اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

اگر لپ تاپ شما از کار افتاده است، روشن نمی شود و یا باتری آن به طور کلی شارژ نمی شود، ممکن است مادربرد آسیب دیده باشد. در این صورت راهنمای تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی به شما کمک می کند که مسئله را زودتر و راحت تر برطرف کنید. مادربرد به عنوان قلب سیستم های کامپیوتری شناخته می شود و در صورت خرابی، باید توسط متخصصین مجرب تعمیرات لپ تاپ بررسی و ترمیم شود. در این مقاله، شما را با کلیاتی در مورد تعمیر مادربرد لپ تاپ hp آشنا می کنیم. همچنین علائم خرابی این قطعه را بررسی می کنیم تا بدانید که چه موقع باید اقدامات تعمیراتی را انجام دهید. البته بهتر است برای ترمیم درست و بی نقص، تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی خود را به نمایندگی اچ پی در مرکز سخت افزار ایران محول کنید.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

نشانه های خرابی مادربرد لپ تاپ hp

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان حدس زد این قطعه دچار اشکال شده و نیازمند تعمیر است. در صورت مشاهده نشانه های ذکر شده در بخش زیر در اسرع وقت به یکی از مراکز مجاز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی مراجعه کرده و دستگاه خویش را تعمیر نمایید.

1. یکی از نشانه های خرابی مادربرد آن است که دستگاه به کلی از کار بیفتد و روشن نشود.

2. نشانه دوم خرابی مادربرد ان است که با فشردن کلید پاور دستگاه هیچ نوری از ال ای دی های دستگاه ساطع نشود. در چنین وضعیتی زمانی که فیش منبع تغذیه را به لپ تاپ متصل می کنید هیچ نوری از هیچ یک از دیودهای نورانی (LEDها) مشاهده نمی شود.

3. لپ تاپ روشن شده و شروع به فعالیت می کند اما تصویر تولید شده روی نمایشگر LCD ناقص و درهم است.

4. لپ تاپ به خوبی با منبع تغذیه کار می کند؛ ولی قادر به شارژ کردن باتری لپ تاپ نیست. در این حالت به احتمال بسیار زیاد، مشکلی در مدار شارژ لپ تاپ و فیش آداپتور متصل به آن به وجود آمده است. جهت عیب یابی دستگاه و تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی خویش می توانید به نمایندگی اچ پی و یا مرکز سخت افزار ایران مراجعه نمایید. البته چنین نشانه ایگاهی مربوط به ایراد خود باتری است و شاید نیاز به تعویض باتری لپ تاپ باشد. 

تعویض مادربرد لپ تاپ اچ پی

خرابی مادربرد نشانه هایی دارد که با مشاهده آنها می توان فرض را بر خرابی این قطعه گذاشت و عیب یابی دستگاه را آغاز کرد. در صورت بروز نقص و خرابی در مادربرد لپ تاپ دو راهکار پیش روی ما وجود دارد که هردوی آن‌ها در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی ارائه می‌گردد: نخستین راه تعویض مادربرد لپ تاپ است که در صورت تشخیص کارشناسان -بر اینکه امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد،- انتخاب می شود و عملیات مورد نیاز جهت تعویض مادربرد لپ تاپ اچ پی -پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- آغاز می شود.

در نمایندگی اچ پی، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد اچ پی فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد اچ پی، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

دومین راه، تعمیر مادربرد لپ تاپ hp است که این کار، پس از بررسی دستگاه، شناسایی منشأ اشکال پیش آمده در آن و تشخیص نوع خرابی انجام می شود. برجسته ترین ویژگی مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ hp، ضمانت خدماتی است که در این مرکز ارائه می گردد. این امر سبب شده خدمات ارائه شده تا حصول نتیجه نهایی ادامه داشته باشد و آنچه که مراجعان در پایان کار دریافت کنند، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص باشد.

هزینه تعمیر مادربرد لپ تاپ hp چقدر است؟

این که تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی و سایر برندها چه مقدار هزینه روی دستتان می گذارد، بستگی به شدت آسیب دیدگی این قطعه دارد. اگر اسلات ها کج شده باشند و با ابزار صاف شوند یا ترمیم بسیار جزئی باشد، هزینه چندانی به دنبال ندارد. اما ممکن است مسئله جدی تر باشد؛ مدارهای مادربرد از کار افتاده باشند یا آسیب دیدگی ها و شکستگی های زیادی در این قطعه وجود داشته باشد. در این صورت تیم تعمیرات لپ تاپ اچ پی نهایت تلاش خود را می کنند تا این قطعه را ترمیم کنند. اما گاهی امکان تعمیر مادربرد لپ تاپ hp وجود ندارد و باید آن را با نمونه جدید جایگزین کرد. به شما این اطمینان را می دهیم که مادربرد جدید اصل است و نهایت سازگاری را با لپ تاپ شما دارد.

ویژگی های مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

ظرافت و تکنولوژی به‌کار رفته در مادربردهای اچ پی را می‌توان هشداری دانست مبنی بر اینکه انجام تعمیرات مادربرد لپ تاپ اچ پی بدون توجه به پارامترهای بایسته این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل گشتن آن به یک قطعه بی‌استفاده می‌گردد. از همین‌روی کارشناسان امر توصیه می‌کنند که در صورت نداشتن دانش فنی و تخصصی این کار، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ این قطعه خودداری کنید و تمامی عملیات تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی واگذار نمایید.

مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی رایانه‌ای و دستگاه‌های اداری مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. شرکت اچ پی سرویس به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیرات لپ تاپ اچ پی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی اچ پی است. مرکز تعمیر لپ تاپ اچ پی با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در لپ تاپ های اچ پی می ‌باشند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

نمایندگی اچ پی و احدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی با تقسیم فضای خویش به پارتهای متعدد ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران این برند است. در پارتهای این مرکز امکانات و ملزومات هر کارگاه با توجه به دستگاه تعمیراتی فراهم شده و در اختیار کارشناسان هر بخش قرار داده شده است. تمامی تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات اچ پی –نظیر بخش تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی – اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعه کارکرده در این مرکز استفاده نخواهد شد.

بعلاوه در صورت نبود قطعه در داخل کشور، هماهنگی های لازم با مشتری انجام شده و قطعه مورد نظر از خارج از کشور وارد خواهد شد. یا این که متخصصین بخش تعمیرات اچ پی، کالای اورجینال اچ پی را خریداری کرده، آن را اوراق نموده و جهت تعمیرات از قطعاتش استفاده می کنند. 

جهت آشنایی با خدمات نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی از طریق لینک های موجود در بخش زیر وارد صفحه مرتبط شوید.