اشتراک گذاری

دوره آموزش تعمیر پرینتر

آموزش تعمیر پرینتر اچ پی از جمله خدمات آموزشی در نمایندگی اچ پی می باشد. تعمیر پرینتر در بخش آموزش این مرکز و در کارگاه های مجهز به کارآموزان تدریس می شود. در این کارگاه ها تجهیزات و ابزار پیشرفته ای وجود دارد که کارشناسان با تجربه در حوزه ی تعمیرات دستگاه ها ی پرینتر با بهره گیری از آنها به آموزش کارآموزان با نوین ترین روش های آموزشی روز دنیا می پردازند.

در دوره های آموزش تعمیر پرینتر اچ پی که در نمایندگی اچ پی برگزار می گردد، تعمیر انواع پرینتر از جمله پرینتر های جوهرافشان، لیزری و سوزنی آموزش داده می شود. شما با ثبت نام در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی می توانید با عملکرد دستگاه پرینتر اچ پی آشنا شده و مبانی تعمیرات آن را فرا بگیرید.

دوره های آموزش تعمیر پرینتر

هزینه دوره آموزش تعمیرات پرینتر

هزینه ی دوره آموزش تعمیرات پرینتر ، با توجه به مدت دوره و مباحث مطرح شده در دوره متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه های آموزش تعمیر پرینتر ، لازم است با ما تماس بگیرید. کارشناس تماس اطلاعات لازم را در مورد دوره های آموزش تعمیرات پرینتر ، چگونگی ثبت نام و قیمت های ثبت نام در دوره در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آموزش عیب یابی پرینتر

تشخیص درست اولین مرحله در عیب یابی اصولی و تعمیرات صحیح است. لذا قبل از هر چیز ، اساتید تعمیرات پرینتر ، عیوب رایج در قطعات پرینتر ، علائم خرابی و چگونگی تشخیصِ صحیح ِعیوب پرینتر را به کارآموزان آموزش می دهند.

برای عیب یابی صحیح لازم است هر قطعه را به درستی بشناسیم و سپس عیوبی که ممکن است برای آن قطعه اتفاق بیفتد به همراه نشانه های خرابی آن قطعه شناسایی کنیم.

استخدام بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات پرینتر

اگر به دنبال شغل مناسبی بعد از پایان دوره ی آموزش تعمیر پرینتر هستید، این مژده را به شما می دهیم که امکان استخدام بعد از پایان دوره وجوددارد.

تعمیرات پرینتر از جمله فعالیت هایی می باشد که به علت نیاز گسترده ای که برای آن وجود دارد؛ از جمله مشاغل فنی پردر آمد می باشد. اگر علاقه مند به این حوزه هستید ، فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر اقدام به ثبت نام نمایید.

آموزش تعمیر پرینتر اچ پی

مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی

مرکز آموزش تعمیر پرینتر  در انتهای دوره ی آموزشی به کارآموزان خود مدرک معتبر می دهد. لازم است بدانید که دوره ی آموزش تعمیر پرینتر اچ پی شامل کلیه ی دستگاه های پرینتر اچ پی می شود.شما پس از اتمام این دوره می توانید در صورت تمایل در این مرکز مشغول به کار شوید. یادآوری می کنیم که در این دوره تعمیر پرینترهای چندکاره اچ پی نیز آموزش داده می شود .دانشجویان محترم می توانند پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوند.

دوره ی تخصصی تعمیر پرینتر hp

مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی برای آپدیت کردن سطح اطلاعات  تخصصی تکنسین ها و تعمیرکاران، اقدام به برگزاری دوره تخصصی آموزش تعمیر پرینتر اچ پی کرده است. همانطور که اطلاع دارید پیشرفت تکنولوژی باعث تغییر روش های تعمیر می شود. با توجه به این اصل، آشنایی کارشناسان فنی با جدیدترین روش های تعمیر امری لازم و واجب به نظر می رسد.رسیدن به درآمد بالا از جمله نتایج این امر می باشد.

آموزش تعمیر چاپگرهای جوهر افشان،آموزش تعمیرات چاپگرهای لیزری مشکی، تدریس تعمیر چاپگرهای چندکاره ،تدریس تعمیر چاپگر های قابل حمل و … از جمله مباحث مورد آموزش در دوره تخصصی آموزش تعمیر پرینتر اچ پی می باشد.

دوره ی عمومی تعمیر پرینتر اچ پی

دوره ی عمومی تعمیر پرینتر اچ پی برای کاربران عادی برگزار می شود. این افراد  با ثبت نام در دوره ی عمومی آموزش پرینتر اچ پی در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی چگونگی رفع عیوب سطحی دستگاه را فرا خواهند گرفت و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نخواهند داشت. از جمله سرفصل های این دوره می توان به  تدریس طریقه کار پرینتر و شناخت انواع مختلف چاپگر (سوزنی ، لیزری و جوهرافشان).

آشنایی با طرز کار و آمادگی کامل برای شروع تعمیرات چاپگرها ، تدریس نحوه باز و بسته کردن صحیح چاپگر و نحوه تعویض قطعات چاپگر در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی اشاره کرد.

