اشتراک گذاری

تعمیر هارد اکسترنال اچ پی

امروزه هاردهای اکسترنال، این مخازن کوچک اما پر ظرفیت، با قابلیت جابجایی و در عین امنیت بالا به یاری حافظه های سیستم های دیجیتال شتافته اند. هارد اکسترنال به دلیل سبکی و ابعاد کوچکی که دارد، به راحتی قابل حمل است و می تواند پشتوانه خوبی برای جابجایی اطلاعات فرد باشد. این مخازن ظرفیت بالایی برای نگهداری عکس، فیلم، فایل های شخصی، نرم افزارهای پر حجم و بسیاری اطلاعات دیگری را دارند. این جعبه های امانت دار برای در امان ماندن از آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری نیاز به مراقبت دارند. در این مبحث به بررسی دلایل آسیب دیدن و همچنین راهکارهای مختلف برای تعمیر هارد اکسترنال اچ پی بدون از دست رفتن اطلاعات آن پرداخته می شود.

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چرا هارد اکسترنال  خراب می شود؟ برای رهایی از این دردسر چه کارهایی باید انجام دهید؟

تعمیر هارد اکسترنال اچ پی در تهران

دلایل خراب شدن هارد اکسترنال

در ادامه دلایلی که ممکن است منجر به خرابی هارد اکسترنال شود، ذکر می شود.

  • جدا کردن ناگهانی و نادرست هارد از سیستم و بدون reject کردن هارد ممکن است منجر به آسیب رساندن به هارد اکسترنال شود.
  • حمله ویروس
  • فایل مزاحم و یا بد افزار در حافظه وجود داشته باشد.
  • عدم توجه به خطاهای اعلام شده از سوی سیستم

در ابتدا برای جلوگیری از خراب شدن هارد اکسترنال به کاربران توصیه می شود هارد اکسترنال را از ورود ویروس های مختلف محافظت کنید. در صورت وجود ویروس در حافظه نسبت به آن بی توجه نباشید و با استفاده از آنتی ویروس های معتبر، حافظه را از هرگونه ویروسی پاک نمایید. مورد دیگر که باید به آن توجه داشته باشید، به روز رسانی درایورهای هارد اکسترنال است.

تعمیر هارد اکسترنال اچ پی

در ادامه روشهای مختلفی برای تعمیر هارد اکسترنال اچ پی بیان می شود، به نحوی که نگران از بین رفتن اطلاعات آن نباشیم.

بازیابی فایل های از بین رفته در هارد اکسترنال:

اگر هارد اکسترنال شما توسط سیستم قابل شناسایی است، از راه های زیر برای حل مشکل پیش آمده استفاده کنید.

1. در منوی start کلمه cmd را جستجو کنید و Enter را فشار دهید.

2. در پنجره Command Prompt عبارت chkdsk g:/f را تایپ کنید ( اگر هارد اکسترنال درایو G است ) .

خوانده نشدن هارد اکسترنال در سیستم:

اگر پس از اتصال هارد اکسترنال به سیستم، هارد قابل شناسایی نیست، دستور العمل های زیر را انجام دهید تا سیستم هارد اکسترنال را شناسایی کند؛

1. در بخش ( Run ( Windows+R عبارت msc را تایپ کنید.

2. در پنجره باز شده (Device Manager ) بر روی سربرگ Power Management تیک Allow the computer to turn off this device to save power را بردارید و بر روی Ok کلیک کنید.

تغییر فرمت هارد دیسک به RAW

 تغییر فرمت FAT32  به RAW  از اتفاقای است که ممکن است برای هارد اکسترنال رخ دهد. در صورت بروز این مشکل با خطای “You need to format the disk in drive X before you can use it” روبرو خواهید شد. از مهمترین دلایلی که ممکن است منجر به این اتفاق شود، جدا کردن ناگهانی هارد دیسک از سیستم بدون خارج شدن از هارد دیسک است. ساده ترین راه برای حل استفاده مجدد از هارد اکسترنال، فرمت کردن هارد است. اما این روش منجر به از دست رفتن فایل های موجود در حافظه می شود. در این حالت پس از فرمت کردن از نرم افزارهای ریکاوری برای بازگردانی فایل های از دست رفته استفاده می شود. این عمل برای هارد اکسترنال که دارای ظرفیت بالا هستند بسیار پیچیده و زمان گیر خواهد بود.

به طور خلاصه اگر هارد اکسترنال شما که معمول حاوی اطلاعات مهم و ارزشمندی برای شماست، دچار این مشکلات شد، بهتر است در اولین فرصت با متخصصین واحد مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی های آنان بهره بگیرید. ریسک کردن در این مورد به بهای از دست رفتن همیشگی اطلاعات شما، به هیچ عنوان ارزش ندارد.

آسیب سخت افزاری هارد اکسترنال اچ پی

چنان چه هارد اکسترنال شما بصورت فیزیکی آسیب دیده است و در باز کردن اطلاعات با مشکل روبرو می شوید، حتما با متخصصان تعمیر هارد اکسترنال اچ پی مشورت کنید. چرا که ممکن است این اشکال در اثر صدمه فیزیکی ایجاد شده باشد و به مشکلات نرم افزاری ارتباطی نداشته باشد. اگر مطمئن نیستید که هارد اکسترنال خراب است، کابل اتصال را تعویض کنید. یا اینکه از یک سیستم دیگر برای امتحان کردن ورودی استفاده کنید.

بازیابی فایل های از دست رفته هارد اکسترنال hp

بازیابی فایل های از دست رفته از یک هارد اکسترنال اولین و مهمترین قسمت تعمیر هارد اکسترنال اچ پی است. توصیه می کنیم شخصا هیچ اقدامی برای بازیابی اطلاعات انجام ندهید، زیرا ممکن است با اقدامات نادرست اطلاعات خود را برای همیشه از دست داده و بازیابی اطلاعات غیر ممکن شود.

همکاران ما در مرکز سخت افزار ایران با تخصص و تبحر خود در زمینه تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی، بخصوص تعمیر هارد اکسترنال اچ پی ، با استفاده از جدید ترین تجهیزات تعمیر آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر ایران هستند. هموطنان تهرانی و کرجی می توانند مستقیما با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سطح استان تهران و البرز و دیگر هموطنان عزیز از طریق ارسال کالاهای آسیب دیده می توانند از خدمات تخصصی نمایندگی اچ پیِ مرکز سخت افزار ایران استفاده کنند. تمامی خدمات تعمیرات اچ پی دارای ضمانت تعمیرات می باشد.

تعمیر هارد اکسترنال اچ پی

( سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور و بازیابی اطلاعات اچ پی )

HpServices.ir ، مرکز فوق تخصصی تعمیر هارد اکسترنال اچ پی Hp External Hard Repair ، تعمیر مموری کارت اچ پی Hp Memory Card Repair ، تعمیر فلش مموری اچ پی Hp Flash Memory Repair و همچنین بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال اچ پی ، مموری کارت اچ پی و فلش مموری اچ پی با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات را بصورت تخصصی، برای همه مدلهای هارد اچ پی ارائه می دهد.

مرکز فوق تخصصی تعمیر هارد اکسترنال اچ پی ، تعمیر مموری کارت اچ پی و تعمیر فلش مموری اچ پی ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر هارد اکسترنال اچ پی ، تعمیر مموری کارت اچ پی ، تعمیر فلش مموری اچ پی و همچنین بازیابی اطلاعات، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر مموری کارت اچ پی ، تعمیر هارد اکسترنال اچ پی ، تعمیر فلش مموری اچ پی ،  بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال اچ پی ، بازیابی اطلاعات مموری کارت اچ پی و بازیابی اطلاعات فلش مموری اچ پی ،  خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال ، خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد اکسترنال و . . . ارائه می دهد.

تعمیر و بازیابی انواع هارد اچ پی

  • تعمیر هارد اکسترنال اچ پی
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال اچ پی
  • تعمیر فلش مموری اچ پی Hp Flash Memory Repair
  • بازیابی اطلاعات انواع فلش مموری اچ پی
  • تعمیر مموری کارت اچ پی Hp Memory Cart Repair
  • بازیابی اطلاعات انواع مموری کارت اچ پی
  • تعمیر خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال اچ پی
  • تعمیر خرابی های الکترونیکی هارد اکسترنال اچ پی
  • تعمیر خرابی های منطقی هارد اکسترنال اچ پی
  • بازیابی اطلاعات انواع تجهیزات حرفه ای ذخیره سازی اطلاعات اچ پی

خدمات کلینیک تعمیر هارد اچ پی

شما می توانید از طریق مشاوره آنلاین  و یا تماس با بخش فنی از مشکل هار خود و هزینه تقریبی آن مطلع شوید و در صورت امکان خود اقدام به رفع مشکل مورد نظر نمائید .

  • شناخته نشدن هارد اکسترنال اچ پی ( تعمیر هارد اکسترنال اچ پی در فضای جراحی هارد Clean Room )
  • رفع بدسکتور هارد اکسترنال اچ پی
  • تعمیر برد کنترل هارد اکسترنال
  • تعویض برد کنترل هارد اکسترنال اچ پی
  • رفع کندی هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات در شناخته نشدن قطعه هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات درعدم نمایش درست ظرفیت هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات در ایجاد صدای زیاد در هنگام روشن شدن هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات درشناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
  • بازیابی اطلاعات در format شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات در fdisk شدن هارد اکسترنال اچ پی و پارتیشن بندی مجدد هارد
  • بازیابی اطلاعات در پاک شدن پارتیشن در تخصصی ترین مرکز تعمیر هارد اکسترنال اچ پی
  • بازیابی اطلاعات در پاک شدن پوشه یا فایل
  • بازیابی اطلاعات در تخریب توسط ویروس در مجهزترین مرکز تعمیر هارد اکسترنال اچ پی
  • بازیابی اطلاعات در نوسانات برق و مشکلات سخت افزاری هارد اکسترنال اچ پی
  • بازیابی اطلاعات در وجود بدسکتور در هارد اکسترنال اچ پی

لینک های مرتبط

تعمیرات هارد اکسترنال اچ پی / تعمیر هارد اکسترنال Hp / تعمیرات هارد اکسترنال Hp / تعمیر فلش مموری اچ پی / تعمیرات فلش مموری اچ پی / تعمیر فلش مموری Hp / تعمیرات فلش مموری Hp/ تعمیر مموری کارت اچ پی / تعمیرات مموری کارت اچ پی / تعمیر مموری کارت Hp / تعمیرات مموری کارت Hp / تعمیر موبایل هوآوی / تعمیر تبلت هوآوی / نمایندگی هوآوی / تعمیر موبایل / تعمیر تبلت / تعمیرات لپ تاپ / تعمیرات نوت بوک