اشتراک گذاری

تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی اچ پی، خدمات مرتبط با تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی است. خدمات مرتبط با این بخش، توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیر پرینتر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی در این مرکز، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی دقیق اشکال پیش امده انجام می پذیرد. بد نیست بدانید که یونیت لیزر پرینتر اچ پی یکی از قطعات تشکیل دهنده این دستگاه است که خود، متشکل از قطعات برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی است.

در برخی از پرینترها، آینه انتهائی، همان شیار وسنسور دریافت نور لیزر است. وظیفه این آینه، رساندن نور از لیزر به لنز لیزر است. در ادامه این نور به آئینه در حال گردش و پس از آن به عدسی اول و در بعضی از دستگاهها به عدسی دوم می رسد. وجود عدسی در پرینترهای لیزری به علت باز کردن نور لیزر یا زاویه دادن بیشتر به نور آن است. بعد از عدسی، نور به آئینه آخر برخورد کرده و از شیار آن از یونیت لیزر خارج می شود. در تصویر زیر می توانید یونیت لیزر پرینتر اچ پی و دیگر قطعات این دستگاه را مشاهده نمایید. (شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز ایراد در این بخش از دستگاه به مرکز تعمیر پرینتر اچ پی، واحد تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت کنید)

تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی

بررسی پرینتر و تعمیر لیزر پرینتر اچ پی

یوینت لیزر یکی از اصلی ترین قطعات پرینتر است که بروز خرابی در آن، تأثیری محسوس بر عملکرد سایر قطعات و به تبع آن نتیجه نهایی چاپ خواهد داشت. خرابی و اختلالات لیزر پرینتر، نشانه هایی دارد که توجه به این نشانه ها می توانند در شناسایی سریع اشکال پیش امده و تشخیص منشاء آن، کاربر را یاری کند.

اختلالات شناسایی شده در یونیت لیزر، به دلیل تأثیر مستقیم بر کیفیت چاپ، می بایست بلافاصله تعمیر و رفع گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی هستند. در بخش های آتی، نشانه های بروز خرابی در این قطعه، توسط کارشناسان مرکز تعمیر پرینتر با شما به اشتراک گذاشته می شود.

نشانه های خرابی در یونیت لیزر پرینتر اچ پی

خرابی سوکت یونیت لیزر

خراب شدن و یا شکستن سوکت یونیت لیزر، از مواردی است که بر عملکرد لیزر پرینتر اچ پی، تاثیر منفی می گذارد. مشکلات ایجاد شده در این بخش، توسط سیم پیچی این قطعه، برطرف خواهد شد. البته گاهی نیاز به تعویض سوکت می باشد. در این حالت بهتر است از نمونه با کیفیت استفاده شود تا شاهد طول عمر بیشتر آن باشید.

تار بودن تصویر

چنانچه پرینتی که از دستگاه اچ پی بیرون می آید، تار بوده و یا اصطلاحا، فوکوس نباشد، باید مشکل را در لیزر آن جستجو کرد.  تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی، یکی از ترفندهای بهبود کیفیت چاپ است که به داشتن پرینت های بهتر کمک می کند. 

آلودگی لنز

گاه ممکن است به دلیل عدم پاکسازی پرینتر و یا در معرض گرد و غبار بودن آن، آینه ها یا لنزهای یونیت لیزر، دچار آلودگی شوند. وجود این آلودگی و گرد غبار موجب می شود که لیزر به خوبی عمل نکند. کارشناسان تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی توصیه می کنند هر چند وقت یک بار، این بخش از دستگاه پاکسازی شود. برای گردگیری لیزر پرینتر اچ پی، کافی است یونیت لیزر را باز کرده و آینه ها و لنزها را تمیز نمایید.

درآمدن پین آینه

یکی از مواردی که در تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی به آن توجه می شود، در آمدن پین آینه هندسی شکل موجود برروی یونیت لیزر می باشد. این اتفاق، پرینت گرفته شده توسط دستگاه را با افت کیفیت مواجه می سازد. در این حالت، تکنسین های ما، با دقت بالا اقدام به جا انداختن پین می کنند. نکته ای که باید به آن دقت شود این است که این کار نیاز به ظرافت بالایی دارد. اگر پین در حین جا انداختن دچار شکستگی شود، ادامه ی کار با مشکل مواجه خواهد شد. به یاد داشته باشید که در این مرحله، آینه ها نیازی به تنظیم ندارند. این قطعات فقط از لحاظ تمیز بودن بررسی می گردند.

در صورت مواجهه با هریک از مشکلات گفته شده در پرینتر اچ پی خود، می توانید به مرکز تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز، در جهت رفع مشکل و بهبود عملکرد پرینترتان بهره مند شوید.متخصصین پس از عیب یابی و تشخیص مشکل ایجاد شده اقدام به تعمیر لیزر پرینتر اچ پی خواهند نمود.

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای اچ پی گشته‌اند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر اچ پی –نظیر تعمیر یونیت لیزر پرینتر اچ پی- و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیر پرینتر canon را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر اچ پی استفاده نمایند.

تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیر اچ پی

نمایندگی اچ پی ، پیشگام در تعمیر فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک، این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی توانسته است با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، خود را به عنوان مرکز معتمد و منتخب کاربران مطرح سازد. در این مرکز تعمیر و فروش انواع محصولات اچ پی به صورت فوق تخصصی و حرفه ای انجام می پذیرد. (فروش محصولات اچ پی در فروشگاه مرکزی اچ پی انجام می پذیرد). محوریت و شعار اصلی مرکز اچ پی مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند. مدیریت نمایندگی اچ پی مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات ‌رسانی سریع با قیمت ‌ها و هزینه‌ های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.  واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می شوند.