اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیر لپ تاپ اچ پی در این مرکز به دست مهندسان جوان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات لپ تاپ اچ پی -اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت تخصصی و بین‌المللی تعمیر لپ تاپ اچ پی را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو دارا هستند.

دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. دوره‌های برگزار شده در دو حوزه «تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ اچ پی» و «تعمیرات نرم‌افزاری لپ تاپ اچ پی» برگزار می‌گردند و تنها ویژه کارمندان و کارشناسان همین مرکز می‌باشند.

مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی

در مرکز تعمیرات لپ تاپ  پیش از هر چیز پرسش‌هایی در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ اچ پی از صاحب دستگاه پرسیده می‌شود. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد. در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیر اچ پی استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در این مجموعه، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.

تعمیرات اچ پی

تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی صورت می‌پذیرد. کادر مجرب و باسابقۀ مرکز تعمیرات اچ پی، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ های اچ پی ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبر مطرح گشته‌اند.

تعمیر لپ تاپ اچ پی و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لپ تاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ اچ پی :

 
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD لپ تاپ اچ پی ، تعمیر LED لپ تاپ اچ پی و تعویض LCD و LED لپ تاپ اچ پی ( نوت بوک اچ پی )
  • تعمیر شارژر لپ تاپ اچ پی ( آداپتور لپ تاپ اچ پی )
  • تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ اچ پی ( نوت بوک اچ پی )
  • تعمیر وایرلس لپ تاپ اچ پی ، تعمیر بلوتوث لپ تاپ اچ پی و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ اچ پی ( wifi , bt )
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ اچ پی ، تعمیر قاب شکسته لپ تاپ اچ پی و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپ تاپ اچ پی
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN ،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ،  رفع مشکلات  مدار POWERING ،  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی ( مادربرد نوت بوک اچ پی ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیر هارد دیسک لپ تاپ اچ پی ( مکانیکی و الکترونیکی ) ،  سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ اچ پی ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ اچ پی یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ اچ پی ( نوت بوک اچ پی )
  • تعمیر مودم لپ تاپ اچ پی و تعویض انواع مودم لپ تاپ اچ پی (Modem )
  • تعمیر گرافیگ لپ تاپ اچ پی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ اچ پی (VGA)

سرویس سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ اچ پی :

 
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ اچ پی
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپ تاپ های اچ پی ( نوت بوک های اچ پی )
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپ تاپ های اچ پی ( نوت بوک های اچ پی )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

هم‌اکنون لپ تاپ‌های اچ پی به دلیل ویژگی‌هایِ خاص خود، نظیر ساختار و قیمت مناسب، با استقبال بسیاری از سوی کاربران داخلی روبرو شده‌اند. به همین دلیل، مراکز غیرمجاز بسیاری از این وضعیت استفاده کرده و بخشی از بازار خدمات پس از فروش این محصول را در دست گرفته‌اند؛ کاربران محترم به خاطر داشته باشند که پیش از مراجعه به هر مرکز جهت تعمیر لپ تاپ اچ پی، از مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنند. این هشدار از آن روست که انجام تعمیرات لپ تاپ اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ خاص آن و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است و نیازمند حضور کارشناسان این حوزه می‌باشد.

انواع لپ تاپ اچ پی

هم‌اکنون لپ تاپ‌های اچ پی به دلیل ویژگی‌هایِ خاص خود، نظیر ساختار و قیمت مناسب، با استقبال بسیاری از سوی کاربران داخلی روبرو شده‌اند؛ به همین دلیل، مراکز غیرمجاز بسیاری از این وضعیت استفاده کرده و بخشی از بازار خدمات پس از فروش این محصول را در دست گرفته‌اند؛ کاربران محترم به خاطر داشته باشند که پیش از مراجعه به هر مرکز جهت تعمیر لپ تاپ اچ پی، از مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنند. این هشدار از آن روست که انجام تعمیرات لپ تاپ اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ خاص آن و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است و نیازمند حضور کارشناسان این حوزه می‌باشد. در این بخش به معرفی انواع لپ تاپ های اچ پی می پردازیم.

روند تعمیرات در مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی

در مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی پیش از هر چیز پرسش‌هایی در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ اچ پی از صاحب دستگاه پرسیده می‌شود. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد. در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیر اچ پی استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.

واحدهای تعمیرات اچ پی

تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی صورت می‌پذیرد. کادر مجرب و باسابقۀ مرکز تعمیرات اچ پی، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ های اچ پی ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبر مطرح گشته‌اند. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات اچ پی مطالعه نمایید.

تعمیر لپ تاپ اچ پی و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لپ تاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.