اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر HP

اگر به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر پرینتر اچ پی هستید و می خواهید تعمیرات تخصصی همراه با گارانتی را تجربه کنید ما به شما نمایندگی های تعمیرات پرینتر مرکز سخت افزار ایران را معرفی می کنیم.

هنگامی که پرینتر hp کار نمی کند یا پس از مدت گارانتی نیاز به تعمیر پرینتر دارید ، نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی به کمک شما می آید و برای رفع خطاها و خرابی های مختلف پرینتر کمکتان می کند. با توجه به مدل پرینتر و نیاز مشتری، راه های مختلفی برای ارائه ی خدمات تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد. برای بهره مندی از خدمات و پشتیبانی می توانید با ما تماس بگیرید ، در خواست تعمیر در محل ثبت کنید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب تعمیرات پرینتر مراجعه نمایید.

 چرا پرینتر اچ پی ناگهان خاموش می‌شود؟ دلیل کار نکردن پرینتر HP چیست؟چرا چاپگر اچ پی صفحات را کم‌رنگ چاپ می‌کند؟ دلیل چاپ خطوط عمودی بر روی کاغذ چیست؟و … تمامی این سوالات از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران پرینتر اچ پی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برخی از این مشکلات به دلایل ساده و پیش پا افتاده‌ای به وجود می‌آیند و برخی دیگر نیز خبر از بروز آسیب جدی در پرینتر HP می‌دهند.

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در تهران

در نمایندگی تعمیرات پرینتر HP در تهران ، خدمات عیب یابی و تعمیر انواع مدل های پرینتر انجام می شود. ارتقاء سطح کیفی خدمات، همواره دغدغه ی اصلی مدیریت این نمایندگی است؛ به همین خاطر ضمن دعوت از زبده ترین مهندسان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر بخش های مختلف پرینتر راه اندازی نموده است. تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، امکان انجام تعمیرات به شکل تخصصی و با کیفیت را برای تکنسین ها فراهم آورده است.

واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر HP در تهران با داشتن تعمیرگاه مجهز ، خدمات قابل توجهی را در زمینه گارانتی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی ، شامل تعمیرات پرینتر ، اسکنر ، دستگاه کپی اچ پی و انواع دستگاه های چند کاره به کاربران گرامی ارائه می دهد. تعمیرات هریک از محصولات اچ پی در واحدی مجزا به مشتریان ارائه می گردد و جهت تعمیرات هر محصول از متخصصین و مهندسین محصول مورد نظر بهره گرفته ایم .

تعمیر پرینتر HP در محل

تعمیر پرینتر hp در کرج

رایج‌ترین سوالی که کاربران کرجی پرینتر اچ پی می‌پرسند این است که آیا نمایندگی پرینتر hp در کرج هم شعبه دارد؟ خوشبختانه نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی نه تنها در کرج شعبه دارد و خدمات فروش و پس از فروش این دستگاه را به صورت حضوری به کاربران ارائه می‌دهد، خدمات عیب‌یابی، سرویس و تعمیرات حرفه‌ای پرینتر hp در محل را نیز به کاربران کرجی ارائه می‌دهد.

با این وجود در هر کجای کرج که باشید می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی رسمی اچ پی از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات پرینتر hp در منزل بهره‌مند شوید. اینگونه نه تنها در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه می‌توانید به صورت مستقیم بر کار تکنسین‌ اعزام شده نظارت داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی

عیب یابی صحیح پرینتر اچ پی 

برای پیدا کردن دلیل اصلی بروز هر مشکلی در پرینتر اچ پی به عیب‌یابی دقیق و اصولی این دستگاه نیاز است؛ به همین دلیل اگر شما هم از کاربران پرینتر اچ پی هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی بسپارید؛ برای انجام این کار تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن به آدرس موردنظرتان اعزام شده و سرویس عیب‌یابی و تعمیر پرینتر HP در محل را به شما ارائه دهند. 

درخواست مشاوره رایگان تعمیر پرینتر

هزینه تعمیر پرینتر اچ پی

موارد متعددی در برآورد هزینه تعمیر پرینتر اچ پی نقش دارند از نوع مشکلی که برای پرینتر به وجود آمده است گرفته تا میزان آسیبی که به این دستگاه وارد شده است، مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیرات پرینتر اچ پی بپردازد و … . با این وجود اگر مشکلی برای پرینتر شما به وجود آمده است و به دنبال این هستید که بدانید هزینه دقیق تعمیرات آن چقدر می‌شود باید عیب‌یابی و تعمیر پرینتر HP را به نمایندگی پرینتر اچ پی بسپارید.

تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق پرینتر شما دلیل اصلی بروز مشکل در این دستگاه را پیدا کرده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌کنند. سپس هزینه تعمیر پرینتر اچ پی را به شما اعلام می‌کنند تا درصورتی که تمایل داشتید پروسه تعمیرات تخصصی آن را آغاز کنند.

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

درصورتی که به طور منظم و دوره‌ای اجزاء پرینتر را تمیز نکنید به مرور زمان مشکلات کوچکی در این دستگاه به وجود می‌آید که شما متوجه آن‌ها نخواهید شد اما با گذشت زمان این مشکلات کوچک، بزرگ و بزرگتر شده و آن وقت است که پرینتر شما خراب شده و خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. دقیقاً همینجاست که سرویس دوره‌ای پرینتر اهمیت پیدا می‌کند.

منظور از سرویس پرینتر تمیز کردن این دستگاه، رفع ایرادات و تعویض قطعات آسیب‌دیده آن است که از بروز مشکلات و خرابی‌های بزرگتر در پرینتر جلوگیری می‌کند. با این وجود می‌توان گفت که سرویس پرینتر از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر پرینتر شما هم به سرویس نیاز دارد می‌توانید با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت سرویس این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

تعمیر پرینتر لیزری HP به صورت تخصصی

گاهی‌اوقات می‌توان با توجه به ارورهایی که بر روی نمایشگر پرینتر اچ پی نمایش داده می‌شود، سر از مشکل این دستگاه درآورد اما گاهی‌اوقات هم مشکل به وجود آمده در پرینتر اچ پی به حدی پیچیده است که مانند یک راز سر به مهر برای کاربر باقی می‌ماند. در این صورت بهترین راه تماس با نمایندگی تعمیر پرینتر لیزری HP است. تکنسین‌های مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر که علاوه‌بر آشنایی با تمامی قطعات پرینتر اچ پی با مشکلات رایج و نحوه برطرف کردن آن‌ها به خوبی آشنایی دارند با تماس شما به آدرس مورد نظر اعزام می‌شوند.

سپس عیب‌یابی دقیق پرینتر اچ پی را آغاز می‌کنند چرا که تعمیرات تخصصی این دستگاه نیازمند عیب‌یابی اصولی و پیدا کردن مشکل اصلی آن است. سپس هزینه تعمیر پرینتر اچ پی را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند تا در صورتی که تمایل داشتید، پروسه تعمیرات این دستگاه را انجام دهند. در نهایت نیز با تمایل شما پرینتر اچ پی را تعمیر کرده و این دستگاه را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهند.

فیلم آموزش تعمیر پرینتر hp

تعمیرات چاپگر اچ پی در اسرع وقت

وقتی نوبت به خدمات و تعمیر پرینتر می رسد، تجربه و زمان پاسخگویی سریع اهمیت زیادی دارد. عملیات سرویس و تعمیر پرینتر با راه‌حل‌های حیاتی، زمان خرابی پرینتر و عواقب پر هزینه را به حداقل می رساند.

سابقه ی 20 ساله ی اچ پی سرویس در صنعت تعمیر پرینتر ، نشان می دهد که دانش فنی ما تا چه اندازه ای گسترش یافته است. تکنسین ها و مهندسان خدمات مشتریان سال ها تجربه در صنعت ِتعمیر چاپگر دارند، آموزش های حرفه ای دیده و دارای گواهینامه های علمی معتبر هستند. همین امروز با تیم تکنسین های خبره ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر HP

نمایندگی تعمیر پرینتر HP ضمن تجهیز کارگاه های خود به آخرین تکنولوژی های تعمیر پرینتر HP، از جدیدترین متدهای تعمیراتی نیز بهره می گیرد. تکنسین های فنی این مرکز از باتجربه ترین کارشناسان تعمیر پرینتر در کشور هستند که با تمامی مشکلات ریز و درشت پرینتر آشنایی داشته و قادرند با روش های مختلف آن را برطرف کنند. در این مجموعه تعمیر پرینترهای لیزری، جوهرافشان، تک کاره و چندکاره در واحدهای مجزا انجام می شود.

این موضوع سبب شده تا میزان موفقیت تعمیرات افزایش یافته و رفع مشکل دستگاه به صورت کاملاً تخصصی انجام شود. لازم به ذکر است علاوه بر تعمیر پرینتر HP ، در این مجموعه سرویس های دوره ای و مورد نیاز پرینتر از جمله شارژ کارتریج، تعویض درام، پاک سازی محفظه های پرینتر و غیره نیز انجام می گیرد.

تعمیرات پرینتر با مشکلات نرم افزاری

گاهی مشاهده می کنیم که عملیات چاپ انجام نمی شود اما تقریباً مطمئن هستیم که مشکلی در قطعات وجود ندارد. در این زمان ها، باید احتمال ایرادهای نرم افزاری را در نظر داشته باشیم. گاهی آپدیت نبودن سیستم پرینتر و به روز نبودن درایورها، منجر به کار نکردن دستگاه می شود.

اولین قدم در حل این مشکل، گرفتن پرینت تست است. این کار برای عیب یابی انجام می شود. چنانچه دستگاه شما پرینت تست می گیرد، یعنی مشکل نرم افزاری است. این خبر خوبی است؛ زیرا می توانید با صرف هزینه کم تعمیر پرینتر اچ پی را اغلب تنها با یک آپدیت ساده حل کنید.

معرفی ابزار و تجهیزات تعمیر پرینتر

لازم است بدانید هر کاری در کنار تخصص، احتیاج به تجهیزات و ابزار مدرن دارد. در این بخش به معرفی برخی از ابزارهای تعمیر استانداردی که یک تعمیرکار پرینتر نیاز دارد می پردازیم. 

پیچ گوشتی، سیم چین، دم باریک، پنس، اولتراسونیک، نوار برقی، قوطی های هوای فشرده، پیچ گوشتی های افست، ابزار پیکاپ مغناطیسی، سیستم ESD، چراغ قوه ، انبر، انواع مولتی متر، جاروبرقی تونر، آینه های بازرسی، استخراج کننده تراشه، فنر هوک، هویه لحیم کاری و…

سرویس در محل پرینتر hp

جا به جایی و حمل و نقل دستگاه های پرینتر حجیم کاری دشوار و هزینه بر است. از این رو نمایندگی تعمیر پرینتر hp جهت بازیابی و سرویس انواع پرینترهای اچ پی به ارائه ی خدمات سرویس در محل می پردازد. از این طریق کاربر قادر به تعمیر دستگاه در محل خود خواهد بود و دیگر نیازی به جا به جایی نیست. تعویض و یا تعمیر مین برد، شارژ کارتریج، رفع مشکل سفید پرینت گرفتن، تعمیر کاغذکش و رفع اختلالاتی چون گیر کردن کاغذ در پرینتر و یا مچاله شدن برگه ی چاپ شده از جمله تعمیراتیست که به صورت سرویس در محل قابل ارائه می باشند.

عدم نیاز به جا به جایی پرینتر و استفاده از این سرویس نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی، ضمن صرفه جویی در زمان از بروز اتفاقات پیش بینی ناپذیری نظیر شکستگی های احتمالی و آسیب مجدد چاپگر نیز جلوگیری می نماید.

گارانتی تعمیرات پرینتر اچ پی

زمانی که تعمیر پرینتر یا هر یک از دستگاه های خود را به یک تعمیرکار که آن را به خوبی نمی شناسید یا مرکزی نامعتبر می سپارید؛ درصورتی که پرینتر شما بعد از اینکه تعمیر شد، دوباره به همان مشکل قبلی دچار شود، نه آن شخص تعمیرکار و نه آن مرکز نامعتبر، هیچ کدام قبول نمی کنند که به درستی پرینتر را تعمیر نکرده اند که مجددا به همان مشکل قبلی اش دچار شده است؛ در این صورت دوباره مجبورید برای تعمیر پرینتر خود هزینه کنید. درصورتی که اگر از همان ابتدا تعمیرات پرینتر خود را به مرکزی معتبر که دارای سرویس گارانتی تعمیرات پرینتر باشد، بسپارید با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

خوشبختانه نمایندگی تعمیر پرینتر HP نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی، خدمات گارانتی تعمیرات پرینتر اچ پی را به کاربران ارائه می دهد. بنابراین اگر تعمیرات پرینتر اچ پی را به این مرکز بسپارید و پس از مدتی پرینتر شما با همان مشکل قبلی مواجه شود، تکنسین های این مرکز بدون دریافت هزینه مجدد، پرینتر شما را دوباره تعمیر می کنند.

پرینتر اچ پی HP در محل

تعمیرات چاپگر HP همراه با گارانتی

ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی از ویژگی های بارز سیستم کاری نمایندگی تعمیر پرینتر hp است. این مرکز با استفاده از دانش به روز تعمیرکاران حرفه ای خود و در اختیار داشتن آرشیوی کامل از قطعات داخلی و جانبی انواع پرینترها، همواره آماده ی خدمت رسانیست. خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و تمامی پرینترهای اچ پی موجود در بازار را در بر می گیرد.

در کارگاه های مجهز واحد تعمیرات نمایندگی مجاز پرینتر اچ پی، پس از عیب یابی دقیق دستگاه معیوب، مراحل تعمیر طبق پارامترهای استاندارد انجام می شوند. چنینی شرایطی تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربران گرامی تضمین می نماید.

تعمیر پرینتر hp در تمام مدلها

راهنمای عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی hp

تعمیرکاران پرینتر با بررسی و درنظر گرفتن علائمی که پرینتر معیوب شده دارد، تشخیص می‌دهند که دقیقا چه مشکلی برای آن به وجود آمده است و چگونه قابل رفع می‌باشد. برای مثال درصورتی که پرینتر روشن نشود، احتمال خرابی برد پاور و مین برد آن را درنظر می‌گیرند و هر دوی آن‌ها را بررسی می‌کنند تا اگر مشکل از هر کدام از آن‌ها بود، با تعمیر آن را برطرف کنند.

در کل درصورت آشنایی با علائم بروز هر یک از مشکلات در پرینتر می‌توانید به راحتی منشا آن‌ها را پیدا کرده و تعمیر کنید. اگر شما هم به عیب‌یابی و تعمیر پرینتر علاقه دارید می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی به خوبی با نحوه عیب‌یابی و تعمیر هر یک از قطعات پرینتر آشنا شوید.

تعمیر پرینتر HP در تهران

تمیز کردن و سرویس دوره‌ای پرینتر لیزری hp

اکیداً توصیه می‌شود در صورت عدم داشتن مهارت انجام این کار، از دستکاری پرینتر خودداری کرده و دستگاه خود را به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر پرینتر hp ببرید. (نکته: توجه داشته باشید که در تمامی پرینترها اجزا و قطعاتی وجود دارند که نباید به آنها دست زد. زیرا تماس آنها با دست، سبب آسیب آنها می‌شود.

برای مثال در تمیز کردن پرینتر لیزری می‌بایست از دست زدن به اجزای یونیت درام تونر خودداری نمایید. در فرآیند تمیز کردن پرینتر لیزری اچ پی مراحل روبرو طی خواهد شد: خاموش کردن پرینتر، سرد کردن پرینتر، خارج کردن کارتریج تونر و تمیز کردن آن، بیرون ریختن تونر اضافی موجود در اجزای داخلی، تمیز کردن سطوح با الکل ایزوپروپیل و در نهایت اسمبل قطعات.

شارژ کارتریج پرینتر HP

نخستین نکته درباره شارژ کارتریج پرینتر اچ پی آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر و ارزان‌تر هستند اما می‌توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

رفع مشکلات رایج پرینتر hP

عوامل محیطی و روش های غلط نگهداری، مشکلات زیادی را در پرینتر ایجاد می کنند که برای برطرف کردن آنها نیاز به بررسی دستگاه توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب است. به عنوان مثال گاهی برگه ها به صورت چروک یا مچاله از دستگاه خارج می شوند و یا کلا در پرینتر گیر می کنند. افت کیفیت چاپ هم یکی از مشکلات رایج پرینتر hp است که اگر دلیل آن کاهش سطح تونر و مواد مصرفی باشد، چندان نگران کننده نیست.

اما اگر پس از شارژ کردن کارتریج با چنین ایرادی مواجه شوید، باید مسئله را به صورت تخصصی تر ریشه یابی و برطرف کنید. اختلالات دیگری مثل روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، توقف عملکرد، پرینت نگرفتن چاپگر، عدم اتصال به وایرلس، وجود خطوط یا نقاط اضافی در برگه چاپ شده و سر و صدای دستگاه در هنگام کار هم جزو دیگر مشکلات رایج پرینتر اچ پی هستند که تکنسین های تعمیرات پرینتر اچ پی در مرکز سخت افزار ایران، آنها را عیب یابی و برطرف می کنند.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر

در صورتی که گیر کردن کاغذ در پرینتر به صورت متوالی و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در جایی از پرینتر (به ویژه در آن بخش که کاغذ به داخل کشیده میشود،) جا مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف پرینتر را بررسی کرد. اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید.

بهتر است برگه هایی را که جهت چاپ استفاده می نمایید در جای خشک نگه دارید زیرا پرینتر‌های قدیمی می‌توانند رطوبت را جذب کنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را در درون خود گیر بیاندازند. در صورت تداوم این اشکال با یکی از مراکز رسمی تعمیر پرینتر hp تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

رفع مشکل سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی

چرا پرینتر اچ پی سفید پرینت می‌گیرد؟ سفید چاپ کردن پرینتر دلایل متعددی دارد از اتمام شارژ کارتریج گرفته تا فرارسیدن زمان تعویض کارتریج، خراب شدن درام و … . همانطور که می‌دانید کارتریج و درام نقش بسزایی را در پروسه چاپ بازی می‌کنند. به گونه‌ای که کارتریج به عنوان محفظه نگهدارنده جوهر یا تونر، جوهر را به درام منتقل کرده و درام نیز جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند. سپس فیوزینگ با حرارت دادن به جوهر انتقال داده شده بر روی کاغذ موجب حک شدن آن بر روی کاغذ شده و به این شکل پروسه چاپ انجام می‌شود.

بنابراین اتمام جوهر کارتریج و خرابی هر یک از قطعاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، موجب سفید چاپ کردن پرینتر اچ پی می‌شود. بنابراین بروز چنین مشکلی در پرینتر به عیب‌یابی دقیق نیاز دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که عیب‌یابی و تعمیر پرینتر HP را به نمایندگی رسمی اچ پی بسپارید.

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی

آیا شما هم با مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی مواجه شده‌اید؟ جدا از اینکه دلایل ساده و پیش‌پا افتاده‌ای مانند: خراب شدن کابل پرینتر می‌تواند موجب روشن نشدن پرینتر شود، بروز مشکلات سخت‌افزاری جدی مانند: خراب شدن مین برد و برد پاور پرینتر نیز می‌تواند موجب روشن نشدن پرینتر شود. مین برد به عنوان اصلی‌ترین جزء پرینتر علاوه‌بر اینکه وظیفه برقراری ارتباط بین اجزاء و بخش‌های مختلف این دستگاه را برعهده دارد، نقش و مسئولیت هر یک از بخش‌های پرینتر را نیز تعیین می‌کند.

با این وجود خراب شدن مین برد، پرینتر را به یک دستگاه بلااستفاده تبدیل می‌کند. از طرفی برد پاور یا منبع تغذیه پرینتر، وظیفه تامین برق مورد نیاز این دستگاه را برعهده دارد. به همین دلیل درصورتی که مشکلی برای آن به وجود بیاید، برق دستگاه تامین نشده و پرینتر خاموش می‌شود. دلیل اصلی خرابی مین برد و برد پاور، نوسان برق است. از این‌رو بهتر است پرینتر خود را به محافظ برق متصل کنید.

تعمیرات قطعات پرینتر اچ پی

تعمیر قطعات پرینتر اچ پی

بسته به نوع پرینتر یعنی جوهری، لیزری و یا چندکاره بودن پرینتر قطعات به کار رفته در آن نیز متفاوت است. این تفاوت به دلیل اختلاف در ساختار و عملکرد هر یک از دستگاه های پرینتر کاملا طبیعی است. به عنوان مثال : پرینترهای لیزری آن دسته از پرینترهایی هستند که جهت چاپ از جوهر استفاده نمیکنند. کارتریج آنها از پودرهای مخصوص سیاه و رنگی انباشته شده که توسط مکانیزم خاص و منحصر به فردی ، و با استفاده از ذرات معناطیسی و غلطک های خاص ، عملیات پرینت را انجام می دهند.

همینطور پرینتر های جوهرافشان اچ پی از طریق پخش قطرات ریز جوهر روی یک کاغذ، -از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد،- باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شوند. کارشناسان این مرکز بر ریز و درشت قطعات پرینتر اچ پی و اشکالات شایع آنها مسلط بوده و قادر هستند تا اطلاعات جامعی را درباره کم و کیف این دستگاه ها در اختیار شما قرار دهند.

تعویض دولوپر پرینتر اچ پی

دولوپر وظیفه دارد تا تونر را بر روی درام منتقل کند تا درام نیز با انتقال تونر بر روی سطح کاغذ موجب تکمیل پروسه چاپ در پرینتر اچ پی شود. درواقع دولوپر از دو بخش کلی تشکیل شده است که یک بخش آن را پودر تونر و بخش دیگر آن را تانک دولوپر که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی درام را برعهده دارد، تشکیل می‌دهد. دولوپر یکی از قطعات مصرفی پرینتر به شمار می‌رود که پس از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت.

اکثر مدل‌های پرینتر اچ پی زمان تعویض این قطعه را با نمایش پیغامی بر روی نمایشگر پرینتر به کاربر نشان می‌دهند. اگر شما هم با پیغام تعویض دولوپر در پرینتر خود مواجه شده‌اید، بهتر است با نمایندگی تعمیر پرینتر HP تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و سرویس تعویض دولوپر پرینتر اچ پی را در محل به شما ارائه دهند.

تعمیر مگنت پرینتر HP

وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر این است که به وسیله جریانات مغناطیستی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند. این حالت مغناطیسی سبب می‌گردد تا میزان مناسب تونر، متناسب با طرح، به درام انتقال داده شود. در صورتی که اسناد چاپ شده توسط پرینتر اچ پی، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت اچ پی می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد.

خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پرینتر HP اجرا گردد.

تعمیر فیوزینگ پرینتر HP

پرینتر نیز، همانند تمامی دستگاه های مکانیکی دیگر، متشکل از اجزا متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از آنها وجود دارد. در میان اجزا پرینتر، فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. در صورتی که تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی با تأخیر مواجه شود، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه، دور از انتظار نخواهد بود.

در صورت نیاز به سرویس های این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر اچ پی را دریافت نمایید. کارشناسان ما در پارت تعمیر پرینتر HP، پس از آنالیز عملکرد دستگاه پرینتر و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند و در صورتی که اشکال از یونیت فیوزینگ پرینتر اچ پی باشد، اقدام به تعمیر یا تعویض آن خواهند نمود.

تعمیر برد پاور پرینتر اچ پی

برد پاور که به آن برد تغذیه نیز گفته می‌شود، پل ارتباطی بین تبدیل ولتاژ از شبکه برق شهری و انتقال آن به اجزای دستگاه است؛ بنابراین برد پاور با تمامی نوسانات برق دست و پنجه نرم می‌کند و اکثر اوقات همین مسئله در دراز مدت موجب آسیب‌دیدگی و خرابی برد پاور پرینتر می‌شود؛ البته دلایل دیگری هم مانند: خرابی خازن‌های سرامیکی قرار گرفته در پرینتر اچ پی، ورود گرد و غبار به پرینتر، لحیم‌کاری ناشیانه در فرایند ساخت یا تعمیر و شکستگی PCBهای موجود در منبع تغذیه نیز موجب خرابی برد پاور پرینتر اچ پی می‌شوند.

معمولاً خرابی این قطعه از پرینتر اچ پی، موجب روشن نشدن این دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی پس از عیب‌یابی دقیق به تعمیر یا تعویض برد پاور این دستگاه می‌پردازند و مشکلات ناشی از خرابی برد پاور پرینتر اچ پی را به صورت تخصصی برطرف می‌کنند.

تعمیر بلید پرینتر اچ پی

تاکنون شاهد پخش جوهر بر روی کاغذ بوده‌اید؟ آیا می‌دانید دلیل بروز چنین مشکلی در پرینتر اچ پی چیست؟ به وجود آمدن چنین مشکلی در پرینتر HP نشان می‌دهد که بلید این دستگاه آسیب‌دیده است و به تعمیر یا تعویض نیاز دارد. اگر با نقش بلید در پرینتر آشنایی ندارید لازم است بدانید که بلید وظیفه دارد تونر یا جوهر (متناسب با نوع پرینتر) باقی مانده بر روی درام را پاک کند. همین امر از پخش شدن جوهر بر روی کاغذ در پروسه چاپ جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید درام وظیفه دارد تا تونر یا جوهر داخل کارتریج پرینتر را بر روی سطح کاغذ منتقل کند از این‌رو ذرات تونر یا جوهر بر روی آن باقی می‌مانند. در این حالت بلید وارد عمل شده و درام را تمیز می‌کند.

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

پردازش عملیات پرینتر بر عهدهmain board است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه پرینتر بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه پرینتر قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره‌ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد.

بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد. از همین رو است که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر پرینتر hp با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاه های خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن باز می گردانند.

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP

همانگونه که می دانید پیکاپ رولر، چرخه پلاستیک مانندی است که کار کشیدن کاغذ به درون پرینتر را توسط پد زیری و با یک بار چرخش که اصطلاحاً به آن درایو کردن می گویند انجام می دهد. بروز خرابی و اختلال در پیکاپ رولر، سبب می گردد که پرینتر نتواند کاغذهای مورد نیاز جهت چاپ را به درون خود بکشد و چاپ اسناد انجام نشود.

در هر حال خرابی‌های پیش آمده در این بخش از دستگاه، به دلیل تأثیر مستقیم بر فرایند چاپ، می بایست در اولین فرصت مرتفع گردد. اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در واحد تعمیر پیکاپ رولر پرینتر HP سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر درام پرینتر HP

در واحد تعمیر درام پرینتر HP، کارشناسان ما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را بررسی کرده و این مسئله که آیا خرابی پیش آمده در درام، قابل تعمیر است یا خیر را به اطلاع صاحب دستگاه می رسانند. درصورتی که خرابی های ایجاد شده در درام، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار به ناچار از تعمیر درام صرف‌نظر کرده و در صورت رضایت صاحب دستگاه، اقدام به تعویض درام پرینتر HP مینماید.

در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی هردو سرویس –یعنی تعمیر درام پرینتر اچ پی و تعویض آن- پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، انجام می پذیرد. در صورت محرز شدن خرابی کامل درام پرینتر، تعویض آن صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر پرینتر hP

حجم: 79.9 مگابایت

مدت زمان: 0:36

 پرسش های متداول کاربران پرینتر HP

در این بخش می توانید پرسش های متداول کاربران را در زمینه ی تعمیرات HP مطالعه نمایید. تعمیرات HP به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک عملیات تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص لازم را ندارند به شدت پرهیز نمایید.

تعمیرات اچ پی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید. بارها شاهد مراجعه ی افرادی بوده ایم که دستگاه آن ها به دلیل تعمیرات غیر تخصصی و نادرست آسیب دیده است. مرکز تعمیرات HP جهت پیشگیری از بروز این مشکلات در بخش پرسش های متداول پاسخگوی تمامی ابهامات و پرسش های شما در زمینه ی پرینترHP و تعمیر پرینترHP می باشد.

چرا پرینتر اچ پی روشن نمی‌شود؟

اگر خیلی خوش شانس باشید روشن نشدن پرینتر اچ پی می‌تواند به دلایل ساده‌ای مانند: خرابی پریز برق و اختلال در کابل برق پرینتر باشد که به راحتی با اتصال پرینتر به یک پریز دیگر یا تعویض کابل آن می‌توانید متوجه شوید که مشکل از کجاست. اما شانس همیشه به شما رو نمی‌کند، گاهی اوقات دلیل روشن نشدن پرینتر اچ پی خیلی جدی‌تر از این حرفاست! برخی مواقع خرابی برد پاور یا منبع تغذیه پرینتر اچ پی یا خرابی مین برد این دستگاه موجب روشن نشدن آن می‌شود اما خرابی این دو قطعه یک دلیل مشترک دارد که آن هم بروز نوسان برق در پرینتر است.

مین برد را با نام برد اصلی هم می‌شناسند که در همه دستگاه‌های الکترونیکی جا خوش کرده است. نقش اصلی مین برد در پرینتر برقراری ارتباط بین اجزاء و قطعات پرینتر و همچنین انتقال دستورات کاربر به هر یک از آن‌ها می‌باشد. با این وجود بدیهی است که خرابی این قطعه موجب قطع شدن ارتباط بین تمامی اجزاء پرینتر با یکدیگر بشود و این دستگاه ناگهان خاموش شده و دیگر هم روشن نشود. برد پاور هم که به آن منبع تغذیه گفته می‌شود وظیفه تامین برق مورد نیاز پرینتر را برعهده دارد تا این دستگاه روشن شده و شروع به کار کند.

بنابراین اگر برد پاور بر اثر نوسان برق آسیب ببیند و بسوزد، برق مورد نیاز برای روشن شدن و کار کردن پرینتر فراهم نمی‌شود. از این‌رو به شما توصیه می‌کنیم که حتماً دستگاه پرینتر خود را به محافظ برق متصل کنید تا دچار نوسان برق و خرابی برد پاور یا مین برد نشود.

درضمن اگر پس از روشن نشدن پرینتر اچ پی از سالم بودن کابل برق آن و همچنین پریز مطمئن شدید با نمایندگی تعمیر پرینتر hp تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز در محل مورد نظر حاضر شده و با عیب‌یابی دقیق تشخیص دهند که آیا مشکل از خرابی برد پاور پرینتر است یا مین برد آن و درصورت خرابی هر یک از این قطعات آن را به صورت تخصصی تعمیر کنند. البته اکثر اوقات امکان تعمیر برد پاور وجود ندارد چراکه این قطعه پس از چندین بار مواجه شدن با نوسان برق دچار سوختگی می‌شود و نیاز به تعویض دارد.

مدت زمان تعمیر پرینتر اچ پی چقدر است؟

پس از این که با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی تماس گرفتید، همکاران ما سفارش شما را ثبت می کنند. سپس در اولین فرصت، به آدرس شما آمده و دستگاه را تحویل می گیرند. پس از انتقال دستگاه به مرکز تعمیر پرینتر HP، چاپگر شما در اسرع وقت عیب یابی شده و تعمیر می گردد. مدت زمان تعمیر پرینتر، به شدت آسیب دیدگی و اقدامات تعمیراتی انجام شده بستگی دارد. تلاش همکاران ما این است که پرینتر را در کوتاه ترین زمان تعمیر کرده و به شما تحویل دهند.

اگر از خدمات تعمیر پرینتر HP شکایت داشتیم چه کنیم؟

اگر از روند خدمات دهی، برخورد پرسنل و یا کیفیت خدمات تعمیر پرینتر HP شکایت داشتید، کافی است از طریق شماره های موجود در صفحه تماس با ما، با این مرکز تماس بگیرید. کارکنان واحد پشتیبانی مشکل را پیگیری کرده و رضایت شما را جلب می کنند.

چرا کاغذ در پرینتر اچ پی پاره می شود؟

هر پرینتر ویژگی های مخصوص به خود را دارد که یکی از آن ها، نوع کاغذ چاپ است. چنانچه از کاغذ نامناسبی استفاده کنید، احتمال پاره شدن آن وجود دارد. علاوه بر این باید توجه کنید که کاغذ را با چه زاویه ای در دستگاه قرار می دهید. به این ترتیب ابتدا دفترچه راهنمای دستگاه را بررسی کرده و ببینید چه کاغذی بهتر است.

برای تعمیر پرینتر اچ پی با مشکل پاره شدن کاغذ، می توانید از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید، کاغذ را به درستی در سینی قرار دهید و سعی کنید قطعات داخلی پرینتر را همیشه تمیز کنید. همچنین، در صورت لزوم و رفع نشدن مشکل با وجود رعایت نکات گفته شده، بهتر است پرینتر خود را به تعمیرکاران مجرب پرینتر بسپارید.

دلیل کشیده نشدن کاغذ به داخل پرینتر چیست؟

اگر با مشکل کشیده نشدن کاغذ به داخل پرینتر مواجه شدید به احتمال زیاد مشکل از پیکاپ یا همان کاغذکش پرینتر است؛ چراکه کاغذکش پرینتر همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه دارد تا کاغذهای قرار گرفته در سینی پرینتر را به داخل این دستگاه بکشد؛

البته کاغذکش از سه قسمت ورودی، میانی و خروجی تشکیل شده است که بخش ورودی آن وظیفه کشیدن کاغذ به داخل پرینتر را برعهده دارد و بخش میانی هم کاغذ وارد شده به دستگاه را بین بخش ورودی و خروجی جابجا می‌کند. درنهایت بخش خروجی کاغذکش نیز کاغذ را از دستگاه خارج می‌کند؛ با این وجود اگر هیچ کاغذی به داخل پرینتر کشیده نمی‌شود یعنی اینکه بخش ورودی کاغذکش آن آسیب دیده است؛ اما اگر کاغذ درون پرینتر گیر کرده است و از آن خارج نمی‌شود، امکان دارد بخش میانی یا خروجی کاغذکش به مشکل خورده باشد.

چرا پرینتر اچ پی کارتریج را شناسایی نمی‌کند؟

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر کاربران پرینتر اچ پی بعد از تعویض کارتریج این دستگاه با آن مواجه می‌شوند، شناسایی نشدن کارتریج توسط پرینتر است؛ که خوشبختانه می‌توان این مشکل را با چند تکنیک کاربری برطرف کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ریست کردن حافظه داخلی پرینتر است؛ چراکه وقتی یک کارتریج جدید را درون پرینتر قرار می‌دهید، امکان دارد کارتریج جدید توسط حافظه داخلی پرینتر شناسایی نشود؛ به همین دلیل اول از همه می‌توانید با ریست کردن حافظه داخلی پرینتر این مشکل را برطرف کنید. اگر با ریست کردن حافظه داخلی پرینتر نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، بهتر است یک بار هم Firmware پرینتر را بروزرسانی کنید تا شاید مشکل عدم شناسایی کارتریج با این راه حل برطرف شود.

اگر با این دو راه حل، مشکل به وجود آمده برطرف نشد، یک بار پرینتر را خاموش کرده و آن را از برق بکشید و سپس تمامی اتصالات آن را تمیز کنید. اگر این روش هم جواب نداد مطمئن باشید که کارتریج به صورت اصولی در پرینتر شما نصب نشده است. در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیرات پرینتر HP تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز کارتریج شما را به درستی در جای خود نصب کنند و اگر مشکل از جای دیگری بود آن را برطرف کنند.

چرا کاغذ درون پرینتر اچ پی گیر می‌کند؟

به طور کلی علت گیر کردن کاغذ درون پرینتر اچ پی یا به دلایل ساده و پیش پا افتاده‌ای است که به راحتی می‌توان آن‌ها را برطرف کرد یا به دلایل سخت‌افزاری پیچیده‌ای که تنها تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توانند آن را رفع کنند. ابتدا برویم به سراغ دلایل ساده‌ای که موجب گیر کردن کاغذ درون پرینتر می‌شوند. درواقع استفاده از کاغذ چروکیده، تاخورده، مچاله شده و همچنین کاغذ منگه‌دار موجب گیر کردن آن درون پرینتر می‌‌شود.

گاهی اوقات هم برخی کاربران فکر می‌کنند با خرید کاغذهای ارزان‌تر می‌توانند هزینه‌های دستگاه پرینتر خود را کنترل کنند درصورتی که ارزان قیمت بودن برخی از کاغذها بی‌حکمت نیست چراکه چنین کاغذهایی دارای جنس و وزن نامناسب هستند و همین عامل موجب گیر کردن آن‌ها درون دستگاه کپی می‌شود؛ علاوه‌بر این عدم تنظیم اندازه کاغذ در پرینتر نیز موجب بروز این مشکل می‌شود چراکه چاپ اسناد مختلف نیاز به سایز چاپ مختلفی دارد، زمانی که سایز چاپ برای هر یک از اسناد را در پرینتر تعیین نکنید، کاغذ درون این دستگاه گیر می‌کند؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطلب آموزشی “چگونه اندازه کاغذ پرینتر را تنظیم کنیم؟” را مطالعه کنید تا با چنین مشکلی دست به یقه نشوید.

حالا نوبت به بررسی دلایل سخت‌افزاری می‌رسد که موجب می‌شود کاغذ درون پرینتر گیر کند. درواقع پرینتر دارای قطعه‌ای است به نام پیکاپ که به اصلاح خودمانی به آن کاغذکش می‌گویند. همانطور که از نام کاغذکش پرینتر مشخص است، این قطعه کاغذ را به درون دستگاه پرینتر می‌کشد اما اشتباه فکر نکنید! کاغذکش از سه بخش تشکیل شده است که تنها کار بخش ورودی آن این است که کاغذ را به درون پرینتر بکشد.

دو بخش دیگر کاغذکش پرینتر شامل: بخش میانی و بخش خروجی است که بخش میانی وظیفه رد و بدل کردن کاغذ بین بخش ورودی و خروجی کاغذکش را برعهده دارد و بخش خروجی هم وظیفه خارج کردن کاغذ از پیکاپ را برعهده دارد. اگر بخش ورودی کاغذکش با مشکل روبه‌رو شود، کاغذ به داخل پرینتر کشیده نمی‌شود اما اگر یکی از بخش‌های میانی یا خروجی پیکاپ مشکل‌دار شوند، کاغذ درون پرینتر گیر می‌کند. درنتیجه اگر مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر بارها برای شما اتفاق افتاده است و دلیل آن هم هیچ یک از موارد پیش پا افتاده‌ای که به آن اشاره کردیم نیست مطمئناً مشکل از پیکاپ پرینتر است؛ در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیر پرینتر hp تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی و تعمیر پرینتر اچ پی بپردازند.

علت کم‌رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر اچی پی چیست؟

اگر خیلی خوش شانس باشید علت کم‌رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر اچ پی، بهم‌ریختگی تنظیمات پرینتر اچ پی است. درواقع پرینتر اچ پی دارای قابلیت چاپ اقتصادی می‌باشد از این‌رو می‌توان حالت چاپگر در تنظیمات این دستگاه را بر روی چاپ کم‌رنگ صفحات تنظیم کرد تا اینگونه تونر یا جوهر کمتری مصرف شود؛ گاهی اوقات ممکن است که تنظیمات پرینتر به طور ناخواسته بر روی این حالت قرار گرفته باشد و همین مسئله موجب شود که صفحات به شکل تار و کم‌رنگ چاپ شوند.

اما همیشه بهم‌ریختگی تنظیمات پرینتر نیست که موجب چاپ کم‌رنگ صفحات در این دستگاه می‌شود؛ اکثر اوقات این مشکل نشان می‌دهد که جوهر یا تونر کارتریج پرینتر متناسب با نوع این دستگاه در حال تمام شدن است. جهت رفع مشکل چاپ کم‌رنگ صفحات به دلیل اتمام تونر یا جوهر کارتریج سه راه حل دارید: اول از همه اینکه می‌توانید کارتریج را به صورت افقی تکان دهید تا این مشکل حداقل برای یک یا دو روز حل شود. اما اگر به دنبال یک راهکار دائمی هستید باید کارتریج پرینتر اچ پی را شارژ کنید. منظور از شارژ کارتریج پرینتر اچ پی تمدید تونر یا جوهر داخل آن متناسب با نوع پرینتر است. آخرین راهکار نیز این است که کارتریج پرینتر خود را عوض کنید البته این راه حل زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با شارژ کارتریج پرینتر، کیفیت چاپ در این دستگاه کاهش پیدا کند.

علت تکرار مطلب چاپ شده بر روی کاغذ در پرینتر اچ پی چیست؟

مشکل تکرار محتوای پرینت شده بر روی کاغذ به سه دلیل شامل: اختلال در عملکرد پاور یا High Voltage، خرابی قطعات داخل کارتریج و خرابی فیوزینگ پرینتر می‌باشد. زمانی که قسمت پاور یا های ولتاژ پرینتر به خوبی عمل نمی‌کند، جوهر یا تونری که داخل کارتریج است به طور کامل بر روی درام منتقل نمی‌شود تا درام آن را بر روی صفحه انتقال دهد به همین دلیل با هر بار چرخش یک کپی کم‌رنگ‌تر از متن چاپ شده مجدداً بر روی کاغذ چاپ می‌شود. گاهی اوقات نیز قطعات داخل کارتریج مانند درام دچار آسیب‌دیدگی شده و موجب تکرار مطلب چاپ شده بر روی کاغذ می‌شود.

خرابی فیوزینگ پرینتر نیز آخرین احتمالی است که می‌توان با بروز مشکل تکرار پرینت‌ها در نظر گرفت اما فیوزینگ چیست؟ درواقع فیوزینگ بعد از درام وارد عمل می‌شود به گونه‌ای که وقتی درام جوهر یا تونر داخل کارتریج را بر روی صفحه منتقل می‌کند، فیوزینگ جوهر یا تونر منتقل شده بر روی کاغذ را حرارت داده و موجب می‌شود که تصویر یا متن بر روی کاغذ چاپ شود به این دلیل است که وقتی برگه از دستگاه پرینتر خارج می‌شود کمی داغ است. با این وجود اگر شاهد تکرار چاپ محتوا بر روی صفحه بودید و احساس کردید که کاغذ خارج شده از پرینتر داغ نیست مطمئن باشید که فیوزینگ پرینتر خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد.

اگر شما هم با مشکل تکرار چاپ محتوا بر روی صفحه مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز در محل مورد نظر حاضر شوند و با عیب‌یابی دقیق پرینتر منشأ مشکل تکرار پرینت‌ در یک صفحه را بررسی کرده و با تعمیرات حرفه‌ای، آن را برطرف کنند.

چرا مطالب و تصاویر به راحتی از روی کاغذ پرینت شده پاک می شوند؟

بازار پر شده است از تونرها و جوهرهای بی‌کیفیت که نه تنها موجب کاهش کیفیت چاپ در دستگاه پرینتر می‌شوند بلکه به دستگاه پرینتر آسیب وارد می‌کنند از این‌رو استفاده از تونر یا جوهر اورجینال و باکیفیت در دستگاه کپی از اهمیت بسزایی برخوردار است. گاهی اوقات بی‌کیفیت بودن تونر یا جوهر پرینتر موجب می‌شود که مطالب و تصاویر چاپ شده بر روی کاغذ به راحتی از روی آن پاک شوند. درصورتی که از کیفیت تونر یا جوهری که داخل کارتریج پرینتر شما قرار دارد مطمئن هستید باید بدانید که احتمال دارد علت اصلی پاک شدن مطالب و تصاویر از روی کاغذ خرابی فیوزینگ پرینتر باشد.

