اشتراک گذاری

نمایندگی اصلی hp

نمایندگی اصلی hp امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی اچ پی – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد،- توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران اچ پی را کسب نماید. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی اچ پی، تعمیر و فروش انواع محصولات اچ پی از جمله موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد.

تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از ابزار و امکانات روز دنیا ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی اصلی hp و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات و تعمیرات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز اچ پی به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

نمایندگی اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد.

نمایندگی تعمیرات اچ پی

نمایندگی اصلی hp بخش‌های متعددی از این مرکز را اختصاص به ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات اچ پی پی داده است. تعمیر محصولات اچ پی در این مرکز با بهره‌مندی از سازگارترین و پیشرفته‌ترین ابزار آلات و به دست جمعی از کارشناسان زبده و کارآمد انجام می‌پذیرد.

با توجه به قیمت بالای خرید در تهیه تجهیزات الکترونیکی هوشمند و هزینه‌بر بودن چنین دستگاه‌هایی، نمایندگی اچ پی فضا و امکاناتی ایجاد کرده است تا در صورت بروز نقص و خرابی در این دستگاه‌ها، امکان تعمیر و بهبود دستگاه‌ها وجود داشته باشد؛ مدیریت نمایندگی اصلی hp تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را تضمین نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات یک دستگاه، قطعه اورجینال و شرکتی جایگزین قطعه معیوب گردد. واحدهای تخصصی نمایندگی تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

سرویس های نمایندگی اصلی hp

نمایندگی اصلی hp به دلیل همکاری با تیمی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. عمده فعالیت نمایندگی اصلی hp تعمیرات دستگاه های اچ پی اعم از دوربین مانیتور، پرینتر، دستگاه فتوکپی، لپ تاپ، هارد و …. است.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر ضوابط و استانداردهای جهانی طرح شده از سوی شرکت‌ اچ پی است. نمایندگی مجاز اچ پی در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی اچ پی و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات اچ پی است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی اچ پی را در برمی‌گیرد.

ویژگی های نمایندگی اصلی hp

ویژگی های نمایندگی اصلی hp که سبب گشته این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران دستگاه های اچ پی گردد عبارتند از: ضمانت و گارانتی تمامی خدمات، ارائه خدمات و سرویس های تعمیر بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه، تعهد به پاسخگویی در قبال نواقص و اشتباهات احتمالی، استفاده از قطعات اورجینال شرکتی با هولوگرام اصل بودن، دریافت هزینه تعمیر بر اساس نرخنامه مصوب شرکتی (این نرخنامه در معرض دید مراجعان قرار داده شده است) و… .

برخورداری این مرکز از ویژگی های مذکور سبب گشته تا کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی اصلی hp بتوانند تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مورد نیاز و مرتبط با دستگاههای خویش را دریافت نمایند. نمایندگی اصلی تعمیرات اچ پی با تقسیم ساختار درونی خویش به پارتهای متعددِ تخصصی، فضایی فراهم ساخته است تا خدمات و سرویس های مرتبط با هر یک از دستگاه های اچ پی صرفاً در پارت تخصصی مرتبط با همان محصول انجام پذیرد. این امر از اِعمال اقدامات غیرتخصصی بر روی دستگاه و دوچندان شدن اشکالات پیش آمده در آن پیشگیری می نماید.

سرویس در محل محصولات اچ پی

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی اصلی hp، سرویس در محل محصولات اچ پی است. این سرویس برای آندسته از کاربرانی در نظر گرفته شده است که به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه و تحویل دستگاه خویش به تعمیرکاران را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات اچ پی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور سرویس کار تعمیر در محل اچ پی را ثبت نمایند.

مدیریت نمایندگیرسمی اچ پی تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تمامی محصولات را- پس از آنالیزها و آزمون های فنی و نظری بسیار- به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه را در اختیار آنان نهاده تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول در نمایندگی اصلی HP ارائه گردد.

گارانتی خدمات نمایندگی اصلی hp

گارانتی خدمات در نمایندگی اصلی hp اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی اصلی hp همکاری می کنند و میزان خطا در سرویس های ارائه شده بسیار اندک است.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اچ پی با دلسوزی تمام، تمام توان خویش را به کار گرفته اند تا عملکرد دستگاه تحویل داده شده به این مرکز ‌را بهبود بخشیده و کیفیتِ اولیه آن را بازگردانند. بدین منظور ابزار موجود در نمایندگی اصلی اچ پی پس از آزمون و خطاهای بسیار و از میان سازگارترین تجهیزاتِ تعمیر گزینش شده‌اند. وجود چنین تجهیزاتی سبب گشته تا امکان بازگشت عیوب دستگاه پس از تعمیر در این مرکز به کمترین میزان ممکن برسد.