اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp

تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی و سایر برندها از این نظر اهمیت دارد که تداوم خرابی این قطعه، می تواند ال سی دی را نیز در معرض خطر قرار دهد. اگر این بخش آسیب دیده یا بیش از حد شل یا سفت باشد، درب لپ تاپ به درستی باز و بسته نمی شود. نکته دیگر این که بیشتر وزن لپ تاپ روی لولا است و فشار زیادی را تحمل می کند.

از طرفی به خاطر باز و بسته شدن مداوم درب لپ تاپ، لولا همیشه در حال کار کردن است و ممکن است به مرور زمان آسیب دیده یا خراب شود. در این شرایط باید با تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی، مشکلات این چنینی را برطرف کرد. در ادامه جزئیاتی کاربردی را در مورد نحوه تعمیر لولای لپ تاپ hp به شما ارائه می دهیم. همچنین می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تر در این زمینه با کارشناسان تعمیر لپ تاپ اچ پی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

تعمیر لولای لپ تاپ hp

علائم خرابی لولای لپ تاپ

 معمولا وقتی لولا آسیب می بیند، درب لپ تاپ شل می شود. گاهی در حین تعمیر، لولا بیش از حد سفت می شود که در این صورت هم باید مجددا ترمیم گردد. شکستن لولا هم مسئله دیگری است که تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی و سایر برندها را ضروری می سازد. دقت کنید که در صورت مواجهه با هریک از این موارد، باید هرچه زودتر لولا را تعمیر کرده و اجازه ندهید که خرابی این قطعه، به نمایشگر آسیب برساند.

هزینه تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی

تعمیر و به خصوص تعویض لولای لپ تاپ، نسبتا پر هزینه است. البته تا وقتی که این قطعه به طور کامل عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیر آن اظهار نظر قطعی کرد. درواقع قیمت تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی یا هر برند دیگری، به میزان و نوع خرابی این قطعه بستگی دارد. اگر آسیب دیدگی جزئی باشد و بتوان لولا را تعمیر کرد، هزینه چندانی به دنبال ندارد. اما در شرایطی که لولا شکسته باشد و به هر دلیل دیگری قابل تعمیر نباشد، باید تعویض شود. در این صورت باید قیمت لولای جدید را هم در هزینه نهایی تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی محاسبه کرد.

تعمیر شل شدن لولای لپ تاپ hp

در صورت شل شدن لولا هم باید این قطعه را در اسرع وقت، تعمیر یا تعویض کرد. معمولا این اتفاق بر اثر ضربه خوردن لپ تاپ یا باز و بسته کردن غیر اصولی درب می افتد. در این شرایط درب لپ تاپ باز نمی ماند و اصطلاحا می افتد. لولای لپ تاپ انواع بسیاری دارد که همه آنها به نمایشگر (LED یا LCD) متصل شده اند. شل شدن این قطعه اتفاق جالبی نیست و حتی ممکن است نمایشگر و فلت های تصویر را نیز در معرض خطر قرار دهد. لذا بهتر است با تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

تعویض لولای لپ تاپ hp

این مقاله را از دست ندهید: دلیل لکه سیاه روی صفحه لپ تاپ

روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp

روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ تاپ را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد. از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد.

در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ hp در این مرکز قابل دریافت است.

سرویس تخصصی تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp

 لولای در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر اصطحلاک این دستگاه ها به شمار می رود و این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که روزمره تحمل می کنند، در نتیجه به مراقبت و توجه احتیاج دارند و هر از چند گاهی باید از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس شود. اگر تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp بر این باشد که شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع است، امکان تعمیر یا جوشکاری وجود ندارد؛ زیرا فشار زیادی روی این قطعه وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، بسیار ضعیف و آسیب پذیر می شود، همچنین در لولاهای لپ تاپ ها با برند های مختلف و متنوع، از فلزات و آلیاژ های مختلف و گاه مخصوصی استفاده می شود و به همین علت، جوشکاری با فلزات معمول به صورت صحیح انجام نشده و محل جوش خورده پایدار نیست.

اغلب لپ تاپ ها نیز بسیار نازک و ظریف طراحی شده و نمی توان لولای جوش خورده را به درستی سر جای خود قرار داد و این به دلیل ضخیم شدن بخش های جوشکاری شده است. در این مواقع باید لولای شکسته با نمونه سالم تعویض شود. همچنین فقط از قطعه استاندارد استفاده کنیم. در صورت بروز اشکال در این بخش بهتر است دستگاه خویش را به مرکز تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp بسپارید تا پس از بررسی دستگاه اقدامات مورد نیاز انجام شوند.

تعمیرات لپ تاپ hp

تعمیرات لپ تاپ hp یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی تمامی مراحل آن توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای اچ پی و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر و سرویس آن را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

برخی از ویژگی های تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات و سرویس لپ تاپ اچ پی عبارتند از: رفع تمامی نواقص و خرابی‌ های لپ تاپ اچ پی، ارتقاء عملکرد دستگاه به دلیل استفاده از برخی راهکارهای ویژه در حین تعمیر و بازیابی لپ تاپ اچ پی، گردگیری حرفه‌ای تمامی اجزا و قطعات، استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند تعمیر، تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp، تعویض قطعات از کار افتاده با قطعات اصل و اورجینال و … . شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز پیچیده ترین اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خویش را رفع نموده و از دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط آسوده خاطر گردید.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ hp، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در  تعمیرات اچ پی  و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید