اشتراک گذاری

تعویض مگنت پرینتر اچ پی

پیش از پرداختن به سرویس‌های تعمیر و تعویض مگنت پرینتر اچ پی بد نیست نگاهی به ساختار این قطعه از پرینتر و کارکرد آن داشته باشیم. مگنت، میله‌ای استوانه‌ای شکل با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر برای ارسال به مرحله بعد را برعهده دارد. در واقع وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر این است که به وسیله جریانات مغناصیستی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند.

این حالت مغناطیسی سبب می‌گردد تا میزان مناسب تونر، متناسب با طرح، به درام انتقال داده شود. در صورتی که اسناد چاپ شده توسط پرینتر، از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، خرابی مگنت می‌تواند یکی از علل احتمالی این اتفاق باشد. خرابی مگنت عموماً خود را به صورت خط‌های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض مگنت پرینتر اچ پی اجرا گردد.

تعویض مگنت پرینتر اچ پی در محل

دلایل خرابی مگنت پرینتر اچ پی

بروز اختلال و خرابی در مگنت پرینتر به هر دلیل که باشد افت کیفیت چاپ را در پی داشته و تعمیر و تعویض مگنت پرینتر اچ پی را ضروری می سازد. برای مثال اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر HP آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخدنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود.

در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود تا نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر اچ پی مشخص شود. در صورت عدم کارکرد صحیح مگنت تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ را پائین می آورد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ می باشند. کارشناسان ما با بررسی عملکرد دستگاه، میزان خرابی پیش آمده در این بخش از پرینتر را مشخص کرده و عملیات مورد نیاز جهت بهسازی، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر اچ پی را آغاز می کنند.

تعویض مگنت پرینتر اچ پی در محل

کاربران پرینتر‌های اچ پی می‌توانند سرویس‌های تخصصی مرتبط با عیب‌یابی و تعویض مگنت پرینتر اچ پی را به صورت سرویس در محل دریافت نمایند. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می‌سازند. تعویض مگنت پرینتر اچ پی زمانی در دستور کار تعمیرکاران قرار می گیرد که اشکالاتی در فرآیند چاپ مشاهده شود و عیب یابی ها نشان دهد که این اشکالات ناشی از وجود اختلال در عملکرد مگنت است. در چنین شرایطی، اگر تعمیراتِ معمول پاسخگو نباشد، تعمیرکاران تصمیم به تعویض مگنت یا همان آهنربای پرینتر می گیرند تا اشکالات پیش آمده در حین چاپ رفع گردد.

تعمیر مگنت پرینتر اچ پی در محل

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی یکی از جمله تعمیر و تعویض مگنت پرینتر اچ پی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می‌باشد که به واسطه انجام آن به دست تیمی از کارشناسان مجرب این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، با بالاترین سطح کیفی ارائه میگردد. تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی، مهارتهای تعمیر این دستگاه را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی مهر تأییدی است بر مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مجموعه که از سوی مدیریت این مرکز لحاظ گردیده است.

نمایندگی اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت.

در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی

نمایندگی تعمیرات اچ پی یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اچ پی است که به دلیل در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با جمعی از زبده ترین کارشناسان این حوزه موفق به کسب موفقیت های بسیار در این زمینه گشته است. یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی شده است.