اشتراک گذاری

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی ممکن است مرتبط با حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لپ تاپ و طی روند عیب یابی صحیح دارد. در مجموعه تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی با طی این فرآیند و کشف علل ایجاد خرابی در دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می گردند.

پیاده سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها مرتفع گشته و لپ تاپ های کیبورد کیفیت اولیه خویش را بازیابند. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ‌های اچ پی، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند و قادرند تا تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ‌های اچ پی را رفع نمایند. دارندگان لپ تاپ های اچ پی می توانند با حضور در نمایندگی اچ پی و مراجعه به پارت تعمیر و سرویس لپ تاپ اچ پی تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی

هزینه تعمیر صفحه کلید لپ تاپ اچ پی

برای برآورد هزینه تعمیر صفحه کلید لپ تاپ اچ پی یا دیگر برندها باید به شدت و نوع آسیب دیدگی آن توجه کرد. البته اقداماتی که باید برای تعمیر این قطعه انجام شوند هم در قیمت نهایی تعمیرات آن تاثیرگذار هستند. گاهی ممکن است خود کیبورد هیچ آسیبی ندیده باشد و مشکلات عملکردی آن ناشی از ایرادات و ناهماهنگی های نرم افزاری باشند.

در این صورت هزینه تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی چندان بالا نیست. گاهی ایراد از خرابی قطعات داخلی صفحه کلید است؛ مثلا ممکن است مدارها و دکمه ها آسیب دیده باشند و نیاز به تعویض آنها باشد. در این شرایط، قیمت قطعات و اجزای جدید هم در هزینه نهایی محاسبه می شود.

روش های تعمیر کیبورد لپ تاپ hp

در صورت آسیب دیدگی کیبورد لپ تاپ اچ پی یا عملکرد نادرست این بخش، باید با توجه به دلایل و آسیب دیدگی های موجود، یکی از روش های تعمیر صفحه کلید را انتخاب و اجرا کرد. اگر کلیدها کار نکنند و فضای زیری آنها مشکل داشته باشد، باید مشکلات این بخش برطرف شوند. به این ترتیب که زیر دکمه ها با ابزار خاصی، تمیز می شود.

همچنین ممکن است ایرادات صفحه کلید ناشی از مشکلات نرم افزاری باشند. مثلا درایور درست نصب نشده باشد یا به دلایلی سیستم هنگ کرده باشد. در این شرایط باید برای تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی، درایور آپدیت شده یا مجددا نصب گردد. خرابی مدارها و اتصالات کیبورد هم در انتخاب روش تعمیرات این قطعه تاثیرگذار است. در صورت آبخوردگی لپ تاپ، شکستن کیبورد و مواردی از این دست هم صفحه کلید قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

تعمیر کلیدهای کیبورد لپ تاپ اچ پی  

 یکی از مشکلات رایج در کیبورد لپ تاپ، از کار افتادن کلیدهاست. به این معنی که چند کلید و یا همه آنها از کار می افتند و نمی توان از آنها استفاده کرد. در این صورت باید به فکر تعمیر کلیدهای کیبورد لپ تاپ اچ پی یا هر برند دیگری بود. در بیشتر مدل ها روند کار به این ترتیب است که درب پشتی لپ تاپ باز می شود و کیبورد از دستگاه جدا می گردد. بسته به این که کلیدها تا چه حد آسیب دیده باشند، تعمیرکار آنها را تعمیر کرده و یا با نمونه جدید، تعویض می کند. خوشبختانه در بیشتر موارد، آسیب دیدگی کلیدها زیاد نیست و حتی در صورت تعویض هم هزینه زیادی ندارند.

