کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی  ،  از مواد مصرفی با کیفیت بالا ساخته‌شده است و رنگ مشکی پرینترهای رنگی را تولید می‌کند. تعداد صفحه های قابل‌چاپ این کارتریج در شرایط استاندارد حدود ۱۹۵ صفحه متن و اشکال گرافیکی است.

خاطر نشان می سازیم ، میزان کارکرد واقعی کارتریج‌ چه از نوع Inkjet (جوهرافشان) و چه از نوع تونر (Toner مورداستفاده در پرینترهای لیزری) به نوع سند بستگی دارد و چاپ متن کارکرد بیشتری را به همراه خواهد داشت. در عوض چاپ عکس در ابعاد بزرگ که قسمتی بزرگی از صفحه‌ را پوشش می‌دهد سبب می‌شود تا صفحات بسیار کمتری را بتوانید به چاپ برسانید.

این کارتریج در پرینترهای سری Deskjet مدل‌های ۱۰۰۰، ۱۰۵۰، ۱۰۵۵، ۲۰۵۰، ۳۰۰۰ و ۳۰۵۰ ساخت شرکت HP استفاده می‌شود.

مشخصات کلی کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

مشخصات کلی کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی
کارکرد : ۱۹۰ برگ
دستگاه های سازگار : Hp DESKJET: 1000, 2510, 1050, 2050, 3000, 3050

تاریخچه شرکت ا چ پی

کمپانی اچ‌پی hp منتج از رویاهای دو دانش‌آموخته دانشگاه آستنفورد، دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود. نام این کمپانی، حاصل هم‌نشینی حروف اول اسم مؤسسان این شرکت، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) است. برخی از محصولات ارائه شده به بازارهای جهانی توسط این شرکت عبارتند از: چاپگرها، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و … . شرکت اچ پی با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد. تلاش‌های هیولت و پاکارد سبب گشت تا ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر مبدل گردد. هم اکنون شرکت اچ پی صدها زیرمجموعه در نقاط مختلف دنیا دارد و گام‌های درخور توجه‌ای در مسیر تحولات فن‌آوری در صنعت الکترونیک برداشته است. این شرکت توانسته است پس از ادغام با شرکت بزرگ کمپک اچ پی، جایگاه برتر را در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی به خود اختصاص دهد و به رقابت با «ای بی ام» بپردازد.

تعویض کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

تعویض  کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی ، در مرکز تعمیرات اچ پی انجام می گردد. دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. سرویس پرینتر شامل سرویس پرینتر لیزری در محل و سرویس پرینتر لیزری در منزل می باشد. با مطالعه ی مطالب مرتبط با تعویض کارتریج که لینک آن درج شده است می توانید اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید.

فروش کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

  فروش فروش کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات پرینتر و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرینتر انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش اچ پی  می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید و فروش کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مطلع گردید.

کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی  از جمله  خدمات نمایندگی اچ پی است . شایان ذکر است خدمات شارژ  کارتریج در محل در صورت در خواست مشتری انجام خواهد شد.سرویس در محل و سرویس در منزل پرینتر اچ پی این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می گردد. به گونه ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی باشد ، وسیله ی مورد نیاز توسط نمایندگی اچ پی فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده ی نمایندگی می باشد.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

در این صفحه با مشخصات کارتریج پرینتر اچ پی ۶۱ مشکی آشنا شدید نمایندگی اچ پی خدمات  تخصصی شارژ کارتریج را به شما کاربران گرامی ارائه می نماید. تعمیر دستگاه کپی و تعمیرات پرینتر از جمله خدمات اصلی این مرکز می باشد. نمایندگی اچ پی خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. جهت بهره مندی از خدمات ما و آشنایی هرچه بیشتر با کارگاه های تعمیرات اچ پی وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در دیگر صفحات سایت در دسترس شما کاربران گرامی قرار گرفته است.