تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D

  • سیستم عامل ویندوز
  • دارای قلم active pen
  • رم 16 گیگابایت
  • حافظه 512 گیگابایت
  • ابعاد 12/3 اینچ
  • پردازنده core i7

کمپانی اچ پی در طول سال های اخیر همواره یکی از برترین تولیدکنندگان تبلت و لپ تاپ بوده است. تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت یکی از جدیدترین تبلت‌های عرضه شده از سوی این کمپانی است که با ویژگی‌های خارق‌العاده‌اش توانسته طرفداران بسیاری را به خود مشتاق سازد. ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل ویندوزی ازجمله ویژگی‌های این محصول هستند که تمایز و برتری این محصول را سبب گشته‌اند. وجود چنین ویژگی‌هایی اگرچه تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D را بدل به محصولی برتر ساخته اما تأثیر بسیاری نیز در قیمت این محصول گذاشته است. 

صفحه‌نمایش این دستگاه ۱۲٫۳ اینچ با رزولوشن بسیار بالای ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ است که تراکم پیکسلی رضایت‌بخش ۲۹۳ پیکسل بر اینچ را به نمایش می‌گذارد. ویژگی برجسته دیگر این محصول که احتمالا اشتیاق به خرید آن را در بسیاری از کاربران دوچندان سازد، وجود قلم است. ضمن آنکه این دستگاه برخوردار از ظرفیتی معادل ۵۱۲ گیگابایت است که نگرانی بسیاری از کاربران را برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، رفع کرده است. وظیفه تأمین انرژی در تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D  بر دوش باتری از نوع لیتیوم یونی ۴ سلولی با ظرفیت ۴۱٫۵۸ وات‌ساعت قرار دارد که می‌تواند کارکرد مداوم تبلت را تا زمانی طولانی تضمین کند. سایر مشخصات کلی این دستگاه در بخش زیر ارائه خواهد شد.

تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D
مشخصات تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D
مشخصات کلیباتری : باتری لیتیوم یونی ۴ سلولی با ظرفیت ۴۱٫۵۸ وات ساعت کارکرد باتری : مجهز به دو بلندگوی Bang & Olufsen HP Audio Boost : دارای کارت خوان microSD اقلام همراه تبلت : کیبورد – قلم Active Pen –کاور اورجینال بلندگو : دارد جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا : دارد سیستم عامل : Windows نسخه سیستم عامل : ویندوز ۱۰
حافظهمقدار رم : ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی : ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی از کارت حافظه : microSD سایر توضیحات : نوع حافظه داخلی:SSD M2 نوع رم: DDR4 دوربین اصلی : دارد رزولوشن دوربین : ۸ مگاپیکسل قابلیت‌های دوربین : HP TrueVision HD Webcam با ۲ میکروفون دیجیتال : دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل : سایر توضیحات دوربین HP TrueVision HD Webcam
صفحه نمایشنوع : LED-backlit IPS LCD اندازه : ۱۲٫۳ اینچ سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت چند لمس همزمان رزولوشن : ۳۰۰۰ × ۲۰۰۰ پیکسل تراکم پیکسلی : ۲۹۳ پیکسل بر اینچ بازه اندازه صفحه نمایش : بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
پردازندهپردازنده‌ی مرکزی : Core i7-7560U فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : ۲٫۴ تا ۳٫۸ گیگاهرتز پردازنده‌ی گرافیکی : Intel Iris Plus Graphics 640

تعمیرت تبلت اچ پی

تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. سطح سازگاری و انعطاف تجهیزات مورد استفاده در این مرکز پس از آزمون و خطاهای بیشمار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز رسیده است و این امر سبب گشته تا تعمیرات تبلت اچ پی در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد و درصد خطاهای بازگشتی پس از تعمیر به صفر برسد. بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت اچ پی از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است. با حضور در این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیرات تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D‌ و سایر مدلهای این محصول قابل دریافت است.

تحویل در محل تبلت اچ پی

نمایندگی تعمیرات اچ پی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D و سایر مدلهای این محصول به متقاضیان است. در مرکز تعمیرات اچ پی تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند. برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل تبلت اچ پی» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات اچ پی، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی اچ پی انتقال می دهند. تبلت تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

فروش تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D

نمایندگی فروش اچ پی عرضه‌کننده کلیه تولیدات و محصولات اچ پی از جمله تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز از علاقمندان محصولات اچ پی هستید و قصد خرید یکی از آنها را دارید می توانید با حضور در نمایندگی فروش Hp سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این برند را دریافت نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی فروش اچ پی تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، شما را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

تعمیرات تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D

مرکز تعمیرات تبلت اچ پی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات تبلت مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه ‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته در آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. با حضور در این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیرات تبلت اچ پی Spectre 12t X2 D‌ و سایر مدلهای این محصول قابل دریافت است.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت. در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.