اشتراک گذاری

خرید کارتریج لیزری hp

کاربرد کارتریج لیزری hp، همانگونه که از عنوان این محصول پیداست، بیشتر در پرینترهای لیزری است. کارتریج لیزری اچ پی برای تأمین رنگ پرینتر از پودر مخصوصی به نام تونر استفاده می‌کند و زمان تعویض آن نیز غالباً توسط یک هشدار به کاربر اعلام می‌گردد. تونر پودری با بارالکتریکی و متشکل از دو ماده اولیه اصلی یعنی رنگدانه و پلاستیک است که طی فرایندی بروی کاغذ، چاپ تصاویر و نوشتار به صورت رنگی یا سیاه سفید را ممکن می‌سازد.

کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد. این کارتریج همانگونه که اشاره شد برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده می‌شود. برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونرهای رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج لیزری hp (لیزری سیاه و سفید و رنگی) توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات اچ پی ارائه می گردد.

راهنمای خرید کارتریج لیزری hp

نکات مهم در خرید کارتریج لیزری hp

در صورتی که کارتریج لیزری hp شما به اتمام رسیده است و قصد خرید کارتریج جدیدی را دارید توصیه می‌شود در حین خرید نکات درج شده در این بخش را جدی بگیرید. عدم توجه به فاکتورهای درج شده در این بخش خرابی زودهنگام دستگاه و افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. نکته نخست در خرید کارتریج لیزری آن است که از خرید کارتریج های متفرقه و شارژی خودداری کنید. بد نیست بدانید که این نوع کارتریجها اگرچه از نظر هزینه بسیار ارزانتر از کارتریج فابریک می‌باشند اما آسیبهای جدی به پرینتر می‌رسانند؛ آسیب‌هایی که تعمیر و رفع آنها هزینه دوچندانی را به کاربر تحمیل خواهد کرد.

برخی از کارتریج‌های ارائه شده بدین شکل نه تنها کیفیت چاپ را کاهش می‌دهند، بلکه با افزایش ولتاژ برق مصرفی پرینتر، سبب آسیب سایر قطعات دستگاه نظیر برد فرمتر می‌گردند. در صورت عدم توانایی در تشخیص کارتریج لیزری hp اصل و فیک، توصیه می‌شود از راهنمایی‌های کارشناسان این حوزه استفاده نمایید و یا کارتریج خود را از مراکز رسمی و نمایندگی‌های مجاز اچ پی خریداری کنید.

شارژ کارتریج لیزری hp در محل

نخستین نکته درباره شارژ کارتریج لیزری hp آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس شارژ کارتریج لیزری hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی‌توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود. نکته آخر آنکه جهت شارژ کارتریج لیزری hp خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر و ارزان‌تر هستند اما می توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند.

این مقاله را از دست ندهید: راهنمای خرید بهترین پودر شارژ کارتریج

بهینه سازی مصرف کارتریج لیزری hp

اگر از کاربران همیشگی پرینترهای لیزری hp هستید حتما می‌دانید که با اندک دستکاری در برخی از تنظیمات این دستگاه، می‌توان بهینه‌سازی خوبی در مصرف کارتریج لیزری hp به وجود آورد. در پرینتر لیزری در قسمت print properties گزینه‌ای وجود دارد که می توان با استفاده از آن سطح کیفیت اسناد را تنظیم کرد. این بخش در چاپگرهای گوناگون یا به صورت گزینه های Fast و Normal و Best تقسیم بندی می شود و یا به صورت Normal و economode. شما می توانید بسته به سندی که می خواهید چاپ کنید و اینکه کیفیت چاپ این سند تا چه اندازه برایتان مهم است یکی از گزینه ها را برگزینید.

در صورتی که اسنادی که قصد چاپ آنها را دارید چندان مهم نیستند بهتر است سطح کیفی پایین را انتخاب کنید تا کارتریج لیزری hp شما عمر مفید بیشتری داشته باشد.  همانگونه که می دانید میان میزان بازدهی کاتریجها در پرینتر لیزری با سطح پوشش چاپ، رابطه مستقیمی وجود دارد. بنابراین بهتر است در استاندارهای نامه نگاری سازمانها و ادارات فونتهای ظریفتری بکار برید. (مثلا در متون تایپی خود، فونت های کوچک تر نظیر تهران را جایگزین فونتهایی نظیر تیتر، نازنین و رویا نمایید.) این کار –با صرفه جویی در تعداد صفحات چاپ شده- کمک می کند تا تعداد صفحات قابل چاپ توسط کارتریج افزیش دهید.

تعمیرات پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به واسطه انجام آن به دست تیمی از کارشناسان مجرب این حوزه و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر با بالاترین سطح کیفی ارائه میگردد. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی مهر تأییدی است بر مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مجموعه که از سوی مدیریت این مرکز لحاظ گردیده است.

یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی تعمیر در محل پرینتر اچ پی است که با استقبال بالایی از سوی کاربران این دستگاه مواجه شده است. در این روش کاربران دستگاه نیازی به جابجایی و تحویل دستگاه به نمایندگی اچ پی ندارند و کارشناسان این مرکز خود به محل مورد نظر اعزام می گردند و عملیات سرویس پرینتر اچ پی نظیر شارژ کارتریج لیزری hp را در محل انجام می دهند.

نمایندگی اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است. بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت.

در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیرات اچ پی

یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط نمایندگی تعمیرات اچ پی آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات اچ پی را شامل می گردد؛

خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربرد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت بوک و … است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی اچ پی کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات اچ پی را دریافت نمایند. واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با هر یک از دستگاه های اچ پی در بخش زیر معرفی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید