اشتراک گذاری

تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی

یکی از فناوری های موجود در تبلت های اچ پی- همچون سایر دستگاه های ارتباطی هوشمند- بلوتوث است. اگر چه استفاده از این فناوری در طول سال های اخیر کاهش یافته است، اما هنوز هستند کاربرانی که برخی کارهای مرتبط با انتقال فایل را با استفاده از بلوتوث انجام می‌دهند. همان‌گونه که می دانید بلوتوث راه‌حلی متفاوت جهت برقراری ارتباط بین دستگاه های الکترونیکی‌ای است که در مجاورت و نزدیکی یکدیگر قرار گرفته اند. تکنولوژی بلوتوث موفق‌ترین تکنولوژی ارتباطیِ بی‌سیم برد کوتاه می‌باشد که در بیلیون‌ها دستگاه مانند تلفن های همراه، هدست‌ها، هدفون‌ها، تبلت ها و … مورد استفاده قرار گرفته است.

 با این حال، فناوری مذکور نیز مانند تمامی قابلیت های موجود در دستگاه‌های ارتباطی، گاه دچار خرابی و اختلال در عملکرد می گردد. خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بلوتوث قابل رفع است و با اندک دستکاری برطرف می‌گردد. در بخش‌های آتی برخی از روش های تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. در صورتی که احساس می‌کنید اشکال پیش آمده جدی است و با اقدامات عادی رفع نمی گردد، می توانید به واحد تخصصی تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

ساده‌ترین راه برای تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی

اگر پس از روشن نمودن بلوتوث تبلت اچ پی، بی‌هیچ علت خاصی، شاهد عدم فعال شدن آن هستید، ساده‌ترین راه برای آن است که به مدت ۳۰ ثانیه دستگاه را در حالت پرواز قرار دهید و سپس دومرتبه از حالت پرواز خارج کنید. این روش ساده در غالب موارد سبب رفع اشکال و تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی می گردد و مشکل ارتباطی شما را حل می کند. اگر با این روش مشکل ارتباطی دستگاه شما حل نشد، توصیه می شود مجدداً تنظیمات مربوط به بلوتوث تبلت Hp را بررسی کنید و یا دوباره همان روش را انجام دهید.

تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی و مشکل Pair نشدن آن

یکی از شایع‌ترین اشکالات مرتبط با بلوتوث تبلت اچ پی – والبته سایر دستگاه های برخودار از این فناوری- آن است که پس از روشن شدن بلوتوث، pair شدن آن با بلوتوث دستگاه دیگر انجام نمی‌شود. این اتفاق می تواند هم منشأ سخت افزاری و هم منشأ نرم افزاری داشته باشد. به مثال های زیر توجه نمایید:

منشأ سخت افزاری: دستگاه هایی که می‌خواهید با یکدیگر جفت نمایید باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید یک موس بلوتوث دار را به یک دوربین دیجیتالی متصل کنید. ولی می توانید یک هدست بی سیم بلوتوث دار را به راحتی به تبلت اچ پی متصل کنید.

منشأ نرم افزاری: اگر سیستم تبلت شما به بلوتوث نسل جدید مجهز است اما اندروید آن، نسخه پایین مثلا ۴٫۲٫۲ است باید نسخه سیستم عامل اندروید خود را ارتقا دهید. با اینکار می توانید مشکل پیش امده را رفع و تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی را با صرف مدت زمانی اندک به سرانجام برسانید.

در صورتی که اشکالات پیش آمده در pair  کردن بلوتوث برای شما قابل رفع نبود می توانید به واحد تخصصی تعمیر بلوتوث اچ پی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. کارنشاسان ما در این پارت، دستگاه شما را کاملاً بررسی کرده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی را بر روی آن پیاده می سازند.

آموزش تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی

توجه به روش جفت شدن: روش جفت شدن بلوتوث دستگاه‌ها بایکدیگر متفاوت است. به‌عنوان مثال ممکن است دستگاهی نیاز به وارد کردن یک کد داشته باشد یا در موارد دیگر ممکن است دستگاه نیاز به برقراری تماس فیزیکی با دستگاه دیگر داشته باشد. اگر با نحوه جفت شدن دستگاه بلوتوثی خود آشنایی ندارید، می‌توانید علاوه بر راهنمای موجود در گوشی، با جستجو در گوگل اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب کنید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در پارت تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی تماس بگیرید.

اطمینان از قابلیت شناسایی دستگاه: برخی دستگاه‌ها برای حفظ امنیت، قابلیت شناسایی شدنشان را غیرفعال می‌کنند. در صورتی که این بخش در دستگاه شما فعال باشد، امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث را نخواهد داشت. پس چنانچه قصد دارید دستگاه دیگری را با دستگاه خود جفت کنید، مطمئن شوید دستگاه شما قابل کشف (شناسایی) باشد. برای این کار ‌باید حالت Discoverable را در دستگاه خود فعال کنید. (توجه داشته باشید در بیشتر موارد این حالت کمتر از ۵ دقیقه فعال مانده و پس از آن دستگاه شما دوباره غیرقابل شناسایی می‌شود)

به‌روزرسانی سیستم‌عامل سخت‌افزارها: در موارد بسیاری مشاهده شده است که دستگاه بلوتوثی با آیفون ۵ جفت نمی‌شود. این مشکل ناشی از قدیمی بودن سیستم‌عامل آن دستگاه و پشتیبانی نکردن از بلوتوث ۴ است. شاید به‌نظر شما برخی دستگاه‌ها مانند هدست‌های بلوتوث سیستم‌عامل نداشته باشند، اما تمام آنها از یک سیستم‌عامل و نرم‌افزار راه‌انداز برخوردارند که ‌باید در این شرایط به‌روزرسانی شوند. (در بیشتر موارد به‌روزرسانی این دستگاه‌ها فقط از سوی شرکت سازنده امکان‌پذیر است). در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در اینباره می توانید با کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی تماس بگیرید.

گاهی ممکن است با وجود انجام روش های دیگر، موفق نشوید. در این زمان می توانید ریست کردن تبلت اچ پی را امتحان کنید. 

توجه به روش جفت شدن: روش جفت شدن بلوتوث دستگاه‌ها بایکدیگر متفاوت است. به‌عنوان مثال ممکن است دستگاهی نیاز به وارد کردن یک کد داشته باشد یا در موارد دیگر ممکن است دستگاه نیاز به برقراری تماس فیزیکی با دستگاه دیگر داشته باشد. اگر با نحوه جفت شدن دستگاه بلوتوثی خود آشنایی ندارید، می‌توانید علاوه بر راهنمای موجود در گوشی، با جستجو در گوگل اطلاعات کافی را دراین زمینه کسب کنید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در پارت تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی تماس بگیرید.

اطمینان از روشن بودن بلوتوث دستگاه: چنانچه بلوتوث روشن باشد نماد کوچک آن در بالای صفحه نمایش دستگاه شما به‌نمایش درخواهد آمد. در غیر این صورت به تنظیمات دستگاه خود بروید و بلوتوث را روشن کنید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی تماس بگیرید.

حذف و اضافه کردن مجدد نام دستگاه به فهرست بلوتوث: گاه نیاز است تا نام دستگاهی که می خواهید با آن ارتباط بلوتوثی برقرار کنید را حذف و مجدداً اضافه نمایید. برای این کار نام دستگاه را در لیست مخاطبین بلوتوث خود پیدا کنید. دستگاه را از فهرست دستگاه‌های شناسایی شده حذف کرده و بار دیگر به جستجو و جفت کردن آن با دستگاه خود بپردازید.

تعمیرات تبلت اچ پی

تعمیرات تبلت اچ پی در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت اچ پی از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است. مرکز تعمیرات تبلت با خلق فضایی تخصصی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده و در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد. برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این پارت عبارت است از: تعمیر بلوتوث تبلت اچ پی، تعویض باتری تبلت اچ پی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت اچ پی، تعویض صفحه نمایش تبلت اچ پی و … .

تعمیرات اچ پی

مرکز تعمیرات اچ پی با بهره‌مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و سال‌ها تجربۀ کارشناسان خویش در حوزه های سخت افزاری و نرم‌افزاری، کلیه خدمات تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز اشکال و اختلال در هرکدام از محصولات اچ پی، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی رسمی Hp در ایران بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات اچ پی ندارند، بپرهیزید؛ زیرا انجام تعمیرات hp توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. واحدهای تعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی در ایران با ایجاد فضایی مملو از تجهیزات پیشرفته و تخصصی درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران محصولات اچ پی است. نمایندگی اچ پی در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید، از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات اچ پی با نمایندگی اچ پی در ایران گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌ ها، نخستین انتخابشان جهت تعمیر، نمایندگی اچ پی در ایران بوده است.