اشتراک گذاری

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که در پارت مجزای خویش، با استفاده از تجهیزات سازگار با این قطعه و به دست تیمی از کارشناسان مجرب انجام می پذیرد. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات اچ پی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که در حوزه تعمیر مین برد پرینتر اچ پی به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مین برد پرینتر اچ پی است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد.

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی در محل

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

کیفیت تعمیر مین برد پرینتر اچ پی در این مرکز ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. کارشناسان مرکز تعمیر مین برد پرینتر اچ پی با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند .

کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند. از آنجا که آشنایی با ساختار و عملکرد مین برد پرینتر سبب می گردد تا کاربران شیوه درستِ کار با پرینترهای اچ پی را بیاموزند و بدین واسطه بر عمر مفید دستگاه خویش بیفزایند، کارشناسان ما در مرکز تعمیر مین برد پرینتر اچ پی، دربخش زیر، به شرح عملکرد این بخش از دستگاه و نکات ضروری مرتبط با این قطعه پرداخته اند.

تعویض مین برد پرینتر HP

تعویض مین برد پرینتر HP و دیگر برندها زمانی انجام می شود که این قطعه سوخته باشد و به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. در این صورت اجزای برد، شامل ترانزیستورها، مقاومت ها، خازن ها و … تعمیر نمی شوند و تعویض آنها هم به تعمیر برد کمکی نمی کند. در صورت نیاز به تعویض این قطعه از تکنسین های  تعمیر پرینتر اچ پی  کمک بگیرید و مطمئن شوید که قطعه جدید، اورجینال است. در غیر این صورت ممکن است دیگر اجزای چاپگر هم در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرند.

مشکلات مین برد پرینتر اچ پی

رایج ترین مشکل مین برد پرینتر اچ پی که در دیگر برندها هم ایجاد می شود، سوختن این قطعه است. وقتی مشکلاتی همچون نوسانات برق ایجاد می شوند، مین برد یکی از اولین قطعاتی است که در معرض خطر قرار می گیرد. معمولا در این شرایط برد دستگاه فتوکپی می سوزد و دستگاه را به طور کلی از کار می اندازد.

به این ترتیب عملیات پردازش انجام نشده و عملیات چاپ با مشکلات جدی مواجه می گردد. نوسانات شدید ولتاژی هم یکی دیگر از اختلالاتی است که می تواند منجر به خرابی و یا حتی سوختن مین برد شود. گاهی هم در اثر وجود یک ایراد در درگاههای خروجی و ورودی کپی، ممکن است مین برد دچار ایراد گردد. در هریک از این موارد باید با تعمیر مین برد پرینتر اچ پی یا تعویض آن در صورت نیاز، مشکل را برطرف کرد تا دیگر اجزای دستگاه آسیب نبینند.

شرح عملکرد مین برد پرینتر

مین برد پرینتر، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده توسط این دستگاه را برعهده دارد. جهت پردازش اطلاعات، داده های مورد نیاز در اختیار مین برد پرینتر قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. در ادامه، برد کنترل کننده پرینتر از طریق یک عدد پورت موازی یا پورت USB با کامپیوتر ارتباط برقرار می کند.

درصورتی که کاربران متعدد قصد استفاده از یک پرینتر مرجع است را دارند باید هرکدام از آنان، از یک رایانه اختصاصی استفاده نمایند و با آن به پرینتر مرجع وصل گردند. در چنین وضعیتی برد اصلی یا همان مین برد دستگاه پرینتر، درخواست هر یک از کاربران را بصورت جداگانه پردازش می کند. برای آنکه مین برد پرینتر توان پردازش دستورات کاربران متعدد را داشته باشد می بایست جهت اتصال و تشخیص فورمتر در هر کامپیوتر از یک زبان برنامه نویسی و کد نویسی استفاده شود.

زبانهای گفته شده از یک نوع بردار از اشکال geometric برای تشریح صفحه استفاده می کنند و آنها را به یک صفحه bit map  تبدیل می نمایند. بعضی از پرینترها از یک دستگاه اینترفیش گرافیکی GDI که تغییر یافته PCL استاندارد هستند استفاده می نمایند. در اکثر پرینترهای لیزری تک رنگ و پرینترهای لیزری رنگی، فورمتر دستگاه پرینتر می بایست عملیات مربوط به سازمان دهی داده ها و پارامترهای دریافتی از کامپیوتر را نیز انجام دهد.

این اطلاعات شامل دستورات مربوط به اندازه کاغذ (A5،  A4، A3، …)، نحوه برخورد با فونتها، نوع عملیات، نوع کاغذ و… است. در هر حال، شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های مرتبط با تعمیر مین برد پرینتر اچ پی به نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کرده و در پارت تخصصی مرتبط با این سرویس حضور یابید.

تعمیرات اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

اگر چه پرینترهای اچ پی در مدلها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید میگردند لیکن کاربران این محصول، صرف نظر از مدل دستگاه خویش، می توانند به مرکز تعمیرات اچ پی مراجعه نمایند و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش از جمله تعمیر مین برد پرینتر اچ پی را دریافت کنند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اچ پی منحصر به پرینتر نیست و دارندگان سایر دستگاه ها نیز می توانند جهت دریافت خدمات به این مرکز مراجعه نمایند. سایر واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی «مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی» را در طول سالهای اخیر محور اصلی تمامی فعالیت های خویش قرار داده است. این مرکز در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش اچ پی مطرح سازد. تعمیرات اچ پی در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته در آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

بهره‌مندی کارشناسان حاضر در نمایندگی از بروزترین ابزارآلات تعمیر به ویژه در حوزه تعمیر مین برد پرینتر اچ پی، ضمن سرعت ‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان دستگاه های اچ پی گشته است. بازیابی اطلاعات، اموزش تعمیرات اچ پی، ارتقاء دستگاه ها و سرویس در محل اچ پی از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز است که شما کاربران می توانید جهت آشنایی با هریک از آنها به سایر صفحات وب سایت مراجعه نمایید.