اشتراک گذاری

قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پی

ورک استیشن Z8 در حال حاضر یکی از مستحکم ترین تولیدات اچ پی است که توانسته است لقب قوی ترین ورک استیشن جهان را از آنِ خود سازد. قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پی که اصالت ورک استیشن های مخصوص اچ پی را در خود دارد مبنا و کار شما را از پایه حرفه‌ای می‌سازد. برخورداری از ۱۰ پورت USB ۳.۱ از نوع C و پشتیبانی از دو پورت Gig-E و هفت پورت PCIe و پورت تاندربولت ۳، همگی تغذیه شده با یک پاور ۱۷۰۰ واتی، گواه بر قدرت خارق‌العاده ورک استیشن جدید اچ پی است.

سری رایانه های رومیزی Z برای طراحان، معماران، خالقان محتوای دیجیتال، دانشمندان، آموزگان، کارکنان بخش درمانی و مدیران مالی طراحی شده است. اما در کنار این موارد گزینه مناسبی برای استفاده در خانه نیز به شمار می رود. به گفته شرکت تولید کننده، قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پی قادر به ارائه شبیه سازی های سه بعدی یا ادیت ویدئوهای K8 است. علاوه بر آن مجهز به سی پی یو های Xeon اینتل است که ۵۶ هسته دارند.

ورکستیشن نسل z اچ پی

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ورک استیشن نسل Z اچ پی

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ورک استیشن نسل Z اچ پی بسیار خارق العاده و منحصر بفرد است. کاربر ورک استیشن نسل Z اچ پی می تواند بی نهایت مرزهای محاسبات را از آن خود سازد زیرا ساخت این سری بر مبنای محاسبات پیشرفته و تجسم‌های نزدیک به واقعیت انجام شده است. HP Z8 Workstation از ۲ عدد پردازنده‌های نسل جدید اینتل‌ Intel Xeon Scalable Processors  تا ۵۶ هسته پشتیبانی می‌کند.

همراه شدن این پردازنده‌ها با رم‌های  DDR26664و پردازنده‌های گرافیکی انویدیا و ای‌ام‌دی، کارایی بی‌نظیری را برای مصرف‌کننده به همراه دارد. دارابودن ۲۴ درگاه رم و ۳ ترابایت حافظه، دو پردازنده زئون با ۵۶ هسته، دو درگاه حافظه SSD از نوع M.2 و دو کارت گرافیک، سبب گشته تا این دستگاه مناسب برای شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی و ویرایش ویدئوهای K8 گردد.

قیمت قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پی

قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پی بدون قطعات، حدود ۲ هزار و ۴۳۹ دلار هزینه دارد، ولی اگر شما خواهان استفاده از دو پردازنده‌ زئون پلاتینیوم ۸۱۸۰M اینتل، با ۲۸ هسته و ۵۶ ترد برای هر کدام، در کنار دو کارت گرافیک کوادرو P۶۰۰۰ با حافظه‌ ۲۴ گیگابایتی باشید، همه این محصولات، هزینه‌ای در حدود ۳۵ هزار دلار دارند. در مقایسه با مدل‌ Z۸۴۰ (پرچمدار نسل قبلی)، این مدل از تعداد هسته‌ها، کارت‌های گرافیک، پهنای باند PCIe و حجم حافظه بیشتری پشتیبانی می‌کند.

ورک استیشن Z6 اچ‌پی با قیمت یک هزار و  ۹۱۹ دلار، از حداکثر ۳۸۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. تعداد درگاه‌ها و پورت‌ها در این مدل کاهش یافته است، ولی همچنان از دو پردازنده‌ زئون پشتیبانی می‌کند. ورک‌استیشن Z4 با قیمت یک هزار و ۲۳۹ دلار، قابلیت نصب حداکثر ۲۵۶ گیگابایت رم و استفاده از یک پردازنده زئون دارد که محدود به سری W پردازنده‌های زئون کمپانی اینتل می‌شود. بهترین پردازنده‌ این سری، مدل زئون W۲۱۵۵  با ۱۰ هسته و ۲۰ ترد است و کمپانی اچ‌پی هیچ صحبتی در مورد پشتیبانی از پردازنده‌ ۱۸ هسته‌ای زئون W که در انتهای امسال وارد بازار می‌شود، نکرده است.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی  در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی، تمام تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات اچ پی به کار گرفته است. نمایندگی اچ پی در تلاش است تا با همکاری نیروهای زبده و مجرب این مرکز، بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه‌ی فروش و خدماتِ پس از آن به تمامی هموطنان گرامی ارائه نماید؛ در راستای رسیدن به این اهداف، نمایندگی اچ پی اصول زیر را محور و زیربنای تمامی اقدامات خویش قرار داده است: التزام کلیه کارمندان به پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار، استانداردسازی سرویس‌ها و خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات اچ پی، به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات اچ پی، کنترل‌های دائمی محصوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی اچ پی و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، ارائه جدیدترین اخبار و محصولات مرتبط با کمپانی اچ (نظیر خبر قوی ترین ورک استیشن نسل Z اچ پیدر بخش های فوق)، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر اچ پی و… . واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.