اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر اچ پی

تعمیر درام پرینتر اچ پی ، از تعمیرات تخصصی است که توسط متخصصین مرکز تعمیرات اچ پی انجام می گردد. درام جزء اصلی  پرینتر لیزری است که نقش انتقال تصویر از پرینتر لیزری به روی کاغذ برای تولید چاپ  را دارد. تفاوت درام در دستگاه های کپی و پرینتر نحوه ی انتقال تصاویر به درام است. کادرفنی تعمیر پرینتر اچ پی ، پس از انجام بررسی های لازم و عیب یابی مراحل تعمیرات را آغاز خواهند نمود. در صورتی که نقص به وجود آمده از درام پرینتر hp باشد در اسرع وقت آن را رفع خواهند نمود.

نکته‌ی حائز اهمیت در این میان تعمیردرام پرینتر اچ پی، به دست افرادی است که تخصص کافی را در تعمیر پرینتر اچ پی دارا باشند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو آن‌دسته از افرادی هستید که دستگاه آن‌ها دچار نقص شده است. مراجعه به نمایندگی  اچ پی را جهت تعمیرات به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر درام پرینتر اچ پی

نحوه تعمیر درام پرینتر اچ پی

تعمیر تخصصی درام پرینتر اچ پی ، نیازمند آگاهی از چگونگی عملکرد آن می باشد. در این قسمت به بررسی عملکرد درام پرینتر می پردازیم.  بر اساس نوع کارایی دستگاه کپی و پرینتر لیزری ، درام را برای ایجاد تصویر واضح و شفاف تر انتخاب می کنند. درام از جنس سلنیوم و یا مواد دارای حساسیت نسبت به نور پوشیده شده است که این مواد هادی الکتریسیته هستند. پرینتر، نور یا لیزری را که بر روی شکل تابانده و در حافظه خود ذخیره کرده است را پس از آن بر روی لایه بیرونی درام می تابد. در واقع   توسط سیم هاله نوری یا سیمی که الکتریسیته در سراسر آن جریان دارد به درام بار مثبت داده می شود. این بار همان  نور یا لیزری است که دستگاه کپی و یا پرینتر بر روی شکل تابانده و در حافظه خود ذخیره کرده است . درام خصوصیت الکتریکی را تغییر می دهد تا بتواند آن را بر روی کاغد انتقال دهد.

سپس درام، تونر را به خود جذب کرده و چون بار مثبت دارد تونر به مناطقی از درام که از بار منفی تخلیه شده اند می چسبد . پس از آن تونر بوسیله ی درام بر روی کاغذ می ریزد و در انتها در قسمت فیوزینگ، تونر پخته شده و به کاغذ میچسبد و کاغذ پس از آن توسط غلطک های خروجی از دستگاه خارج می شود. بدین ترتیب تصویر مورد نظر توسط درام بر روی کاغذ حک می شود.متخصصین تعمیر درام پرینتر اچ پی با آگاهی از عملکرد درام تعمیر تخصصی آن را انجام خواهند داد.

خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی: تعمیر فیوزینگ پرینتر

تعویض درام پرینتر اچ پی

گاهی ممکن است امکان تعمیر درام پرینتر اچ پی ، وجود نداشته باشد. چنانچه در کیفیت پرینت صفحات مشکلی مشاهده می کنید، مثلا خطوط و یا نقاطی غیرعادی روی کاغذ پرینت شده وجود دارد ، ممکن است نیاز به تعویض درام باشد. به طور متوسط پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج نیاز است تا درام تعویض شود.

 در آخر ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد  که درام و تونر کارتریج گاهی از هم جدا هستند. به همین دلیل جداگانه تعویض می شوند و گاهی هم بعضی از تونر کارتریج ها به همراه درام هستند که همزمان تعویض میشوند. متخصصین نمایندگی اچ پی با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق ، نسبت به تعمیر درام پرینتر اچ پی یا تعویض آن اقدام می نمایند.

واحدهای تعمیرات اچ پی

واحدهای تعمیرات اچ پی ، عبارتند از واحدهایی که خدمات تخصصی تعمیر هر یک از محصولات hp را به عهده دارند. نمایندگی  اچ پی جهت ارائه ی خدمات با کیفیت بهتر، کارگاه های جداگانه جهت تعمیرات در نظر گرفته است. همچنین لوازم وتجهیزات لازم برای تعمیر هر یک از این محصولات تهیه شده و ازکارشناسان زبده و متخصص جهت  تعمیردرام پرینتر اچ پی بهره گرفته ایم. مرکز تعمیرات  اچ پی سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات  اچ پی آغاز کرده است.

تعمیر درام پرینتر اچ پی یکی از خدمات واحد تعمیرات پرینتر اچ پی است ، که توسط کارشناسان این مجموعه انجام می گردد. جهت آشنایی با خدمات ما در هریک از واحدهای تعمیرات  اچ پی می توانید روی صفحه ی مورد نظر خود کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید