اشتراک گذاری

تعمیرات تبلت اچ پی

تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. سطح سازگاری و انعطاف تجهیزات مورد استفاده در این مرکز پس از آزمون و خطاهای بیشمار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز رسیده است و این امر سبب گشته تا تعمیرات تبلت اچ پی در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد و درصد خطاهای بازگشتی پس از تعمیر به صفر برسد.

بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت اچ پی از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است. مرکز تعمیرات تبلت اچ پی با خلق فضایی تخصصی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده و در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

تبلت ایسر

نمایندگی تبلت اچ پی

نمایندگی تبلت اچ پی بهترین مکان برای مراجعه افرادی است که یا قصد خرید یکی از تبلت‌های Hp را دارند و یا آنکه تبلت مورد استفاده‌شان در طول روزهای اخیر به دلیل خرابی نیازمند تعمیر شده است. متقاضیان این دو سرویس یعنی -خرید یا تعمیر تبلت اچ پی – می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات مربوطه را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این محصول در فروشگاه مرکزی اچ پی و خدمات مرتبط با تعمیر در مرکز تعمیرات اچ پی قابل دریافت است.

جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات تبلت اچ پی، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در تبلت، تنظیمات دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده‌اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تبلت ال جی در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می‌کند.

شایع‌ترین خرابی‌ها و تعمیرات تبلت اچ پی را بشناسید

تعمیر صفحه نمایش تبلت اچ پی

به دلیل قابل حمل بودن تبلت ها، احتمال اینکه صفحه نمایش این دستگاه‌ها، دچار اشکال و شکستگی شود زیاد است. شکستگی صفحه نمایش این دستگاه‌ها، جزو رایج‌ترین اتفاقاتی است که ممکن است برای این دستگاه‌ها اتفاق بیافتد. در صورت وارد شدن ضربه به تبلت، شکستگی گلس و صفحه نمایش محتمل‌ترین اتفاق است. در صورتی که شکستگی پیش آمده فقط مربوط به گلس باشد دیگر نیاز به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض خواهد شد.

در تعویض گلس تبلت، ال سی دی اورجینال دستگاه تعویض نمی‌شود و بر روی دستگاه باقی خواهد ماند. نکته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که تبلت شما ترک خورده است). برای تعمیر این بخش از تبلت می‌بایست میزان خرابی وارده توسط کارشناسان تعمیرات تبلت اچ پی بررسی شده و پس از آن جهت تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش تبلت اقدام گردد.

تعویض باتری تبلت اچ پی

واقعیت آن است که باتری ها جزو آن قسم قطعاتی هستند که پیشرفت تکنولوژی در ارتباط با آنها نتوانسته کار چندانی از پیش ببرد. اکثریت قریب به اتفاق باتری‌ها لیتیومی امروزی، پس از مدت سه تا چهار سال دچار افت عملکرد در حفظ شارژ شده و نیازمند تعویض می‌گردند. در ارتباط با تبلت های اچ پی نیز به دلیل استفاده از باتری‌های لیتیومی در این دستگاه‌ها، خرابی باتری و از کارافتادگی آن امری شایع است. کاربران تبلت های اچ پی نیز –همانند کاربران سایر تبلت ها- پس از سه یا چهار سال نیازمند تعویض باتری تبلت خود می‌گردند.

تنها نکته مهم در این میان تعویض باتری تبلت با یک نمونه اورجینال و باکیفیت است. مرکز تعمیرات تبلت اچ پی یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تبلت اچ پی است که کاربران گرامی می‌توانند با حضور در آن خدمات مورد نیاز خود در ارتباط با تعمیر و تعویض باتری تبلت اچ پی را دریافت نمایند.

تعمیر تاچ تبلت اچ پی

تاچ بکاررفته در تبلت های امروزی نیز گاه به دلیل وارد شدن ضربه‌های ناگهانی و گاه به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری دیگر دچار خرابی شده و نیازمند تعمیر می‌گردد. در این شرایط نیاز است تا عملکرد این بخش از تبلت بررسی شده و جهت تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت اقدام گردد. به کاربران تبلت توصیه می‌شود که پس از تعمیر تاچ تبلت عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌ را چک نمایند. علاوه بر این یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارند.

توصیه می‌شود صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه این مسئله شده و از تعمیرکننده تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ تبلت درخواست شود. تصویر تبلت نیز به جهت‌های افقی (چپ و راست) چرخانده شود و زاویه دید تبلت سنجیده شود (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند). سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش نیز در نمایندگی تعمیرات تبلت اچ پی قابل دریافت است.

تعمیر هارد تبلت اچ پی

همانگونه که می‌دانید در تبلت ها و گوشی‌های امروزی، قطعه هارد، -چنانکه به عنوان یک قطعه سخت افزاری می‌شناسیم- بکاررفته نرفته است و در ساختار این دستگاه‌ها تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد. آنچه در میان عموم کاربران با عنوان هارد تبلت یاد می‌شود در واقع EMMC تبلت است. بنابراین زمانی که از خرابی هارد صحبت به میان می‌آید، منظور وجود اشکال در این بخش است. آب خوردگی و ضربه دیدگی تبلت یکی از شایع ترین دلایل بروز اشکال در هارد است.

در این وضعیت تبلت با وجود آبخوردگی و ضربه دیدگی به کار خود ادامه می دهد اما پس از مدتی به ناگاه و خودبخود خاموش می شود؛ چنین حالاتی دال بر سوختن هارد دارند. ضربه خوردگی و آب خوردگی دستگاه در ابتدا اثر منفی خود را نشان نمی دهد لیکن بصورت کاملاً ناگهانی تبلت را از کار انداخته و خاموش می سازد. در صورت مواجهه با این اشکال در تبلت بهتر است از کار با تبلت خودداری کرده و در اسرع وقت به یکی از مراکز تعمیرات تبلت اچ پی مراجعه شود.

تعمیرات تبلت اچ پی و دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی

«مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی»، محور اصلی تمامی فعالیت های نمایندگی اچ پی در تمامی این سالها بوده است. این مرکز در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش اچ پی مطرح سازد.

برخی دیگر از ویژگی های این مرکز عبارتند از: همکاری با برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، عیب یابی صحیح، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات معیوب، امکان رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات، تعمیر دستگاه هایی که غیر قابل تعمیر اعلام می شوند و مهم تر از همه تعهد و توجه به اصول اخلاقی.

نمایندگی اچ پی با توجه به افزایش رو افزون کاربران اچ پی از محصولات این شرکت، ساختار درونی خویش را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به واحدهای کوچکتری تقسیم نموده است از این رو کاربران گرامی می توانند با حضور در نمایندگی اچ پی و مراجعه به پارت مرتبط با محصول خویش، خدمات مورد نیاز و مرتبط با دستگاه شان را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات اچ پی  در بخش زیر معرفی گشته اند.

خدمات واحد تعمیرات تبلت اچ پی

  • تست دستگاه در حضور صاحب دستگاه جهت اطمینان از عملکرد پس از اتمام عملیات تعمیر
  • بهره‌مندی مرکز تعمیرات اچ پی از پیشرفته ترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری اطلاعات نظیر  pc3000
  • تعهد به انجام کلیۀ تعمیرات در وقت مقرر و تحویل دستگاه بر اساس زمانبندی اعلام شده به مشتری
  • برآورد هزینه تعمیر و ترمیم و اعلام آن به مشتری پیش از اقدام به تعمیر در مرکز تعمیرات تبلت اچ پی (برآورد هزینه در مرکز تعمیرات اچ پی با توجه به مواردی نظیر مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی هر یک از دستگاه های اچ پی، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر، میزان پیچیدگی عملیات تعمیر، عمومی یا تخصصی بودن تعمیرات تبلت اچ پی ، نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به دستگاه در حین تعمیر و… انجام می‌پذیرد).

  • آگاهی از حقوق مشتری و التزام به اصل مشتری‌مداری
  • ارائه تمامی خدمات بر اساس استانداردهای مطرح شده از سوی کمپانی اچ پی
  • بهره‌مندی مرکز تعمیرات اچ پی از  ابزار آلات تخصصی تعمیر و ترمیم
  • بهره ‌مندی از تخصص و تجربه جمعی از زبده‌ ترین و باسابقه ‌ترین اساتید در مرکز تعمیرات تبلت اچ پی
  • وجود آرشیوی جامع از قطعات دستگاه های اچ پی
  • کسب اجازه از صاحب دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات در مرکز تعمیرات اچ پی
  • اطلاع ‌رسانی به صاحب دستگاه درباره روند تعمیر از طریق پیامک و شبکه‌ های مجازی

اخبار تبلت اچ پی و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات تبلت اچ پی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات تبلت مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه ‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته در آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت ‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت های اچ پی گشته است. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تبلت اچ پی ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در زمینه ترمیم و تعمیر می باشند.

این مرکز کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه‌های خود را تعمیر و رفع نمایید. در بخش زیر پاره ای از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی اچ پی، خدمات مرتبط با محصولات آن، تعمیرات اچ پی و مطالبی از این دست در اختیار کاربران قرار داده شده است. اگر شما نیز از طرفداران پروپاقرص کمپانی اچ پی و تولیدات آن هستید خوانش اخبار اچ پی به شما توصیه می گردد.

انواع تبلت اچ پی  و دیگر محصولات اچ پی

 اچ پی عرضه کننده محصولات متنوعی به بازارهای جهانی است که برخی از آنها عبارتند از: چاپگر، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌، تبلت، نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و… . بد نیست بدانید که این شرکت با سرمایه‌ گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد و در نهایت تلاش‌های هیولت و پاکارد زمینه ساز آن گشت تا ظرف مدت هفت‌ سال، سرمایه اولیه آن‌ ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌ های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

در صورتی که شما نیز از کاربران و یا حتی علاقمندان محصولات اچ پی هستید و در انتظار عرضه محصولات جدید از سوی کمپانی اچ پی هستید می توانید با مراجعه به بخش محصولات اچ پی با جدیدترین محصولات عرضه شده از سوی کمپانی اچ پی آشنا شوید.

مقالات تبلت اچ پی و دیگر مقالات

با توجه به ظرافت ‌های موجود در تبلت های اچ پی، تعمیر این دستگاه می‌بایست توسط کارشناسان و متخصصان و در مراکزی انجام پذیرد که تجهیزات مرتبط با تعمیرات این دستگاه را در اختیار داشته باشند. کاربران گرامی به یاد داشته باشند که اگرچه مراکز بسیاری مدعی تعمیرات تبلت اچ پی هستند اما پیشنهاد ما صرفاً حضور در نمایندگی ها و مراکز مجاز، جهت بهره‌مندی از با کیفیت‌ترین خدمات تعمیر و بازیابی است؛ مراکزی که ضمن بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفتۀ تعمیر از کادر متخصص و دوردیده نیز برخوردار باشد.

این هشدار از آن روست که انجام تعمیرات تبلت اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است و نیازمند حضور کارشناسان این حوزه می‌باشد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تبلت اچ پی ضمن ارائه‌ تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با تعمیر و ترمیم تبلت اچ پی قادر به انجام برخی از خدمات جانبی دیگر نظیر بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست‌رفته این دستگاه و حافظه‌ آن‌ می‌باشد.

این امر با کمک پیشرفته‌ترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری نظیر pc3000 در این مرکز انجام می‌پذیرد. جهت بهره‌مندی از تمامی خدمات مذکور می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید. دیگر مطالب و مقالات مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

سوالات متداول تعمیرتبلت اچ پی

شما کاربران گرامی می توانید جهت آگاهی از سایر خدمات ارائه شده در این مرکز به مطالعه مطالب درج شده در وب سایت پرداخته و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی پرسش های شما خواهند بود و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. همچنین می توانید پاسخ سوالات متداول تعمیرات تبلت اچ پی و سایر محصولات اچ پی  را در این بخش مطالعه کنید.

|| نمایندگی تعمیرات hp ||

تعویض ال سی دی تبلت اچ پی / تعویض صفحه نمایش تبلت اچ پی / تعویض تخصصی تاچ تبلت اچ پی / تعویض تخصصی ال سی دی تبلت اچ پی / تعویض/ تخصصی صفحه نمایش تبلت اچ پی / تعمیر اسپیکر تبلت اچ پی / تعمیرات اسپیکر تبلت اچ پی / تعویض اسپیکر تبلت اچ پی / تعمیر تخصصی اسپیکر تبلت اچ پی / تعمیرات تخصصی اسپیکر تبلت اچ پی / تعویض تخصصی اسپیکر تبلت اچ پی / تعمیر آداپتور تبلت اچ پی / تعمیرات آداپتور تبلت اچ پی /

تعمیر شارژر تبلت اچ پی / تعمیرات شارژر تبلت اچ پی / تعمیر سوکت شارژ تبلت اچ پی / تعمیرات سوکت شارژ تبلت اچ پی / تعویض سوکت شارژ تبلت اچ پی / تعمیر سوکت هندزفری تبلت اچ پی / تعمیرات سوکت هندزفری تبلت اچ پی / تعویض سوکت هندزفری تبلت اچ پی / تعمیر سوکت باطری تبلت اچ پی / تعمیرات سوکت باطری تبلت اچ پی / تعویض سوکت باطری تبلت اچ پی / تعمیر کانکتور باطری تبلت اچ پی / تعمیرات کانکتور باطری تبلت اچ پی

|| نمایندگی hp ||

تعمیرات اسپیکر تبلت اچ پی / تعویض اسپیکر تبلت اچ پی / تعمیرات میکروفن تبلت اچ پی / تعویض میکروفن تبلت اچ پی / تعمیرات پلیت آنتن تبلت اچ پی / تعویض پلیت آنتن تبلت اچ پی / فلش نرم افزاری تبلت اچ پی / نصب رام تبلت اچ پی / تعویض آی سی تغذیه تبلت اچ پی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت اچ پی / تعویض تاچ تبلت اچ پی  / تعمیرات تاچ تبلت اچ پی / تعویض ال سی دی تبلت اچ پی / تعمیرات ال سی دی تبلت اچ پی /

تعمیرات برد تبلت اچ پی / تعمیرات باتری تبلت اچ پی / تعویض باتری تبلت اچ پی / تعمیرات دوربین تبلت اچ پی / تعویض دوربین تبلت اچ پی / تعمیرات آی سی تغذیه تبلت اچ پی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت اچ پی / تعمیر مادربرد تبلت اچ پی / تعمیرات مادربرد تبلت اچ پی / تعویض مادربرد تبلت اچ پی / تعمیر تخصصی مادربرد تبلت اچ پی / تعمیرات تخصصی مادربرد تبلت اچ پی / تعویض تخصصی مادربرد تبلت اچ پی / تعویض تاچ تبلت اچ پی

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی با سرلوحه قرار دادن اصل خدمات به مردم همواره در صدر انتخاب کاربران قرار داشته است. تعمیرات تبلت اچ پی تنها بخش کوچکی از خدمات این شرکت می باشد. مدیریت نمایندگی  اچ پی در تلاش است تا تمامی ویژگی‌های یک سازمان مشتر‌ی ‌مدار را در کلیه بخش های نمایندگی hp پیاده‌ سازد، از همین روست که شما در نمایندگی اچ پی می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک سازمان‌ مشتری مدار را مشاهده نمایید.

نمایندگی اچ پی در «بخش فروش»، عرضه کننده تولیدات  اچ پی و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دل است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، هر روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.