نصب مجدد درایور صفحه کلید لپ تاپ hp

نصب نادرست درایور یا بروز نبودن آن هم مشکلات بسیاری را در عملکرد کیبورد ایجاد می کند. در این شرایط باید درایور کیبورد لپ تاپ را آپدیت کرده و یا آن را مجددا نصب نمایید. وارد سایت رسمی اچ پی شده و درایور صفحه کلید را مطابق با مدل لپ تاپ و ورژن ویندوز، دانلود و نصب کنید. اگر مشکل حل نشد، بهتر است برای تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی به شکل تخصصی، از تعمیرکاران ماهر و مجرب کمک بگیرید.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی با گارانتی

تعمیر انواع کیبورد لپ تاپ hp

تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ منحصر به نوعی خاص نیست و کاربران انواع کیبوردهای لپ تاپ می توانند با حضور در این مرکز، نسبت به رفع اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش اقدام نمایند. در این مرکز تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های مرتبط با انواع کیبورد تعمیرات کیبورد بی‌سیم، تعمیرات کیبورد طبی، تعمیرات کیبورد نورانی، تعمیرات کیبورد کوچک و تعمیرات کیبورد بازی- ارائه می گردد. برخی اشکالات رایج در کیبوردهای عادی که نیاز به تعمیرات را ضروری می سازد عبارتند از:

  • صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلاً هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
  • هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا هنگامی که دکمه مربوط به W را می فشاریدحروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید حروف YU تایپ می گردد.
  • برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.

شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هریک از اشکالات فوق می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی را دریافت نمایید.

تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید کیبورد یا همان صفحه کلید، رایج ترین دستگاه ورودی لپ تاپ است.

این بخش از دستگاه متشکل از کلیدهای متعددی است که کاربر با فشار دادن هر یک از آنها می تواند پیغام یا دستور مورد نظر خود را به لپ تاپ ارسال کند. صرف نظر از کیبوردهای اصلی لپ تاپ، کیبوردهای جانبی متعددی نیز، توسط کمپانی های نامدار روانه بازارهای جهانی گشته اند. استفاده از این کیبوردها برای آندسته از کاربرانی مناسب است که در کار با کیبورد اصلی لپ تاپ چندان راحت نیستند و نیاز دارند تا از یک صفحه کلید جانبی که قابلیت تنظیم بیشتر جهت تنظیم ارتفاع و جابجایی دارد استفاده نمایند. در هر حال کاربران هر دو مدل از کیبورد اصلی و جانبی می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در این بخش، به مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی مراجعه نمایند و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، تعویض و بهسازی قطعات کیبورد را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی

  • اصلاح از کارافتادگی دکمه های کیبورد در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی
  • رفع مشکل خاموش شدن چراغ های بک لایت کیبورد
  • پاکسازی و گردگیری کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی
  • ترمیم کلیدهای آسیب دیده و ضربه خورده
  • تعویض کلیدهای آسیب دیده و شکسته کیبورد
  • تعویض کامل کیبورد لپ تاپ با صفحه کلید اصلا و اورجینال
  • ارائه تخصص ترین خدمات و سویس های نرم افزاری مرتبط با تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی
  • رفع اشکالات پیش آمده در کیبورد دستگاه که سبب اختلال در تایپ کاربر می گردد.
  • رفع اشکالات مرتبط با تنظیم کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی یکی خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار تعمیر و با حضور کارشناسانِ متخصصِ این حوزه انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل برخورداری از سال‌ها سابقه در امر تعمیر به ویژه تعمیر لپ تاپ اچ پی قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه‌ها به وجود آمده باشند.

خدمات تعمیر لپ تاپ در این مرکز، محدود به بخش خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ اچ پی را شامل می‌شود. تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. شایان ذکر است تمامی قطعات به کار برده شده در حین تعمیر، از شرکت مبدأ تأمین و خریداری گردیده تا مشتریان گرامی دغدغه‌ای بابت اورجینال و شرکتی بودن آن‌ها نداشته باشند.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی در ایران به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. خدمات تعمیر لپ تاپ در این مرکز، محدود به بخش خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ اچ پی را شامل می‌شود.

تعویض و تعمیرات کیبورد لپ تاپ اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.  شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی اچ پی در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تعمیرات اچ پی معرفی می گردند.