پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110

  • کیفیت چاپ 600 در 600 
  • توان ماهانه 5000 برگه
  • قابلیت چاپ دورو ندارد
  • حافظه 8 مگابایت
  • توان پردازنده 266 مگاهرتز
  • سایز چاپ A4

پرینتر جوهر افشان اچ پی Officejet7110 در حالت کلی برای مصارف خانگی و اداری کوچک مناسب است. این دستگاه به ویژه می‌تواند از سوی کاربرانی انتخاب شود که نیاز به چاپ تصاویر با کیفیت متوسط دارند و به دنبال مدلی برای مصارف روزمره هستند. پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 در قیاس با سایر دستگاه‌های هم‌رده از کیفیت چاپ مطلوبی برخودار است و در چاپ تصاویر بارنگ‌هایی زنده و شفاف عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. کارشناسان دستگاه‌های چاپ، ویژگی‌های برجسته این محصول قیمت بسیار مناسب کارتریج،  مصرف بسیار مناسب کارتریج و قابلیت استفاده در محیط های اداری، قابلیت چاپ بر روی کاغذ A3، سرعت چاپ بسیار مناسب، کیفیت چاپ بالا در چاپ تصاویر و متون و در نهایت قابلیت چاپ مستقیم از روی موبایل به شمار آورده‌اند. البته پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 خالی از عیب نیست و در یک نگاه کلی، ایراداتی چون نبود صفحه نمایش لمسی و عدم قابلیت استفاده پورت اترنت و بی سیم به صورت همزمان در آن کاملاً به چشم می‌آید. سایر ویژگی های فنی مرتبط با این دستگاه توسط کارشناسان ما در بخش تعمیرات پرینتر گردآوری شده و در بخش مشخصات فنی ذکر گردیده است.

مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110
سرعت چاپ سیاه و سفید ۱۹ برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ600 × ۶۰۰ dpi
حافظهپرینتر ۸ مگابایت
پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی
توان کار ماهانه ۵۰۰۰ برگ - توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برگ
زبان چاپHost-based printing
قابلیت چاپ بر روی CDندارد
قابلیت چاپ دو روندارد
چاپ بدون حاشیهندارد
کاغذسایز کاغذ قابل استفاده A4 A5 A6 B5 postcards envelopes C5, DL, B5 نوع کاغذ قابل استفاده Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, transparencies, postcards وزن کاغذ قابل استفاده ۶۰ تا ۱۶۳ g/m² ظرفیت سینی کاغذ ۱۵۰ برگ قابلیت تغذیه خودکار ADF : ندارد
مشخصات کلیابعاد ۲۹۸ × ۲۵۰ × ۴۰۰میلی‌متر وزن ۵٫۲ کیلوگرم تکنولوژی چاپ چاپ لیزری کاربری تک کاره سایز چاپ A4
سایر مشخصاتنوع کارتریج یا تونر HP 79A صفحه نمایش LCD : ندارد نوع پورت ارتباط به کامپیوتر پورت USB 2.0 کارت خوان : ندارد چاپ مستقیم PictBridge : ندارد شبکه بی سیم Wi-Fi : دارد سایر قابلیت ها چاپ اولین برگ در ۸٫۹ ثانیه HP FastRes 1200 HP ePrint Mopria™-certified Mobile Apps

تعمیرات پرینتر اچ پی

مرکز تعمیرات اچ پی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 و البته سایر مدلهای پرینتر اچ پی است. در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد. بعلاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر به سبب برخوداری از برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110

تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از زبده ترین و مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی به دلیل همکاری با تیمی از زبده‌ترین کارشناسان تعمیر که پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارند، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی تعمیرات پرینتر زیراکس گشته است. مدیریت مرکز تعمیر پرینتر Hp به دلیل اطمینان از عملکرد و مهارت فنی کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

فروش پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110

نمایندگی اچ پی به دلیل عرضه کلیه محصولات (اعم از پرینتر، کپی و …) در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در نمایندگی اچ پی، منحصر به محصولی خاص از این برند نیست و تمامی دستگاه های کپی، پرینتر، لپ تاپ و ……. را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از محصولات اچ پی از جمله پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی اچ پی و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

سرویس در محل پرینتر اچ پی

در صورتی که کاربر پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110 و یا سایر پرینترهای اچ پی هستید می توانید از سرویس در محل پرینتر اچ پی جهت تعمیر و بهسازی عملکرد دستگاه خویش استفاده نمایید. استفاده از این سرویس به اندسته از کاربرانی توصیه می شود که دستگاه مورد استفاده شان دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته اما به هر دلیل –ضیق وقت، ابعاد و وزن بالای دستگاه و …- امکان مراجعه به تعمیرگاه مجاز اچ پی را ندارند. این گروه از کاربران می توانند خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه خویش را با استفاده از سرویس در محل پرینتر اچ پی دریافت نمایند. جهت استفاده از این سرویس کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایید.

واحدهای تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی در این مرکز به دلیل رعایت تمامی پارامترهای ضروری و لازم و اجرایی ساختن آن به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه، از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار است. بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی گردند. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت دریافت تخصصی ترین و برترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات اچ پی به این مرکز مراجعه نمایید و شاهد بهسازی و ترمیم دستگاه های معیوب خویش باشید.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اچ پی است که به دلیل در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با جمعی از زبده ترین کارشناسان این حوزه موفق به کسب موفقیت های بسیار در این زمینه گشته است. یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط نمایندگی اچ پی آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است».

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.