اشتراک گذاری

کاغذکش دستگاه کپی اچ پی

دستگاه های کپی یکی از پرکاربرد ترین ابزار مورد نیاز برای ادارات ، مراکز مهم ، شرکت ها و حتی منازل به شمار می روند. اچ پی یکی از موفق ترین تولید کنندگان انواع دستگاه کپی می باشد. انواع دستگاه های کپی در هر برندی که باشند دارای قطعه ای به نام کاغذکش هستند . این قطعه بسیار حساس بوده و تحت تاثیر عواملی مثل مناسب نبودن سایز کاغذ وارد شده به دستگاه، چروک و یا پاره بودن کاغذ وارد شده و… دچار اختلال در عملکرد می شود. عواقب عملکرد نامناسب کاغذکش دستگاه های کپی علاوه بر هزینه های بسیاری که برای کاربران در پی دارد منجر به اختلال در عملکرد روزمره ی این مراکز می شود. به یاد داشته باشید در زمان خرابی کاغذکش دستگاه کپی اچ پی به هیچ عنوان برگه ی جدید را وارد دستگاه نکنید. در ادامه به روش های تعمیر کاغذکش دستگاه کپی اچ پی و انواع کاغذکش می پردازیم. همراه ما باشید.

کاغذکش دستگاه کپی اچ پی

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی اچ پی

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی اگر به موقع انجام نشود، خرابی های بسیاری را برای دستگاه در پی خواهد داشت. کاغذکش های دستگاه کپی اچ پی معمولا تحت تاثیر عواملی مثل متناسب نبودن سایز کاغذ، خرابی کلاچ، میله پیک آپ و خرابی سنسور تشخیص کاغذ دچار اختلال در عملکرد می شود. به همین دلیل تعمیر کاغذکش دستگاه کپی اچ پی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تعمیر کاغذکش دستگاه کپی اچ پی لازم است توسط کارشناسان انجام شود زیرا قطعات این دستگاه بسیار نزدیک به هم و حساس هستند و هرگونه اشتباه در تعمیرات آن مشکلات بیشتری را برای دستگاه به وجود می آورد.

انواع کاغذکش دستگاه کپی اچ پی

کاغذکش ورودی

وظیفه ی این قطعه انتقال برگه ها به داخل دستگاه کپی می باشد.  اگر این قطعه دچار اختلال بشود برگه به داخل دستگاه کشیده نشده و امکان کپی وجود نخواهد داشت. به دلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه تعمیر کاغذکش کپی اچ پی حتما باید توسط متخصصان انجام شود.

کاغذکش داخلی

در زمان ورود برگه به داخل دستگاه ، کاغذ توسط کاغذکش داخلی یا میانی در دستگاه جا به جا می شود. اختلال در کارکرد این قطعه باعث می شود که برگه در دستگاه گیر کند و یا کامل وارد دستگاه نشود.

کاغذ کش خروجی

عملکرد کاغذکش خروجی به این صورت است که برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. آسیب دیدگی و عدم عملکرد این قطعه منجر ماندن کاغذ در دستگاه می شود. بنابراین تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است. کاغذکش ها در هر دلی که باشند لازم است توسط افراد متخصص تعمیر شوند.

این مقاله را از قلم نیندازید: علت گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی اچ پی چیست؟

روش تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی اچ پی

تعمیر کاغذکش در مراحل اولیه که اختلال در حد نرمال وجود دارد توسط کاربران امکان پذیر است. اختلالات پیشرفته ی این قطعه بر سایر بخش های دستگاه تاثیر گذاشته و زمینه ی خرابی آن ها را ایجاد می کند. در ادامه به بررسی مراحل تعمیر کاغذکش کپی اچ پی می پردازیم.

  • برق را قطع کنید و تا خنکی دستگاه منتظر بمانید.
  • تونر کارتریج را خارج کنید
  • غلطک کاغذ کش را بیابید
  • با فشردن خارهای کوچک غلطک کاغذ کش به سمت بیرون، غلطک را بچرخانید و از جای خود خارج کنید
  • غلطک جدید را در جای غلطک قبلی قرار دهید و با یک چرخش کاملا ثابت کنید
  • تونر را در جای خود قرار دهید و درب تونر کارتریج را ببندید
  • اکنون می توانید دستگاه را روشن کنید

اگر با این اقدامات موفق به تعمیر کاغذ کش اچ پی نشدید، بهترین کار مراجعه به مراکز رسمی تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصان این مرکز به دلیل آشنایی کامل با این دستگاه می توانند تعمیرات را به صورت تخصصی اعمال کنند.

تعمیرات دستگاه کپی اچ پی

تعمیرات در این واحد به صورت مجزا و تخصصی انجام می شود. فضای داخلی دستگاه برخلاف ظاهر ساده ای که دارد از سیستم پیچیده ای بهره مند است. تعمیرات تخصصی دستگاه کپی اچ پی لازم است توسط کارشناسان مجرب و مسلط انجام شود. دسترسی این واحد به مدرن ترین امکانات باعث شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد با سرعت وکیفیت بسیار بالایی انجام شود. تعمیرات تمامی عیوب دستگاه کپی با مراجعه به این واحد امکان پذیر است. تمامی قطعات فرسوده دستگاه کپی با مراجعه به این واحد قابل تعمیر و تعویض می باشد. تعویض قطعات معیوب در این واحد با جایگزینی نمونه های اورجینال انجام می شود.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی با بهر مندی از مشاورانی زبده توانسته است به فروش و تعمیرات انواع تولیدات شرکت اچ پی بپردازد. سرویس های گارانتی کالا، تعمیرات تخصصی دستگاه ها و فروش انواع محصولات در این نمایندگی انجام می شود. نمایندگی اچ پی تمام خدمات مرتبط به فروش و تعمیرات محصولات را به بهترین شکل ارائه می کند. استفاده از مشاوارن برتر خرید از این نمایندگی را برای کاربران آسان تر کرده است. مشاوران این نمایندگی تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار دارند و به خریداران ارائه می کنند. شعار این نمایندگی حمایت از مشتریان می باشد. اولویت اصلی نمایندگی اچ پی رعایت حقوق کاربران است.

تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی دارای بخش های مختلفی می باشد..  لازم به ذکر است که گردآوری کادر فنی متخصص و مجرب در این مجموعه روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. تعمیرات اچ پی قطعات فرسوده ی دستگاه شما را با قطعات اصل جایگزین می کند. تمامی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات، برای کاربران تست شده و سپس تحویل داده می شوند. تمامی متخصصان این مرکز از دانش و مهارت لازم برای تعمیرات بهره مند می باشند. بهره مندی از مدرن ترین ابزارآلات به بهبود روند تعمیرات در این مرکز کمک بسیاری کرده است. تمامی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات اچ پی برای کاربران تضمین خواهد شد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید