اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی

قاب لپ تاپ از آن بخش‌هایی است که احتمال بروز شکستگی و آسیب در آن وجود دارد. بنابراین توصیه می شود اگر از آن گروه کاربرانی هستید که به دلیل وضعیت شغلی یا زندگی شخصی‌تان مرتباً در حال جابجایی و مسافرت هستید، پیش از خرید لپ تاپ مدنظرتان، توجه ویژه‌ای به قاب آن نمایید و از مسحکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در هر حال در صورتی که قاب لپ تاپ شما نیز به هر دلیل فشار آمدن، افتادن شی سنگین و … دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی و مراجعه به پارت تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر آن را دریافت نمایید. قاب معیوب دستگاه شما در این مرکز مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفته و پس از تعیین سطح خرابی، در صورت امکان تعمیر و یا تعویض می‌گردد.

تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی

تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی

تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات اچ پی برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ های اچ پی به ویژه قاب های لپ تاپ است.

این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی در این مرکز در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

نکات نگهداری از قاب لپ تاپ hp

رها نکردن در لپ تاپ:

در زمان بستن درب لپ تاپ اچ پی، تا انتها قاب را با دست کنترل کنید و در لحظات آخر رهایش نکنید زیرا در صورت ضربه خوردن امکان آسیب به هارد دیسک وجود دارد.

باز نکردن بیش از اندازه در لپ تاپ:

توجه شود که باز شدن درب لپ تاپ، بیش از حدی که لولای آن اجازه می دهد، باعث شکستن پایه های لولا می شود. در نتیجه تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی لازم ضروری می گردد. همچنین ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ نیز باشد. 

استفاده از طلق:

در صورتی که اثر انگشتانتان بر روی قاب و درب لپ تاپ باقی می ماند و این موضوع شما را آزار می دهد می توانید از طلق های محافظ استفاده نمایید.

رعایت نکات مهم در حین گردگیری قاب:

برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتان نرم و نم‌دار استفاده نمایید.

توجه به توصیه های کارخانه سازنده:

توصیه کارخانه های سازنده برای تمیز کردن کل بخش بیرونی لپتاپ هر یک سال و برای بخش داخلی هر ۲ الی ۳ سال در حالت استفاده نرمال است.

تعویض قاب لپ تاپ اچ پی

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد.

توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

تعویض قاب لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته باشند. بعلاوه قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند. عدم توجه به پارامترهای مذکور و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات لپ تاپ اچ پی، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها به سبب اقدامات ناشیانه، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و ترمیم آن‌ها برای همیشه از میان برود.

از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی و سایر بخش های مرتبط با این دستگاه از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استانداردِ شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

تعمیرات اچ پی

مرکز تعمیرات اچ پی با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و سال‌ها تجربۀ کارشناسان خویش در حوزه های سخت افزاری و نرم‌افزاری، کلیه خدمات تعمیر را مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز اشکال و اختلال در هرکدام از دستگاه های اچ پی، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی اچ پی در ایران بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات اچ پی ندارند، بپرهیزید؛ زیرا انجام تعمیرات اچ پی حتی تعمیراتی ساده چون تعمیر قاب لپ تاپ اچ پی توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی اچ پی به هموطنان گرامی در ایران است. کمپانی اچ‌پی منتج از رویاهای دو دانش‌آموخته دانشگاه آستنفورد یعنی دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود.مدیریت نمایندگی اچ پی در ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با بالاترین سطح کیفی به هموطنان گرامی دارند. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ اچ پی صورت می‌پذیرد.