پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w

  • کیفیت چاپ 600 در 600 
  • توان ماهانه 5000 برگه
  • قابلیت چاپ دورو ندارد
  • حافظه 8 مگابایت
  • توان پردازنده 266 مگاهرتز
  • سایز چاپ A4، A5 و A6

پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w از جمله پایین رده های اچ پی در حوزه ی تولیدات پرینتر لیزری است. این پرینتر با طریفیت ۱۵۰ برگ برای مصارف خانگی گزینه ی مناسبی است. اچ پی  Pro M12w مجهز به اتصال بی‌سیم WiFi است و به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند به‌صورت بی‌سیم و بدون نیاز  به کابل و حتی رایانه، اسناد خود را از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت به پرینتر ارسال کرده و به چاپ برساند.

علاوه بر استفاده در منازل می توانید از این دستگاه در محیط های اداری کوچک نیز بهره مند شوید.  درواقع می‌توان این پرینتررا  جایگزینی مناسب  برای مدل‌های HP LaserJet Pro P1109w یا HP LaserJet P1102W دانست. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که تعداد رایانه‌هایی که از این پرینتر استفاده می‌کنند نباید بیش از سه دستگاه باشند. بهره مندی از اتصال بی سیم و پشتیبانی از HP ePrint از جمله نقاط قوت این محصول می باشد که می تواند آن را به عنوان یک پایین رده ی خوب مطرح سازد. از جمله نقاط ضعف پرینتر Pro M12w ، این است که فاقد اتصال LAN می باشد.

پرینتر لیزری اچ پی   Pro M12wاز نظر ظاهر و طراحی ، ابعاد کوچکی دارد لذا بدون اشغال فضای اضافی روی میز کامپیوتر شما جای می گیرد.  این پرینتر لیزری از جمله کوچک‌ترین پرینترهای ساخت شرکت hpمحسوب می‌شود. اگر از جمله افرادی هستید که محل کار کوچکی دارید و یا می خواهید یک پرینتر کوچک برای منزل خود خریداری نمایید. این محصول می تواند گزینه ی مناسبی باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w می پردازیم و توصیه می کنیم پیش از خرید محصول مشخصات فنی آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w
مشخصات فنی پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w
امکانات چاپسرعت چاپ سیاه و سفید ۱۹ برگ در دقیقه رزولوشن چاپ(dpi) 600 × ۶۰۰dpi حافظه پرینتر ۸ مگابایت پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی توان کار ماهانه ۵۰۰۰ برگ – توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برگ زبان چاپ Host-based printing قابلیت چاپ بر روی CD: ندارد قابلیت چاپ دو رو : ندارد چاپ بدون حاشیه : ندارد
کاغذسایز کاغذ قابل استفاده A4 A5 A6 B5 postcards envelopes C5, DL, B5 نوع کاغذ قابل استفاده Paper (laser, plain, photo, rough, vellum), envelopes, labels, cardstock, transparencies, postcards وزن کاغذ قابل استفاده ۶۰ تا ۱۶۳ g/m² ظرفیت سینی کاغذ ۱۵۰ برگ قابلیت تغذیه خودکار ADF : ندارد
سایر امکاناتنوع کارتریج یا تونر HP 79A صفحه نمایش LCD : ندارد نوع پورت ارتباط به کامپیوتر پورت USB 2.0 کارت خوان : ندارد چاپ مستقیم PictBridge : ندارد شبکه بی سیم Wi-Fi : دارد سایر قابلیت ها چاپ اولین برگ در ۸٫۹ ثانیه HP FastRes 1200 HP ePrint Mopria™-certified Mobile Apps
مشخصات کلیابعاد ۲۹۸ × ۲۵۰ × ۴۰۰میلی‌متر وزن ۵٫۲ کیلوگرم تکنولوژی چاپ چاپ لیزری کاربری تک کاره

واحد تعمیرات پرینتر اچ پی

واحد تعمیرات پرینتر اچ پی  ضمن تجهیز کارگاه ها به پیشرفته ترین امکانات ، متخصصین ارشد تعمیر پرینتر hp  را از سراسر کشور به همکاری فراخوانده است . ابزارآلات تعمیر کارگاه های مرکز تعمیرات اچ پی از مدرنترین و به روز ترین تجهیزات می باشند . مدیریت مجموعه گروهی از مهندسین را ملزم به خرید جدیدترین تجهیزات کرده است .

به همین دلیل تعمیرکاران با بکارگیری مدرنترین تجهیزات به ارائه خدماتی باکیفیت میپردازند . جهت جلوگیری از آسیب به بخش های پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w حین تعمیر مجربترین کارشناسان را به کار گرفته ایم . بدیهی است همین امر موجب می گردد دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند . با مراجعه به بخش مرتبط سایت می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید .

سرویس پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w

سرویس پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. سرویس پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w شامل سرویس پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w در محل و سرویس پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w در منزل می باشد. مطالعه بخش سرویس پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

فروش پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w

فروش پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات پرینتر و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینتر انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید دستگاه پرینتر لیزری اچ پی  Pro M12w مطلع گردید.

سرویس در محل پرینتر لیزری اچ پی Pro M12w

از جمله مزایای خدمات سرویس در محل و سرویس در منزل پرینتر اچ پی این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می گردد. به گونه ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی باشد ، وسیله ی مورد نیاز توسط نمایندگی اچ پی فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده ی نمایندگی می باشد. کاربران دستگاه پرینتر اچ پی در مناطق مختلف تهران می توانند از خدمات رایگان حمل و نقل تلویزیون بهره مند شده و با آسایش خاطر تعمیرات پرینتر اچ پی خود را به نمایندگی اچ پی بسپارند.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی، مرکز رسمی تعمیر و فروش کمپانی بزرگ  اچ پی است. این مرکز فعالیت خود را با شعار تلاش مستمر، مشتری مداری،  تعهد و مسئولیت پذیری آغاز نمود. کادرفنی نمایندگی اچ پی از بین برترین اساتید این حوزه انتخاب شده و مدیریت مرکز پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آن ها قرار داده است. در بخش فروش نیزاز کارشناسان فروش متخصص در فروش محصولات اچ پی و آشنا با قطعات و لوازم جانبی  اچ پی بهره گرفته ایم. لذا بهترین و به روزترین خدمات درمرکز اچ پی در خدمت کاربران محصولات این برند پرطرفدار، قرار می گیرد. نمایندگی اچ پی در خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.