اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر اچ پی

سرویس و تعمیر پرینتر اچ پی در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیرات –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا  «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی گردند. در صورتی که شما نیز از کاربران پرینترهای اچ پی هستید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در تعمیر پرینتر اچ پی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی اچ پی صورت می‌پذیرد. کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر اچ پی استفاده نمایند. با یک تماس تعمیرکار را در کنار خود خواهید داشت.

واحد تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از این‌رو مرکز تعمیر پرینتر اچ پی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد.

مدیریت مرکز تعمیرات اچ پی، به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است تا بهترین خدمات، در زمانی کوتاه و با هزینه مصوب به هموطنان گرامی عرضه گردد. تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست برخی از مشخصات واحد تعمیر چاپگر hp است که سبب گشته این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی قرار گیرد.

خدمات تعمیر پرینتر اچ پی

  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات چاپگر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی

تعمیر و تعویض قطعات پرینتر اچ پی

تعمیر و تعویض قطعات پرینتر اچ پی در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیر پرینتر اچ پی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیرات پرینتر به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد. 

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به واحد تعمیر و تعویض قطعات پرینتر اچ پی تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید.

گارانتی خدمات در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی

گارانتی خدمات در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی سبب گشته تا این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل نیاز به دریافت سرویس های مرتبط با این دستگاه گشته اند. سرویس های ارائه شده در این مرکز تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیر پرینتر اچ پی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. تعمیر پرینتر اچ پی در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را شامل می گردد.

شیوه و زمان تعویض کارتریج پرینتر اچ پی

یکی از خدمات متداول و رایج مرتبط با پرینتر، تعویض کارتریج آن است که در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی نیز ارائه می گردد. شارژ کارتریج پرینتر در بین چاپگرهای سیاه و سفید لیزری با چاپگرهای جوهر افشان رنگی بسیار تفاوت دارد. در چاپگرهای سیاه و سفید لیزری هر کارتریج توانایی چاپ تا ۲‌هزار صفحه را دارا است. عامل دیگری که شارژ کارتریج های سیاه و سفید را بسیار مقرون به صرفه تر می سازد آن است که این دستگاه ها غالباً برای چاپ متن (و نه تصویر) مورد استفاده قرار میگیرند و وضوح چاپ و کیفیت در آنها چندان اهمیتی ندارد.

معمولاً تمامی پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید. آنچه که کاربر در این میان می بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. کاربران گرامی توجه داشته باشند که اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توانید با درست توزیع کردن جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید. برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی قابل دریافت است.

تعمیر انواع مختلف پرینترهای اچ پی شامل :

  • پرینتر لیزری اچ پی
  • پرینتر سیاه و سفید اچ پی
  • پرینتر Large Format اچ پی
  • پرینتر چندکاره اچ پی
  • پرینتر رنگی اچ پیپرینتر جوهرافشان اچ پی

واحدهای تعمیرات اچ پی

مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و سال‌ها تجربۀ کارشناسان خویش در حوزه های سخت افزاری و نرم‌افزاری، کلیه خدمات تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز اشکال و اختلال در هرکدام از دستگاه های اچ پی، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی اچ پی در ایران بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات اچ پی ندارند، بپرهیزید؛ زیرا انجام تعمیرات اچ پی توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اچ پی است که به دلیل در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با جمعی از زبده ترین کارشناسان این حوزه موفق به کسب موفقیت های بسیار در این زمینه گشته است. یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات اچ پی را شامل می گردد.