اشتراک گذاری

تعمیر تاچ تبلت اچ پی

دارندگان تبلت های اچ پی می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن تاچ پد تبلت همراه شان به مرکز تعمیرات تبلت اچ پی مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیرات اچ پی به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات تبلت اچ پی در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران تبلت های اچ پی ارائه نموده است. تصمیم به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت اچ پی در این مرکز، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و بررسی عملکرد آن انجام می پذیرد.

برخورداری این مرکز از آرشیو جامع تمامی قطعات جانبی تبلت ها، همکاری با برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، حذف واسطه های تأمین قطعات و مواردی از این دست سبب گشته تا مراجعان به مرکز تعمیر تبلت HP برترین کیفیت خدمات را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایند. تعمیر تاچ تبلت اچ پی، تعمیرات عدم آنتن دهی تبلت، تعمیرات صفحه نمایش تبلت و … برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است.

تعمیر تاچ تبلت اچ پی با گارانتی

آموزش تعمیر تاچ تبلت اچ پی

تعمیر تاچ تبلت اچ پی و سایر نکات آن توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت اچ پی در بخش زیر آموزش داده خواهد شد لیکن در صورتی که آشنایی و تسلطی بر این حوزه ندارید توصیه می شود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تاچ تبلت اچ پی به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید. در این مرکز تعویض انواع تاچ و ال سی دی تبلت اچ پی با کیفیت اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

  • انجام تعویض و تعمیر تاچ تبلت اچ پی بر اساس ویدئوی مرتبط با تبلت خویش
  • تست تاچ تبلت پس از تعمیر تاچ تبلت اچ پی
  • عدم استفاده از فشار در حین کار با تبلت ( اگر بخشی باز دستگاه به درستی جا نیفتاده است آن را به زور جا ندهید. یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است.)
  • از فشار و چرخاندن بیش از اندازه پیچ ها خودداری کنید این کار سبب هرز شدن پیچ و جای آن می شود.
  • بخش های ذکر شده را تست کنید: صفحه نمایش لمسی یا تاچ تبلت، ال سی دی تبلت / صفحه نمایش، حسگر فیوز، اسپیکر و میکروفون، بلندگو، دوربین جلو و عقب، شبکه و وای فای، دکمه های خانه و ولوم، پورت شارژ و جک هدفون.
  • انتخاب یک فضای تمیز و عاری از آلودگی
  • خالی کردن الکتریسته ساکن در بدن با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی مشابه.
  • کسب اطمینان از فراهم بودن قطعات و ابزارهای مورد نیاز
  • فراهم کردن پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس و انبرک پلاستیکی
  • مشاهده ویدئوهای آموزش مرتبط در صورت نیاز
  • خاموش کردن تبلت جهت شروع تعمیر تاچ تبلت اچ پی
  • باز کردن پیچ های پشت تبلت
  • خارج کردن باتری تبلت (اگر باتری جدا نمیشود ابتدا سوکت باتری را پس از باز کردن پشت تبلت در بیاورید تا از آسیب به تبلت جلوگیری شود)

تست دستگاه پس از تعمیر تاچ تبلت hp

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت اچ پی سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر تاچ تبلت اچ پی عنوان شده اند، توجه فرمایید:

پس از تعمیر تاچ تبلت اچ پی عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید.

  1. یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ تبلت اچ پی مجدد کنید.
  2. تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

تعویض تاچ تبلت اچ پی

کارشناسان ما در واحد تعمیر تاچ تبلت اچ پی پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. تعویض تاچ تبلت اچ پی زمانی ضروری است که ایراد وارد شده به  صفحه نمایش تبلت شدید بوده و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض تاچ تبلت اچ پی باشد.

در این شرایط کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت اچ پی پس از بررسی دستگاه و شناسایی مدل آن، اقدام به تهیه تاچ سازگار با دستگاه  در صورت امکان تاچ اورجینال دستگاه نموده و اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت اچ پی را آغاز می نمایند. شایان ذکر است اقدامات لازم جهت تعویض تاچ تبلت اچ پی صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

تلاش می شود حتی الامکان تعویض تاچ تبلت اچ پی، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت HP پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

تعمیرات تبلت اچ پی

تعمیر تبلت اچ پی در صورتی که به دست یک تیم متخصص و کارشناس انجام پذیرد ضمن بازیابی کیفیت اولیه دستگاه، به سبب اِعمال پاره ای از گردگیری ها و تنظیمات حرفه ای، کیفیت دستگاه را ارتقاء داده و عمر دوباره به آن می بخشد. مرکز تعمیرات تبلت اچ پی پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات سازگار با فناوری های دستگاه‌های اچ پی را در اختیار کارشناسان خویش قرار داده است تا امکان ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران گرامی فراهم گردد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تبلت اچ پی پس از کسب گواهینامه های علمی و فنی این حوزه به این مجموعه راه یافته‌اند از این رو قادر به ارائه بهترین خدمات در حوزه تعمیر هستند. تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از بهترین مواد اولیه، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا پارت تعمیرات تبلت HP به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی سرویس و تعمیر تبلت HP از جمله خدمات مرتبط با تعمیر تاچ تبلت اچ پی قرار گیرد.

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران پارت های موجود در این مرکز را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، به بخش های کوچکتر تقسیم نموده است. کارشناسان حاضر در نمایندگی اچ پی به دلیل برخورداری از دانش فنی و حضور در همایش‌های تخصصی-آموزشی، توانایی آن ‌را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اچ پی را رفع و برطرف نمایند و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دستگاههای اچ پی نظیر تعویض و تعمیر تاچ تبلت اچ پی را به متقاضیان ارائه دهند.

مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در نمایندگی اچ پی در ایران و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.