اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر اچ پی

تعمیر کامپیوتر اچ پی در نمایندگی رسمی اچ پی با استفاده از تجهیزاتی با بالاترین سطح فناوری و تکنولوژی روز انجام میگیرد. بهره‌مندی مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی از چنین تجهیزاتی سبب گشته تا متخصصان حاضر در آن بتوانند ضمن کیفیت‌بخشی به تعمیرات انجام شده، سرعت ارائه خدمات را نیز ارتقا بخشند. از آن روی که تعمیر کامپیوتر اچ پی در این مرکز منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد، غالب کامپیوترهای تعمیر شده کیفیت نخستین خود را می یابند.

HpServices.ir ، مرکز فوق تخصصی تعمیر کامپیوتر اچ پی ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر ، از جمله Hp All In One را ارائه می دهد. مرکز فوق تخصصی تعمیر کامپیوتر اچ پی ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی در تمامی زمینه های تعمیرات کامپیوتر ارائه می دهد.

تعمیر مادربرد کامپیوتر اچ پی

یکی از بخش های مهمی که در کامپیوتر احتمال خرابی در آن وجود دارد مادربرد می باشد. مادربرد که برد اصلی کامپیوتر محسوب شده و تمامی اجزا با آن در ارتباط هستند بر اثر عوامل مختلفی مانند نوسان برق، افزایش دمای کیس، وجود اتصالی در مدارها و غیره دچار خرابی و آسیب می شود. همانطور که می دانید، مادربرد علاوه بر اینکه  خود از قطعاتی همچون آی سی، خازن، ترانزیستور، پردازنده و بایوس تشکیل شده است، سایر سخت افزارها نیز یا بر روی آن قرار گرفته و یا از طریق رابط به آن متصل می شوند.

این موضوع سبب شده تا در صورت نقص فنی در مادربرد، تمامی اجزای کامپیوتر تحت تأثیر قرار گرفته و سیستم نتواند به درستی کار خود را انجام دهد. از جمله مشکلاتی که ممکن است مادربرد با آن مواجه شود می توان به خرابی چیپ ها، سوختن آی سی ها، کنده شدن اسلات ها، خرابی سی پی یو، اتصالی در سوکت ها و پورت های ورودی و خروجی و سوختن کلی مادربرد اشاره کرد. با توجه به اینکه کدام یک از این مشکلات در مادربرد ایجاد شده باشد، ممکن است این قطعه تعمیر و یا تعویض شود. این امر به بررسی مادربرد توسط متخصصان بستگی دارد.

تعمیر هارد کامپیوتر اچ پی

کارکرد بالای دستگاه، ضربه خوردن، نوسان برق، آب خوردگی و ویروسی شدن سیستم از جمله عواملی است که خرابی هارد را به همراه دارند. ایراد هارد می تواند نرم افزاری و سخت افزاری باشد. ایرادات نرم افزاری با چند روش ساده و با استفاده از چند نرم افزار برطرف می شوند اما ایرادات سخت افزاری نیاز به جراحی هارد و تعویض قطعات آن دارد.

سوختن برد، بدسکتور شدن، خرابی هد و خرابی موتور گرداننده از جمله خرابی های سخت افزاری هارد هستند. جهت تعمیر سخت افزاری هارد از دستگاه های ویژه جراحی هارد استفاده می شود. نوع دیگری از تعمیرات هارد، بازیابی اطلاعات آن می باشد. چنانچه به هر دلیلی اطلاعات و فایل های درون هارد حذف شوند، از طریق روش های نرم افزاری و سخت افزاری برای ریکاوری اطلاعات اقدام می شود.

تعمیر پاور کامپیوتر اچ پی

پاور یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در سیستم های کامپیوتری است که برق مورد نیاز اجزاء مختلف کامپیوتر را تامین می‌کند. این بخش از دستگاه با تبدیل برق شهری 220 ولت به ولتاژهای پایین تر، تمامی قطعات کامپیوتر را تغذیه می کند. این جریان از طریق مادربرد بین قسمت های مختلف سیستم تقسیم می شود.

بنابراین اگر در عملکرد پاور یا منبع تغذیه مشکلی بروز کند، بخش های مختلف سیستم تحت تأثیر قرار گرفته و در بسیاری از مواقع سیستم روشن نشده و یا بالا نمی آید. اگر ولتاژهای خروجی از پاور کم یا زیاد شود ممکن است مشکلاتی همچون هنگ کردن کامپیوتر، بالا رفتن دمای CPU، کند بودن سیستم، روشن نشدن کامپیوتر، خاموش شدن پس از بالا آمدن سیستم، ریست شدن ناگهانی کامپیوتر و در برخی موارد نادر، سوختن مادربرد به وجود آید. در صورت خرابی پاور، بهترین راه تعویض آن است اما اگر مشکل آن چندان جدی نباشد امکان تعمیر آن وجود دارد.

تعویض فن کامپیوتر اچ پی

یکی از مواردی که در تعمیر کامپیوتر اچ پی باید مورد توجه قرار داد، سلامتی فن های آن است. قطعات درون کیس مانند هارد، گرافیک، پردازنده و رم در برابر حرارت و گرما آسیب پذیر بوده و در صورتی که فن های سیستم به درستی عمل نکنند احتمال خرابی هر یک از این قطعات وجود دارد. فن با تهویه هوا و کاهش دمای درون کامپیوتر، از آسیب دیدن این قطعات جلوگیری می کند. چنانچه فن کامپیوتر بیش از حد صدا دهد یا از دستگاه بوی سوختگی بیرون بیاید، احتمال خرابی این بخش از کامپیوتر زیاد است.

فن از دسته قطعاتی است که در صورت خرابی باید تعویض شود. اما اگر مشکل از اتصالات آن بوده و یا گرد و غبار مانع عملکرد مناسب آن باشد، در این صورت با تعمیر اتصالات و تمیز کردن قسمت های مختلف آن، مشکل فن برطرف می گردد. توجه داشته باشید که تعویض فن باید توسط تعمیرکاران خبره و باتجربه انجام شود تا پس از باز کردن فن معیوب و جای گزاری فن جدید، به سایر قسمت های دستگاه آسیب نرسد.

تعمیر کامپیوتر اچ پی و دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی

یکی از مهمترین ویژگی های مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی که باعث محبوبیت بین مراجعه کنندگان خود شده ؛ استفاده از ابزارآلاتی است که منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تعمیرات کامپیوتر میباشد. ابزارآلات این مرکز بر اساس اصول طرح شده از سوی کمپانی اچ پی خریداری شده‌اند تا بالاترین سطح سازگاری را با کامپیوترهای اچ پی دارا باشند. با بهره‌مندی از این تجهیزات تعمیرکاران قادر گشته‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت پیاده‌سازی تعمیر کامپیوتر اچ پی را به انجام رسانند. دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیر کامپیوتر اچ پی

  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد اچ پی
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در کامپیوتر
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری کامپیوتر HP
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو کامپیوتر اچ‌پی
  • تعمیر و تعویض مادربرد کامپیوتر اچ پی
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو کامپیوتر
  • بررسی همه جانبه‌ صفحه نمایش کامپیوتر اچ پی به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات‌های‌ ولتاژ و …
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد کامپیوتر اچ‌پی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع کامپیوتر hp
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک کامپیوتر اچ پی
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر اچ پی
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه (اتصالات، منبع تغذیه، کابلهای اتصال)
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر اچ پی
  • تعمیرات کامپیوتر در محل
  • آموزش تعمیرات کامپیوتر اچ‌پی
  • ارائه سرویس اورژانس کامپیوتر اچ پی
  • عیب یابی سخت افزار کامپیوتر hp
  • عیب یابی نرم افزار کامپیوتر اچ‌پی
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر اچ پی
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی در کامپیوتر اچ پی
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • تعمیر هارد کامپیوتر اچ پی

اخبار کامپیوتر اچ پی و دیگر خبرها

اخبار کامپیوتر اچ پی و دیگر خبرها مرتبط با دستگاه‌های این برند پرطرفدار را می‌توانید با مراجعه به بخش زیر پیگیری و دنبال نمایید. کارشناسان ما جدیدترین رویدادهای مرتبط با کمپانی اچ پی و محصولات آنرا رصد کرده و از طریق فضای زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک می‌گذارند. شایان ذکر است تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با هر یک از کامپوترهای اچ‌پی با مراجعه به نمایندگی اچ پی و حضور در پارت تخصصیِ محصولِ مربوطه، قابل دریافت است. تعمیر کامپیوتر اچ پی ، تعمیر لپ تاپ اچ پی و … برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی می‌باشند.

مقالات کامپیوتر اچ پی و دیگر مقالات

در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر اچ پی مبنی بر عدم امکان تعمیر و بهبود این دستگاه و رفع اختلالات ایجاد شده در آن، این دستگاه پس از هماهنگی‌های موردنیاز با مشتری و مرکز مربوطه، جهت تعویض به آرشیو نمایندگی معرفی و ارسال می‌گردد. در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات انواع کامپیوتر وجود دارد تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن مدل کامپیوتر ، با اطمینان از اصل و اورجینال بودن، دستگاه موردنیاز خود را خریداری و تهیه نمایید. مقالات کامپیوتر اچ پی و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل دریافت است.

سوالات متداول تعمیر کامپیوتر اچ پی

مرکز تعمیرات اچ پی در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را راه‌اندازی نموده است. این واحد به منظور بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره‌های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات اچ پی احداث گردیده است. کاربران اچ پی می‌توانند هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این طریق ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات اچ پی یاری کنید. راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب‌سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. افزون بر این شما می‌توانید با ثبت پرسش خویش در بخش «سوالات متداول تعمیرات اچ پی» سوالات  تخصصی خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از دانش تخصصی آنها بهره مند گردید.

انواع کامپیوتر اچ پی و دیگر محصولات

در این بخش برآنیم تا شما را با ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع کامپیوتر اچ پی آشنا سازیم. کارشناسان ما در مرکز تعمیر کامپیوتر اچ پی با واکاوی انواع کامپیوترهای اچ‌پی ویژگی‌های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می‌گذارند. جهت دریافت ویژگی‌های انواع کامپیوتر HP و دیگر محصولات به بخش زیر مراجعه نمایید.

شما می توانید از طریق مشاوره آنلاین و یا تماس با بخش فنی از مشکل کامپیوتر خود و هزینه تقریبی آن مطلع شوید و در صورت امکان خود اقدام به رفع مشکل مورد نظر نمائید .