اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی

یکی دیگر از خدماتی است که در نمایندگی اچ پی توسط متخصصان حرفه ای ارائه می شود، تعمیر فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی به شکل مجزا در بخش های مخصوص به این کارانجام می شود .کاربران محترم می توانند در صورت بروز هرگونه اختلال در این بخش دستگاه،به مرکز تعمیرات فیوزینگ اچ پی مراجعه نموده و در جهت رفع مشکل خود از حرفه ای ترین خدمات این مرکز برخوردار شوند.

تعمیر فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی در محل

شیوه ی کار فیوزینگ پرینتر اچ پی

یکی از بزرگترین ایراداتی که در دستگاه های پرینتر لیزری ایجاد می شد، سوراخ شدن یا پارگی آنها بود.فیوزفیلم نواری است استوانه ای با لایه ای تفلن که باعث می شود تا تونر های ریخته شده روی کاغذ، بر روی آن نچسبد.این قطعه با نیرویی که از پرس رولر می گیرد. دائما در حال چرخش بوده و کاغذ درون پرینتر را پرس میکند و آن را حرارت می دهد، به شکلی که کاغذ بین پرس و هیتر حرکت می کند. حرارت هیتر و فشارهای فنرها موجب می شود تا پرینت ها پرس شده و در مرحله ی آخر با حرارت پخته شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل در فیلم فیوزینگ ،  تعمیر فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی در نمایندگی اچ پی و با پیشرفته ترین امکانات انجام می گردد.

تعمیر و تعویض فیوزینگ پرینتر اچ پی

اگر فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی قابل تعمیر نباشد، همکاران ما در مرکز تعمیر فیلم فیوزینگ اچ پی،آن را تعویض می کنند.قطعه ی جدید حتما اورجینال خواهد بود.دستگاه شما با هشدارهایی به شما اعلام می کند که فیلم فیوزینگش نیاز به تعویض دارد.به عنوان مثال اگر خطوطی را بر روی پرینت خود مشاهده کردید این می تواند نشانه ای برای تعویض فیلم فیوزینگ دستگاه باشد .

در این صورت توصیه می کنیم با یک فرد مجرب در زمینه ی تعمیر دستگاه های پرینتر مشورت نمایید. کارشناسان زبده ی مرکز تعمیر پرینتر اچ پی، آماده ی ارائه ی مشاوره های تخصصی در این زمینه و در صورت لزوم،تعمیر و یا تعویض قطعه ی مورد نظر هستند.

فیلم آموزش تعمیر فیوزینگ پرینتر Hp

واحدهای تعمیرات اچ پی

تعمیر هرکدام از محصولات ساخته شده در کمپانی اچ پی نظیر لپ تاپ ، تبلت ، پرینتر، دستگاه کپی، هارد، آل این وان،اسکنر، desktop ، مانیتور ، فبلت ، کارتریج و…نیازمند حضور متخصصان صنعت چاپ و الکترونیک است، متخصصانی که علاوه بر آشنایی با تمامی قطعات این دستگاه ها، در مورد عملکرد هرکدام از آنها نیز اطلاعات کاملی داشته باشند. شناخت سریع قطعه ی معیوب و تعمیر آن تنها می تواند از طریق شناخت کامل عملکرد محصولات میسر شود. تشخیص درست علت افت عملکرد دستگاه، ضمن جلوگیری از آسیب به سایر بخش ها از هزینه های مضاعف کاربر نیز پیشگیری می کند.

در واحد تعمیرات اچ پی، تعمیرات هر محصول در کارگاه مخصوص و توسط متخصصین ویژه ی همان محصول انجام می گیرد.امکانات و تجهیزات هر کارگاه نیز مخصوص همان کارگاه است.همچنین در مرکز تعمیرات اچ پی، تمامی قطعات اورجینال بوده و هیچ قطعه ی کارکرده ای در این مرکز استفاده نمی شود. حتی اگر قطعه ای در ایران موجود نباشد، هماهنگی های لازم جهت تامین قطعه ی مورد نظر از خارج از کشور صورت گرفته ویا متخصصین بخش تعمیرات اچ پی، کالای اورجینال اچ پی را خریده آن را اوراق می کنند و از قطعاتش جهت تعمیرات استفاده می نمایند.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی مفتخر است که با فروش محصولات و انجام تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع محصولات اچ پی، و با محوریت شعار مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان،در طول سالیان اخیر به عنوان یکی از مراکز پیشگام در تعمیرات فوق تخصصی انواع دستگاه های الکترونیک مطرح شده ومرکز معتمد و مورد اطمینان برای کاربران گرامی باشد.

ما به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر محصولات اچ پی تنها به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید. تعمیر فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی را به متخصصین ما در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی بسپارید. مراکز غیر مجاز برای رسیدن به سود بیشتر، از قطعات تقلبی استفاده کرده و یا قطعاتی از دستگاه شما را که نیازی به تعویض ندارند جا به جا می کنند که این کار هم به دستگاه شما آسیب می زند و هم شما را متحمل هزینه هایی می کند.

برای جلوگیری از چنین خسارت هایی در مرکز تعمیرات اچ پی تلاش می شود تا حد امکان از تعویض قطعات خودداری شود و در صورتی که کادر فنی ناچار به تعویض قطعه ای شوند، این اطمینان به شما داده می شود که قطعه ی مورد نظر  از قطعات اورجینال خریداری شده در مرکز تعمیرات ال جی تهیه شود.