فیوزینگ یکی دیگر از قطعات بسیار مهم پرینتر است که مهم‌ترین نقش را در پروسه چاپ بازی می‌کند. درواقع پس از اینکه درام جوهر یا تونر کارتریج را بر روی برگه منتقل می‌کند، فیوزینگ وارد عمل شده و جوهر یا تونر ریخته شده روی برگه را حرارت می‌دهد تا تصاویر یا مطالب بر روی کاغذ چاپ شوند به همین دلیل است که وقتی کاغذ از پرینتر خارج می‌شود، کمی داغ است. خرابی فیوزینگ پرینتر موجب می‌شود که جوهر یا تونری که توسط درام بر روی کاغذ منتقل شده‌اند به خوبی حرارت نبینند از این‌رو محتوا به خوبی بر روی برگه چاپ نمی‌شوند یا اگر که چاپ می‌شوند به راحتی با کشیده شدن انگشت بر روی آن‌ها‌ پاک می‌شوند و از بین می‌روند.

دلیل چاپ خطوط عمودی بر روی برگه پرینت شده در پرینتر اچ پی چیست؟

رایج‌ترین دلیلی که موجب چاپ خطوط عمودی بر روی برگه چاپ شده در پرینتر اچ پی می‌شود خرابی درام این دستگاه است البته خرابی درام نشانه‌های دیگری هم مانند: چاپ نقاط متناوب بر روی صفحه را به دنبال دارد. درام یکی از مهم‌ترین قطعات پرینتر است چراکه نقش کلیدی در پروسه چاپ دارد؛ این قطعه در کارتریج پرینتر قرار گرفته است که وظیفه آن انتقال جوهر یا تونر کارتریج بر روی کاغذ است.

درام یک قطعه مصرفی است به این معنا که پس از گذشت مدتی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض دارد از این‌رو زمانی که طول عمر این قطعه به پایان می‌رسد مشکلاتی در پروسه چاپ به وجود می‌آید که به دو مورد از رایج‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم با چنین مشکلاتی در دستگاه پرینتر خود مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و به عیب‌یابی این دستگاه بپردازند تا درصورتی که درام آن با مشکل مواجه شده بود و نیاز به تعویض داشت آن را با یک نمونه اورجینال و استاندارد تعویض کنند.

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر hp

اگر ایرادی در پرینتر شما وجود دارد، اما نمی دانید مشکل از چیست، نگران نباشید. از جمله خدمات اصلی واحد تعمیرات عیب یابی بخش های مختلف است. برای اطلاع از اصلی ترین خدمات عیب یابی و تعمیر، ادامه مطلب را مطالعه کنید. 

خدمات عیب یابی و تعمیر پرینتر اچ پی

  • عیب یابی و تعمیر DC Power پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit چاپگر hp
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه پرینتر
  • تعمیرات Fusing Unit در واحد تعمیرپرینتر hp
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ پرینتر اچ پی
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ پرینتر
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit پرینتر اچ پی
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ پرینتر اچ پی
  • حل مشکل خورده شدن کاغذ پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • تعمیر Scan Unit پرینتر hp
  • تحلیل جداول کارکرد چاپگر hp
  • تعمیرات Optical Unit پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر SPF پرینتر اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Sorter پرینتر اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Finisher پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر Main Board چاپگر hp
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit پرینتر اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit پرینتر اچ پی
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور پرینتر اچ پی
  • تعمیر AC Power در واحد تعمیر پرینتر hp
  • تعمیر درام پرینتر hp
  • تعمیر دولوپر دستگاه پرینتر
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه پرینتر
  • تعمیر چرخ دنده های پرینتر hp
  • تعمیر شارژرهای دستگاه پرینتر
  • تعمیر درام در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر پرینتر hp
  • تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی پرینتر hp
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ پرینتر اچ پی
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی پرینتر hp
  • تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی  پرینتر اچ پی
  • استفاده تخصصی از Service Manualدستگاه پرینتر
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • تعمیر و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه پرینتر
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • تعمیرات عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در پرینتر hp
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه پرینتر
  • رفع عیب صدای پرینتر hp
  • برطرف کردن مشکل کپی سیاه
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • رفع عیب ناقص گرفتن کپی پرینتر
  • حل مشکل کپی نصفه و کثیف پرینتر
  • برطرف کردن مشکل جوهر پرینتر اچ پی
  • حل مشکل کج کشیدن کاغذ کپی پرینتر
  • رفع عیب چسبندگی کاغذ در پرینتر اچ پی
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر پرینتر HP
  • حل مشکل کپی نصفه در واحد تعمیر پرینترhp
  • حل مشکل کشیده نشدن کاغذ به داخل پرینتر hp
  • حل مشکل تکرار دو نوشته در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر HP
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون پرینتر HP
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر  در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • تعمیر پرینتر HP شامل کلیه ی تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • تعمیر پرینتر  HP شامل تعمیرات تخصصی انواع پرینتر فرمتر، پاور، برد فکس
  • تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • حل گیر کردن کاغذ در پرینتر hp
  • برطرف کردن مشکل چاپ سیاه
  • بر طرف کردن مشکل تونر پرینتر
  • برطرف کردن مشکل کارتریج پرینتر
  • بررسی نوار انکودر  و رفع عیوب آن
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ پرینتر
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ پرینتر
  • تهیه و ارائه‌ی انواع شارژ مواد مصرفی پرینترHP
  • رفع عیب replace drum / replace toner پرینتر
  • حل مشکل نکشیدن کاغذ در واحد تعمیر پرینتر hp
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر
  • تعمیر پرینتر HP، شامل تعمیرات درام کیت پرینترهای لیزری رنگی
  • تعمیر پرینتر HP، شامل تعویض قطعات مصرفی پرینترها و اسکنرها با قطعات اورجینال و اصلی
  • reset all factory – reset drum – reset fiking fuster  – reset laser – reset ncu – reset tn
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه پرینتر HP

خدمات تعویض قطعات معیوب پرینتر اچ پی

  • تعویض Discharge چاپگر hp
  • تعویض AC power پرینتر  پرینتر
  • تعویض Dram Unit پرینتر اچ پی
  • تعمیرات Discharge پرینتر اچ پی
  •  تعویض DC Power دستگاه پرینتر
  • تعویض Blank Lamp دستگاه پرینتر
  • تعویض DEVELOPER Unit دستگاه پرینتر
  • تعویض Paper Feed Unit دستگاه پرینتر
  • تعویض MC Charger دستگاه پرینتر
  • تعویض Main Board  پرینتر اچ پی
  •  تعویض چرخ دنده های دستگاه پرینتر
  • تعویض Stapler Unit  پرینتر های اچ پی
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال پرینتر
  • تعویض درام دستگاه پرینتر اچ پی

خدمات نرم افزاری پرینتر اچ پی

  • پروگرام فوق تخصصی پرینتر اچ پی
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر اچ پی
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه پرینتر
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه به مدل پرینتر hp
  • پروگرام فوق تخصصی پرینتر اچ پی
  • تحلیل جداول کارکرد چاپگر hp
  • حل مشکل نصفه کشیدن کاغذ پرینتر
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر پرینتر hp
  • حل مشکل ۲ برگه همزمان کشیدن پرینتر
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر اچ پی
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ پرینتر
  • گرفتن تمامی درایور ها برای تمامی ویندوز ها
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ پرینتر
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال پرینتر
  • استفاده تخصصی از Service Manualدستگاه پرینتر
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور پرینتر اچ پی
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ پرینتر
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه پرینتر
  • حل مشکل ۲ بار پرینت گرفتن پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • support & drivers  – software , drivers در مرکز تعمیرپرینتر hp
  • تعمیر و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه پرینتر
  • بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر hp
  • حل مشکل لیزری رنگی افتادن خط مشکی ، قرمز ، زرد ، آبی روی کاغذ پرینتر
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه پرینتر

واحد های تعمیرات HP

تعمیرات HP شامل تمامی محصولات اچ پی می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. تعمیرات HP، توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. تعمیر هریک از محصولات اچ پی در نمایندگی اچ پی در کارگاهی مجزا انجام می گردد.

