اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی

تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز پرینترهای بی‌شمار جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

تسلط کارشناسان مرکز تعمیر پرینتر HP بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینترهای اچ پی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی بهره مند گردند.

تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی در محل

آموزش تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی

اگر شما نیز کاربر یکی از پرینترهای اچ پی هستید و در حال حاضر متوجه بروز اشکالاتی در بخش کاغذ کش این دستگاه شده اید بهتر است راهکارهای ارائه شده در بخش زیر را امتحان نمایید. توصیه می شود در صورتی که مهارتی در انجام تعمیرات ندارید، تعمیرات کاغذ کش پرینتر اچ پی را به متخصصان این کار بسپارید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر اچ پی به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل اچ پی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود.

  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلطک کاغذ کش را پیدا نمایید.
  • خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذکش را به سمت بیرون بچرخانید.
  • به آرامی غلطک کاغذکش را بیرون بیاورید.
  • غلطک کاغذ کش جدید را در شکاف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات اچ پی، پارت تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی مراجعه نمایید.
تعویض کاغذ کش پرینتر اچ پی

دلایل خرابی کاغذکش پرینتر اچ پی

کاغذکش پرینتر به دلایل مختلفی آسیب می بیند و روند وارد شدن برگه به دستگاه و یا خارج شدن آن را مختل می کند. به عنوان مثال ممکن است این قطعه به مرور زمان فرسوده شده باشد و به درستی کار نکند. همچنین گاهی کاغذکش به دلیل تعمیر غیر اصولی یا نگهداری نادرست می شکند.

خرابی و شکستن بخش های مختلف این قطعه هم جلوی کارکرد درست آن را می گیرد. بسیار مهم است که تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی و دیگر برندها در این شرایط به زودی انجام شود تا این قطعه بیشتر آسیب نبیند.

سرویس و تعویض کاغذکش پرینتر اچ پی

قبل از اقدام به تعویض و تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی، غلطک کاغذ کش را تمیز نمایید. اگر در سینی ورود کاغذ هربار بیش تر از یک کاغذ به داخل دستگاه کشیده شد شما باید پد کاغذ کش را تعویض نمایید.

  • از محل سینی ورود کاغذ با یک دست پایه پد کاغذ کش را به سمت پایین فشار دهید و بادست دیگر پد کاغذ کش نو را در محل پد کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • نکته: دوعدد زائده زیر پد کاغذ کش می باشد که سمت راستی کمی بزرگتر است و به شما کمک می کند تا به درستی پد را در محل خود قرار دهید.
  • هر دوطرف پد کاغذ کش را فشار دهید تا پد در جای خود قفل شود.
  • نکته: در تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی توجه نمایید که پد کاغذ کش در محل خود قفل شده باشد و هیچ فاصله ای بین پد کاغذ کش و پایه زیر آن نباشد. در غیر اینصورت پد را در آورده دقت کنید زایده ی بزرگتر زیر پد سمت راست باشد و دوباره پد را در محل خود فشار دهید تا در محل خود قفل شود.
  • سینی ورود کاغذ را  دوباره نصب نمایید و چاپگر را به برق زده و روشن نمایید.
  • کابل برق را از چاپگر جدا نمایید و اجازه دهید چاپگر خنک شود.
  • سینی ورود کاغذ را از دستگاه جدا نمایید.
  • گام بعدی در تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی آن است که محل پد کاغذ کش به رنگ آبی را پیدا نمایید.
  • یک پیچ گوشتی دوسو را زیر پد کاغذ کش وارد نمایید. پیچ گوشتی را نیم دور بچرخانیدتا پد کاغذ کش آزاد شود.
  • از محل سینی ورود کاغذ پایه پد کاغذ کش را با یک دست به سمت پایین فشار دهید و بادست دیگر پد کاغذ کش را در بیاورید.

تعمیرات پرینتر اچ پی

ما چه کاربر عادی و چه کاربر حرفه ای دستگاه پرینتر باشیم، ممکن است روزی با خرابی و از کار افتادگی این دستگاه مواجه شویم. در چنین وضعیتی بهتر است در صورتی که آشنایی با ساختار این دستگاه نداریم، رفع خرابی های ان را به متخصصان این کار بسپاریم. مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی یکی از مراکز فعال و پیشرو در حوزه خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر اچ پی است که سرویس های خویش را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول طرح شده از سوی کمپانی سازنده این محصول ارائه می دارد.

تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز با بکارگیری ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی اچ پی و حضور در پارت تخصصی پیشرفته ترین سرویس های مورد نیاز خویش از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی را دریافت نمایند.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی با تقسیم فضای خویش به پارتهای متعدد در تلاش است تا ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران این برند باشد. در پارتهای این مرکز امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی فراهم شده و در اختیار کارشناسان هر بخش قرار داده شده است. تمامی تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات اچ پی اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه کارکرده در این مرکز استفاده نخواهد شد. بعلاوه در صورت نبود قطعه در داخل کشور، هماهنگی های لازم با مشتری انجام شده و قطعه مورد نظر از خارج از کشور وارد خواهد شد.

در غیر اینصورت متخصصین بخش تعمیرات اچ پی، کالای اورجینال اچ پی را خریداری کرده، آن را اوراق نموده و جهت تعمیرات از قطعاتش استفاده می کنند. جهت آشنایی با خدمات نمایندگی اچ پی و واحدهای تخصصی تعمیرات اچ پی می توانید از طریق لینک های ارائه شده در بخش ذیل اقدام نمایید. در صفحات تعمیرات اچ پی ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با هر یک از محصولات اچ پی، نظیر تعمیر کاغذ کش پرینتر اچ پی، تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی و … شرح داده شده است.