اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی تبلت اچ پی

شکستگی ال سی دی یکی از اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران تبلت های اچ پی پیش آید. اگر تبلت اچ پیی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی در آن بالاست. تعویض ال سی دی تبلت اچ پی از این جهت دارای اهمیت است که علاوه بر هزینه بر بودن، نیازمند تخصص و مهارت بالایی نیز می باشد. با توجه به حساسیت و ظرافت بالای این قطعه، باید گفت که در اغلب موارد، تعمیر آن ممکن نبوده و تنها راه حل موجود برای رفع خرابی پیش آمده، تعویض ال سی دی می باشد. به همین منظور،  در این مطلب به ارائه ی نکاتی در مورد معایب احتمالی و تعویض ال سی دی تبلت اچ پی پرداخته ایم.

تعویض ال سی دی تبلت اچ پی

نکات مورد توجه در تعویض ال سی دی تبلت اچ پی

در این بخش به ارائه نکاتی می پردازیم در تعویض ال سی دی تبلت اچ پی اهمیت ویژه ای دارند. متخصصین تعمیرات تبلت hp  تمامی این نکات در تعمیر ال سی دی تبلت اچ پی در نظر می گیرند . در ادامه مبحث به ذکر برخی از نکات مهم در تعویض ال سی تبلت اچ پی می پردازیم.

تعویض توسط متخصصین تعمیرات تبلت اچ پی

از جمله مواردی که در تعویض ال سی دی تبلت اچ پی از اهمیت بالایی برخوردار است، انجام این کار توسط فرد متخصص و با تجربه است. چنانچه تعویض قطعه مورد بحث توسط افراد کم تجربه انجام شود، ممکن است مشکلات متعددی برای تبلت به وجود بیاید. متخصصین این حوزه، به واسطه شناخت دقیقی که از بخش های مختلف ال سی دی تبلت دارند، قادرند تعویض آن را با دقت و به درستی انجام دهند.

تعویض با قطعه اصل و استفاده از دستگاه مخصوص تعویض ال سی دی

برای تعویض ال سی دی تبلت اچ پی، باید حتما از قطعه اورجینال استفاده شود. در صورت جایگزینی این قطعه با نمونه بی کیفیت، نه تنها عملکرد مناسبی از دستگاه مشاهده نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که در زمان کوتاهی بازهم ال سی دی دچار مشکل شود. همچنین استفاده از دستگاه مخصوص برای تعویض ال سی دی موجب خواهد گشت lcd  به راحتی برداشته شده و گوشی شما آسیب نبیند.

افرادی که ابزار لازم را دارند، می توانند با تماشای فیلم آموزش تعویض ال سی دی تبلت اچ پی، این کار ار خودشان انجام دهند.

نشانه های خرابی ال سی دی تبلت اچ پی

خرابی lcd  تبلت نشانه هایی دارد که بامشاهده آن ها می توانید مطمئن شوید تبلت شما دچار مشکل شده و نیازمند تعویض است.

مشاهده لکه های تیره

در هنگام شکستن ال سی دی تبلت اچ پی ، در پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد.

رگه های جوهر روی ال سی دی

در صورتی که صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست اقدام به تعویض ال سی دی تبلت اچ پی کرد. در برخی مواقع در هنگام شکستن صفحه نمایش ، شاهد تراوش جوهر از ال سی دی هستیم.

تیره شدن تصویر ال سی دی

وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است. در این حالت نیز تعویض ال سی دی تبلت hp راه گشای مشکل خواهد بود.

تعمیر تبلت اچ پی

دلایل و نشانه های خرابی ال سی دی تبلت اچ پی

محل قرار گیری ال سی دی زیر گلس و تاچ می باشد. اگر افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است باید کل قطعات تاچ و ال سی دی تعویض شود. اگر شما کاربران گرامی با چنین نشانه هایی در تبلت خود مواجه شدید بهتر است جهت تعویض ال سی دی تبلت اچ پی خود به مرکز تعمیرات تبلت hp بسپارید.

اگر ضربه وارد شده به تبلت منجر به شکستگی ال سی دی تبلت شود، پنل صفحه نمایش تبلت دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد. در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی تبلت اچ پی خواهید داشت. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض ال سی دی تبلت اچ پی با حضور در نمایندگی اچ پی قابل دریافت است.

تعمیرات تبلت اچ پی

جهت تعمیر تبلت اچ پی واحد تخصصی در نظر گرفته شده است. این واحد خدمات تخصصی تعمیر تبلت hp  را با ابزار پیشرفته به کاربران تبلت ها ارائه می نماید. خدمات تعویض ال سی دی تبلت اچ پی را به کمک ابزار پیشرفته موجود در کارگاه تعمیر تبلت اچ پی انجام می گیرد.

یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و ضروری انجام می پذیرد.کاربران گرامی می توانند با حضور در کارگاه تعمیر تبلت hp ، خدمات تعویض ال سی دی تبلت اچ پی را دریافت نمایند.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی خدمات خود در واحدهای تخصصی شامل واحد تعمیرات ، فروشگاه مرکزی اچ پی  و آموزش تعمیرات اچ پی به کاربران گرامی ارائه می نماید. کارشناسان ما در این مرکز با برخورداری از دانش و تجربه بالا، تعمیرات محصول مورد نظر شما را به عهده می گیرند. گفتنی است تمامی هزینه های اخذ شده در نمایندگی اچ پی بر اساس نرخنامه مصوب بوده و هیچ گونه هزینه غیر متعارفی از مشتریان گرامی اخذ نخواهد شد. این مرکز با در اختیار داشتن انواع تجهیزات پیشرفته حوزه تعمیر، اقدام به تعمیر تخصصی محصولات اچ پی در واحدهای تعمیرات اچ پی می نماید.