مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart

  • ابعاد 27 اینچ 
  • وزن 5/3
  • قابلیت نمایش 16/7 میلیون رنگ
  • DVI ندارد
  • مصرف برق 40 وات
  • وب کم ندارد

مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart دارای صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی با فناوری IPS و نور پس‌زمینه LED است. رزولوشن تصویر قابل ارائه توسط این دستگاه برابر با ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و نسبت تصویر در آن ۱۶:۹ است. این میزان رزولوشن و پیکسل تصویر سبب شده تا این دستگاه گزینه مناسبی برای نمایش فیلم‌‌های سینمایی باشد. در مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart ، کنتراست داینامیک ۸,۰۰۰,۰۰۰:۱ است. خوشبختانه مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart از نظر پورت‌های بایسته، غنی است و در شرکت سازنده آنرا به درگاه VGA و HDMI و DVI-D تجهیز کرده است. زمانی که این مانیتور برای پاسخگویی نیاز دارد ۷ میلی ثانیه است. بد نیست بدانید که هر چه میزان مانیتور برای پاسخ‌گویی به زمان کمتری نیاز داشته باشد، تصاویر سریع دقت بیشتری دارند. مزیت اصلی مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart دارا بودن خروجی صدا (اسپیکر) است، که باعث تمایز این محصول نسبت به مانیتورهای مشابه شده است.

مشخصات فنی مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart
مشخصات کلی ابعاد : ۶۲۲*۲۰۱*۴۳۴ میلی‌متر وزن : ۵٫۳ کیلوگرم مشخصات صفحه نمایش سایز صفحه نمایش :  ۲۷ اینچ کنتراست داینامیک : ۸۰۰۰۰۰۰:۱  زاویه دید (افقی/عمودی) : ۱۷۸-۱۷۸درجه تعداد رنگ قابل نمایش  : بیشتر از ۱۶٫۷ میلیون رنگ سایز پیکسل‌ها : ۰٫۳۱۱ شدت روشنایی : ۲۵۰nits نسبت تصویر :  ۱۶:۹ محدوده زمان پاسخ‌گویی : ۶ میلی‌ثانیه و بیشتر رزولوشن : ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD کنتراست استاتیک : ۱۰۰۰:۱ نوع پنل : IPS نور پس‌زمینه : LED نوع مانیتور : طراحی و ادیت , کاربری عمومی
مشخصات اتصال پورت VGA یا D-Sub : دارد Wireless Display : ندارد پورت DVI : دارد پورت HDMI : دارد پورت USB : ندارد ورودی صدا : دارد تعداد پورت VGA یا D-Sub : یک عدد تعداد پورت HDMI : یک عدد Display Port : ندارد Mini DisplayPort : ندارد
سایر مشخصاتبلندگو (اسپیکر) : دارد منبع تغذیه : داخلی مصرف برق : ۴۰وات وب کم : ندارد

تعمیر مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart

تعمیرات مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart و سایر مانیتور‌های اچ پی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که به پشتوانه تخصص کارشناسان و مدرن بودن تجهیزات، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. تعمیرات مانیتور اچ پی در این مرکز به دست متخصصانی انجام می‌پذیرد که ترفندهای تعمیر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند و با عیب‌یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از مانیتورهای اچ پی بر ویژگی‌های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن هستند.

سرویس در محل مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart

کاربران گرامی می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایند. کارشناسان بخش « سرویس در محل مانیتور اچ پی» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس مانیتور در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

فروش مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart

فروش مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که توسط تیم کارشناسی بخش فروش انجام می پذیرد. متقاضیان دستگاه‌های اچ پی می توانند به نمایندگی فروش اچ پی مراجعه نمایند و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش اچ پی است. دستگاه های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

تعمیر مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه عیب و اختلال در مانیتور اچ پی ۲۷wm Walmart و سایر مانیتورهای اچ پی به مرکز تعمیرات مانیتور اچ پی مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنید. کارشناسان ما در این مرکز شما را در جریان جزیی ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. نکته شایان ذکر در این میان، استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین تعمیر است. در مرکز تعمیرات مانیتور اچ پی آرشیوی جامع از تمامی قطعات قابل تعویض دستگاه وجود دارد تا در صورت نیاز، قطعه معیوب در کمترین زمان و بی هیچ فوت وقتی تعویض گردد.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی 

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت. در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی شده است.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.