تماس با مرکز آموزش تعمیرات پرینتر اچ پی

برگزاری دوره های آموزش تعمیر پرینتر اچ پی در راستای برآورده‌سازی نیاز متقاضیان و علاقمندان حوزه تعمیر صورت پذیرفته است. داوطلبان با حضور در این دوره‌ها بر کلیه مباحث و سرفصل‌های مرتبط مسلط گشته و آمادگی تعمیرات پرینتر اچ پی و البته سایر برندهای این دستگاه را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

شما کاربران گرامی می‌توانید درصورت وجود هر گونه پرسش و ابهام در ارتباط با دوره‌های برگزار شده در مرکز آموزش پرینتر اچ پی، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان آموزشی ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا کلیه اطلاعات و راهنمایی‌های مرتبط با دوره‌های آموزش تعمیر پرینتر را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارند. شماره های تماس با مرکز تخصصی آموزش تعمیر پرینتر پرینتر اچ پی در بخش «تماس با ما: همین وبسایت درج شده است.

سرفصل های آموزش تعمیر چاپگر اچ پی

  • تعمیرات رفع خطوط سیاه و سفید در تصویر پرینتر اچ پی
  • تدریس ایراد یابی و تعمیرات سیاه شدن پشت کاغذ در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی
  • تدریس رفع ایراد نکشیدن کاغذ در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی
  • آموزش رفع ایراد کم رنگ شدن چاپ پرینتر اچ پی
  • آموزش ایراد یابی و تعویض هد پرینتر سوزنی اچ پی
  • تدریس نحوه  کالیبره کردن هد ( Head Calibration )
  • آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی
  • آموزش  تعمیرات و تعویض اصولی درام پرینتر اچ پی
  • آموزش ایراد یابی و تعمیرات یونیت فیوزینگ ( Fusing Unit Repair)
  • تدریس ایراد یابی و تعویض هیتر ( Heater Replace ) در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی
  • آموزش جنرال سرویس برند های مختلف دستگاه  General Serviceدر مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی
  • روشهای صحیح  باز کردن قاب های دستگاه (External covers, Panels, Door)
  • آموزش نحوه ی کارکرد یونیت لیزر پرینتر اچ پی
  • تدریس ایراد یابی و تعمیرات پلیگان موتور پرینتر اچ پی
  • تدریس ایراد یابی و سرویس کاری چرخ دنده های پرینتر اچ پی
  • تدریس ایراد یابی و تعمیرات یونیت کاغذ کش پرینتر اچ پی
  • تدریس نحوه ی تعویض سلونوئید در مرکز آموزش تعمیرات پرینتر اچ پی
  • تدریس شناسایی و تعمیرات سنسور ها ( ALL Sensor Service )
  • آموزش تعویض موتر اصلی پرینتر اچ پی ( Main Motor Service and Replace )
  • تدریس نحوه ی سرویس کاری وتعمیرات پنل ( Panel Unit Repair ) در مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی
  • ایراد یابی ترمیستور و ترموستات  ( Termistor&Termostat )
  • آموزش تعمیرات برد پرینتراچ پی (Formater&Power board )
  • آموزش و شناسایی مکانیزم دستگاه پرینتر اچ پی ( Machin Mekanism)

علاوه بر موارد بالا، شناسایی و ایراد یابی سنسور، ایراد یابی سنسور ضخامت کاغذ، سرویس کاری موتور اصلی و چرخ دنده ها، تعمیرات هد های حرارتی و پیزو الکتریک، ریست دستگاه، رفع ایراد های تصویر، رفع خشک شدن کارتریج پرینتر اچ پی و … نیز در دوره آموزش تعمیر پرینتر اچ پی به کارآموزان محترم این دورهه آموزش داده می شود.

آموزش نکات مهم در تعمیرات پرینتر اچ پی

مدرسین مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی مهمترین نکات و زیر و بم تعمیر چاپگر را به کارآموزان آموزش می دهند. تبدیل شدن کارآموز به یک تعمیرکار حرفه ای نتیجه ی این امر است. کادر فنی و اساتید این مرکز با شرکت در دوره های بین المللی دارای دانشی به روز در این عرصه می باشند که این دانش را با صداقت هرچه تمام تر در اختیار کارآموزان قرار می دهند. مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی با جذب توانمندترین مدرسین خدمات آموزشی در بالاترین سطح کیفیت را دارا می باشد. امید است بتوانیم با ارائه خدماتی در شان شما عزیزان در جلب رضایت شما موفق عمل نماییم.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

رفع ایراد محصولات اچ پی در نمایندگی اچ پی در واحدهای جداگانه صورت می گیرد. واحدهای تعمیرات اچ پی  با در دست داشتن مدرنترین تجهیزات زیرنظر کارشناسان متخصص به فعالیت می پردازند . مشتری مداری و احترام به حقوق کاربران اصلی ترین اصول در مرکز تعمیر پرینتر hp می باشد.

 پرسنل ما آماده پاسخگویی سوالات شما در زمینه نحوه ی فعالیت مرکز آموزش تعمیر پرینتر اچ پی می باشند. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به خدمات فروش در فروشگاه مرکزی اچ پی اشاره نمود. همچنین امکان ارائه ی خدمات به صورت سرویس در محل فراهم شده است. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات اچ پی می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید