی یونیت لیزر پرینتر اچ پی دارد.

تصویر تار است

اگر پرینتی که از دستگاه اچ پی  بیرون می آید، تار بوده و یا اصطلاحا، فوکوس نباشد، باید مشکل را در لیزر آن جستجو کرد. آشکاراست که با تعمیر لیزر، کیفیت پرینت شما، به حد مطلوب خواهد رسید.

لنز آلوده است .

ممکن است بر اثر عدم پاکسازی پرینتر و یا در معرض گرد و غبار بودن آن، آینه ها یا لنزهای یونیت لیزر، دچار آلودگی شوند.عملکرد لیزر پرینتر را تحت تاثیر قرار دهد. کارشناسان واحد تعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی، به کاربران توصیه می نمایند که نسبت به تمیزی دستگاه خود، دقیق و حساس بوده و هر چند وقت یک بار، آن را پاکسازی نمایند.

پین آینه خارج شده است .

خارج شدن پین آینه از جایگاه اصلی آن ، از موارد ی که در تعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی باید به آن توجه شود، این اتفاق، پرینت گرفته شده توسط دستگاه را با افت کیفیت مواجه می سازد. در این حالت، تکنسین های ما، با دقت بالا اقدام به جا انداختن پین می کنند.

نکته ای قاب ذکر این است که ، اگر پین در حین جا انداختن دچار شکستگی شود، ادامه ی کار با مشکل مواجه خواهد شد. به یاد داشته باشید که در این مرحله، آینه ها نیازی به تنظیم ندارند. این قطعات فقط از لحاظ تمیز بودن بررسی می گردند.

سوکت یونیت لیزر شکسته است .

یکی از عوامل موثر در اختلال عملکرد یونیت لیزر خرابی یا شکستن سوکت یونیت لیزر می باشد. این موضوع تاثیر منفی بر عملکرد یونیت لیزر دستگاه کپی خواهد داشت. اما جای نگرانی نیست؛ سیم پیچی این قطعه، مشکل را برطرف خواهد کرد. البته گاهی نیاز به تعویض سوکت می باشد. در این حالت بهتر است از نمونه ی با کیفیت استفاده شود تا شاهد طول عمر بیشتر آن باشید.

جهت مشاهده ی هریک از مشکلات فوق ، می توانید به واحدتعمیرات یونیت لیزر پرینتر اچ پی مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز، در جهت رفع مشکل و بهبود عملکرد پرینترتان بهره مند شوید.

کارشناسان پس از عیب یابی و تشخیص مشکل ایجاد شده اقدام به تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی خواهند نمود.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی  با توسعه ی خدمات خود در تهران و شهرستان ها گامی موثر در جهت رفع نیاز کاربران محصولات اچ پی  برداشته است . در صورت بروز هرگونه مشکل درمحصولات  اچ پی ، با متخصصین ما در نمایندگی hp  تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز، پس از بررسی های اولیه و عیب یابی صحیح، تعمیرات دستگاه را در اسرع وقت آغاز خواند کرد. پس از طی مراحل تعمیر ، دستگاه در صحت و سلامت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است ، تعرفه ی پیشنهادی جهت تعمیر پرینترhp بسیار مناسب بوده و با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد.این مژده را به کاربران می دهیم که متخصصین این مرکز همواره قادر به رفع ایراداتی هستند که سایر مراکز آن را غیر قابل تعمیر می دانند.  در این قسمت به ذکر واحدهای تعمیرات اچ پی می پردازیم.

[vc_message icon_fontawesome=”fa fa-chevron-down”]

در صورت تمایل می توانید اخبار و دیگر خواندنی ها پیرامون کمپانی اچ پی و محصولات آن  را در این بخش مطالعه نمایید.

[/vc_message]

مقالات

اخبار

سوالات متداول

محصولات