در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات HP می پردازیم. تعمیرات هر محصول در کارگاه مخصوص انجام شده و در هر کارگاه از متخصصین ویژه تعمیرات همان محصول بهره گرفته ایم. به عنوان مثال؛ در کارگاه تعمیر تجهیزات اداری مانند، پرینترو دستگاه کپی اچ پی، متخصصین تعمیرات تجهیزات اداری مشغول به فعالیت هستند. همچنین امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی در آن کارگاه فراهم شده است.

تعمیر پرینتر HP و جدید ترین اخبار

در این بخش جدیدترین اخبار کمپانی HP  در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. با مطالعه ی اخبار جدید این کمپانی می توانید در جریان اخبار و اطلاعات شرکت HP قرار بگیرید. همچنین مطالعه ی اخبار جدید در مورد محصولات و تکنولوژی استفاده شده در محصولات  اچ پی شما را در استفاده ی بهینه از این محصولات یاری خواهد کرد و استفاده ای مفید از محصولات خود خواهید داشت.

مطالعه ی این بخش شما را یاری خواهد کرد تا در هنگام بروز مشکل در پرینتر HP، عکس العمل صحیح نشان داده و در صورت نیاز به تعمیر پرینترHP به نمایندگی hp مراجعه نمایید. مرکزتعمیر پرینتر HP، با ارائه ی خدماتی درخور شما هم وطنان گرامی، یاری گر شما در جهت رفع مشکلات پرینتر اچ می باشد. پرینترهای HP در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتراچ پی، با عملکرد انواع پرینترهای اچ پی، آشنایی کامل دارند. دوره های تخصصی تعمیرپرینتر HP، در سیکل های متفاوت و جهت به روز رسانی دانش متخصصان این حوزه برگزار می گردد

مقالات تعمیر پرینتر HP

دراین قسمت می توانید مقالات نمایندگی اچ پی در حوزه تعمیر پرینتر و سایر محصولات را مطالعه نمایید. مقالات مربوط به پرینترHP و تعمیر پرینتر HP در این بخش مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. با مطالعه ی این مقالات می توانید دانش خود را در رابطه با کمپانی HP و محصولات آن ارتقاء بخشید. نمایندگی HP، در قیاس با همکاران خود، یکی از با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکز تعمیر و فروش محصولات اچ پی است. این مرکز در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران گرامی ارائه نماید. در این راستا احترام به مشتریان و توجه به حقوق آن ها را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده ایم.

تعمیرات HP تمام تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات اچ پی به کار گرفته است. تلاش نمایندگی اچ پی در این راستا با همکاری جمعی از متخصصین متعهد و توانا به ثمر نشسته و اکنون این مرکز، منتخب کاربران در ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات HP، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی اچ پی بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات اچ پی ندارند، پرهیز نمایید.

معرفی محصولات نمایندگی HP

محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل چاپگر، دستگاه کپی، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد. در این بخش به معرفی جدیدترین محصولات کمپانی اچ پی می پردازیم همچنین جدیدترین مدل های محصولات اچ پی همزمان با ورود آن ها به بازار معرفی خواهند شد. تعمیرات HP در نمایندگی HP به صورت فوق تخصصی انجام می گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت مرکز تعمیرات HP گشته است.

همچنین مدیریتِ نمایندگیHP ، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگیHPعبارتند از: ارائه‌ی هرگونه مشاوره در زمینه‌ی خرید محصولات اچ پی، معرفی محصولات گوناگون شرکت اچ پی ، اطلاع‌رسانی به مشتریان گرامی در زمینه نقاط ضعف و قوت هر محصول، مقایسه‌ی قیمت‌ هر محصول با برندهای هم‌تراز و هم‌رده‌ی آن در صورت درخواست مشتری و در اختیار گذاشتن بروشورهای هر محصول که حاوی مشخصات فنی و شیوه‌ی عملکرد هر محصول هستند و ….

19 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • رضا یوسفی
    10 آگوست 2021 4:37 ب.ظ

    سلام وقت بخیر، من برای کارهای اداریم یک پرینتر لازم داریم شما می توانید راهنمایی کنید؟

  • مرکز سخت افزار ایران
    30 آگوست 2021 11:25 ق.ظ

    سلام دوست عزیز. با شماره 02154114 تماس بگیرید.

  • کریم رضایی
    23 آگوست 2022 8:50 ب.ظ

    سلام و عرض ادب ، پرینتر hp 2600 n را تعمیر میکنید؟

  • سلام بله، خدمات داریم.
    جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته، همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات پرینتر را به شما ارائه می دهند.

  • سلام. پرینتر چندکاره اچ پی دارم. کاغذ توش گیر می کنه تعمیر میشه ؟ چقد زمان می بره تعمیرش چون می خوام سریع به دستم برسه لازمش دارم

  • سلام وقت بخیر . من یه پرینتر چند کاره اچ پی دارم کاغذ توش گیر می کنه خیلی نیاز دارم بهش می تونید تعمیرش کنید و این که چند روزه تعمیر می شه ؟؟

  • سلام دوست عزیز. بله نگران نباشید پرینترتون به سرعت تعمیر میشه و می تونید درخواست فوری تعمیرات پرینتر ثبت کنید . با ما تماس بگیرید برای مشاوره رایگان

  • سلام پرینتر من لکه های سیاه میندازه روی کاغذ.علتش چی میتونه باشه؟

  • سلام دوست عزیز. سیاه شدن کاغذ مربوط به کارتریج می باشد ولی برای عیب یابی دقیق باید دستگاه بررسی شود.

  • سلام شما تعمیر یا تعویض درام هم انجام میدی

  • سلام دوست عزیز . بله تعمیر و تعویض تمام قطعات پرینتر انجام می شود.

  • پرینتر من روشن نمیشه .. علتش چیه ؟

  • روشن نشدن پرینتر دلایل متعددی داره دستگاه باید از نزدیک عیب یابی بشه. برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

  • سلام تعمیر پرینتر رو در محل هم انجام میدید ؟

  • وقت بخیر. بله تعمیر پرینتر در محل در تمام مدلها همراه با گارانتی انجام می شود.

  • سلام من پرینترم سیاه پرینت میگیره علتش چیه؟ تعمیر میشه؟

  • وقت بخیر. سیاه شدن پرینتر دلایل متعددی دارد که باید توسط تکنسین ها عیب یابی شود.

  • با سلام و درود پرینتر HP DESKJET F2410 دارم چندساله استفاده نشده نرم افزار نصب هم مفقود شده لطفا برای راه اندازی و تعمیرات احتمالی راهنمایی بفرمایید.

  • مرکز سخت افزار ایران
    4 سپتامبر 2023 10:30 ق.ظ

    سلام روز به خیر،
    برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی و سرویس دستگاه، لازم است با شماره 54114-021 تماس بگیرید تا در صورت ارائه خدمات برای این مدل، درخواست شما توسط کارشناس ثبت شده و تکنسین به محل اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید