اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر اچ پی

 اگر شما نیز در حال حاضر در پی یک مرکز مجاز جهت تعمیر چاپگر اچ پی هستید اما به دلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به مرکز تعمیرات پرینتر است. کارشناسان این مرکز از جدیدترین ترفندها و راهکارهای دنیای تعمیر پرینتر آگاهند و با تسلط تمام آن‌ها را در عملیات تعمیر اجرایی می‌سازند؛ از همین روست که کیفیت در تمامی ابعاد این مرکز خودنمایی کرده و رضایت مشتریان همراه همیشگی نمایندگی اچ پی بوده است. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیر چاپگر اچ پی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

تعمیر چاپگر اچ پی در محل

برخی از کاربران ترجیح می دهند تا خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی پرینتر مورد استفاده‌شان را در محل دریافت نمایند. منظور از دریافت خدمات مرتبط با تعمیر چاپگر اچ پی در محل، آن است که کارشناسان تعمیر، خود در محل ذکر شده از سوی صاحب دستگاه، حاضر شوند و سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی پرینتر را بر روی آن اِعمال نمایند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس پرینترهای اچ پی، در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست.

خدمات ارائه شده در سرویس در محل پرینتر اچ پی، به مورد خاصی منحصر نمی گردد و تمامی عملیات تخصصی و عمومی تعمیر و سرویس  پرینتر را شامل می گردد. بنابراین دارندگان و کاربران تمامی پرینترهای اچ پی می توانند با بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه، با نمایندگی اچ پی، واحد تعمیر چاپگر اچ پی در محل تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایند.

عیب یابی و تعمیر چاپگر اچ پی

در مرکز تعمیر چاپگر اچ پی، پیش از هر اقدامی، با توجه به اظهارات کاربر –مبنی بر اینکه چه اشکالاتی در دستگاه بوجود آمده و … –روند عیب یابی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و متدهای این حوزه آغاز می گردد. پس از شناسایی اشکال پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت رفع اشکالات و ایرادات دستگاه با صاحب دستگاه در میان گذاشته می شود تا در صورت تأیید وی، فرآیند تعمیر پرینتر اچ پی آغاز گردد. در مرکز تعمیر پرینتر hp،  تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد.

این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است. بعلاوه کارشناسان تعمیر چاپگر اچ پی با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تعمیر و تعویض قطعات چاپگر اچ پی

تعمیر و تعویض قطعات چاپگر اچ پی در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیر چاپگر اچ پی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیرات پرینتر به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد.

در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید دستگاه خود را به واحد تعمیر و تعویض قطعات پرینتر اچ پی تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر چاپگر اچ پی ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان، لیزری و … اچ پی

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چاپگر اچ پی منحصر به مدل و نوعی خاص نیست و صاحبان کلیه پرینترهای جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، چند کاره و .. اچ پی می توانند با مراجعه به این مرکز اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش را مرتفع سازند.

تعمیرات پرینتر لیزری اچ پی:

تعمیرات پرینتر لیزری hp یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی است. سرویس های مرتبط با این دستگاه در پارت مجزای خویش، با استفاده از سازگارترین تجهیزات و به دست زبده ترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. کاربران و دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات hp و حضور در پارت تعمیر چاپگر اچ پی تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم این دستگاه را دریافت نمایند.

جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده گارانتی گشته است. تعمیرات سایر پرینترهای hp اعم از پرینتر لیزری سیاه و سفید، پرینتر لیزری رنگی، پرینتر چند کاره، پرینتر قابل حمل، پرینتر سه بعدی و … .

تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی:

تعمیرات پرینتر جوهرافشان یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی hp است که در پارت مجزای خویش، به دست تعمیرکاران متخصص و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کاربران این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

غالب تعمیرات و سرویس های انجام شده در مرکز تعمیر چاپگر اچ پی –جز در مواردی خاص- مشمول گارانتی و ضمانت است. (مواردی نظیر تعمیر کارتریج و شارژ کارتریج دارای گارانتی نیست و پس از اتمام کار، دستگاه در حضور مشتری تست می گردد).

 خدمات نمایندگی تعمیر چاپگر اچ پی

  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی چاپگر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات چاپگر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی چاپگر ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی چاپگر
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در چاپگر
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی چاپگر
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به چاپگر
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی چاپگر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی

 دیگر خدمات تخصصی ارائه شده در واحد تعمیر چاپگر اچ پی

  • بروز رسانی قطعات و کیت های چاپگر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور چاپگر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات چاپگر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • بررسی اسناد فنی چاپگر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه چاپگر ها
  • بروز رسانی Firmware چاپگر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر ها

تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی در این مرکز به دلیل رعایت تمامی پارامترهای ضروری و لازم و اجرایی ساختن آن به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه، از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار است. بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی گردند.

شما کاربران گرامی می‌توانید جهت دریافت تخصصی ترین و برترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات اچ پی به این مرکز مراجعه نمایید و شاهد بهسازی و ترمیم دستگاه های معیوب خویش باشید. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت.

در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.