اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی

پرینتر های جوهر افشان یکی از کاربردی ترین ماشین های اداری هستند. این دستگاه ها نیز همانند سایر ماشین های اداری با اختلالات گوناگونی رو به رو می شوند. به همین منظور نمایندگی رسمی اچ پی واحدی جداگانه برای تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی راه اندازی کرده است. در صورتی که پرینتر جوهر افشان دچار مشکل شده و کاربری مناسبی ارائه نمی کند، می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات پرینتر اچ پی تمامی اختلالات این دستگاه را برطرف نمایید.

لازم به یادآوری است که پرینتر ها دستگاه های بسیار حساسی بوده و در صورتی که دچار آسیب دیدگی بشوند، مشکلات بسیاری را برای کاربران ایجاد می کنند. توجه داشته باشید در صورتی که تعمیرات پرینتر توسط افراد بی تجربه انجام شود آسیب دیدگی های بیشتری را برای آن به دنبال خواهد داشت. عدم تجربه ی کافی و آشنا نبودن تعمیرکار با پرینتر و قطعات آن منجر به آسیب بیشتر این دستگاه می شود. در ادامه به بررسی مشکلات و ویژگی های پرینتر جوهر افشان hp می پردازیم.

تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی در محل

تعمیر چاپگر جوهرافشان در محل

شما می توانید بدون جابجا کردن پرینتر، این دستگاه را تعمیر کرده و بدون هیچ ایرادی از آن استفاده کنید. کافی است با نمایندگی اچ پی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید تا همکاران ما سرویس پذیرش و تحویل در محل پرینتر اچ پی را به شما ارائه دهند. به این ترتیب کارشناس به آدرس مورد نظر شما آمده و دستگاه را تحویل می گیرد. سپس پرینتر به مرکز تعمیرات منتقل شده و در آنجا توسط تکنسین های مجرب تعمیر پرینتر جوهرافشان اچ پی در محل، بررسی و تعمیر می گردد. در نهایت دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

خدمات تعمیر پرینتر جوهرافشان HP

تعمیر و تعویض درام پرینتر اچ پی

یکی از خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر جوهر افشان اچ پی، تعمیر و تعویض درام است. درام، وظیفه پردازش و مشخص کردن جایگاه‌ های جوهر را بر عهده دارد و اگر آلوده شده و یا درست کار نکند، مشکلاتی را در چاپ ایجاد می کند. مثلا ممکن است برگه های چاپ شده لکه داشته و یا آلوده باشند. در این شرایط می توان با تمیز کردن درام پرینتر اچ پی یا تعویض این قطعه مشکل را برطرف کرد. دقت کنید که پاکسازی و تعمیر درام، نیاز به مهارت داشته و باید توسط تعمیرکاران مجرب انجام شود.

تعمیر مین برد چاپگر اچ پی

گاهی باید برای تعمیر پرینتر جوهرافشان اچ پی، مین برد را تعمیر یا تعویض کرد. مین برد درواقع هسته اصلی چاپگر است و دستورها و اطلاعات را به دیگر بخش های دستگاه انتقال می دهد. تمامی عملکرد‌های چاپ در پرینتر به این قطعه بستگی دارد و در صورت خرابی آن، دستگاه با مشکلات جدی مواجه می شود. معمولا امکان تعمیر مین برد چاپگر اچ پی وجود دارد؛ در غیر این صورت باید این قطعه را با نمونه جدید جایگزین کرد تا عملکرد پرینتر به حالت عادی بازگردد.

تعمیر پاور پرینتر اچ پی

پاور هم یکی از قطعات مهم پرینتر است که جریان و ولتاژ را بین سایر اجزای این دستگاه تقسیم می کند. این بخش میزان ولتاژ مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ های هر بخش را تأمین می کند و در صورت آسیب دیدگی، موجب خاموش شدن یا حتی روشن نشدن دستگاه می شود. تیم تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی، تلاش می کنند که تا حد امکان، این قطعه را تعمیر کنند. چنانچه پاور سوخته باشد، راهی جز تعویض پاور نیست.

تعمیر پرینتر جوهرافشان hp

دلایل خرابی پرینتر جوهر افشان

پرینتر جوهر افشان اچ پی دستگاه بسیار حساس و ظریفی بوده که در اثر استفاده های مداوم و بیش از حد توان دستگاه، دچار آسیب دیدگی های جدی می شود.  مواردی از جمله خرابی یونیت های فیوزینگ، کاغذ کش، درام و تغذیه، فاسد شدن تونر و عدم شارژ به موقع کارتریج، به هم ریختن تنظیمات دستگاه، کاهش جوهر، وجود قطعی یا پارگی در اتصالات و کابل ها، خرابی مین برد و یا سوختن آن، خرابی داکتر بلید و نیز قدیمی بودن و استهلاک دستگاه را نیز باید به لیست دلایل مورد بررسی در تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی اضافه کرد. در صورت بروز این مشکلات تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی را به دست متخصصان حرفه ای در واحد تعمیر پرینتر اچ پی بسپارید.

مشکلات و تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی

پس از اینکه به صورت کلی با پرینتر جوهر افشان اچ پی آشنا شدید، لازم است که در مورد مشکلات این دستگاه نیز اطلاعاتی داشته باشید. در حالت کلی مشکلات پرینتر جوهر افشان تفاوت چندانی با سایر انواع پرینتر نداشته و می توان انواع خرابی در این دستگاه ها را یکسان دانست. پرینتر های جوهر افشان اغلب با مشکلاتی مثل: پرینت نگرفتن دستگاه، کاهش شدید کیفیت پرینت، عدم چاپ برگه با استفاده از تبلت، وجود خطوط یا نقطه های اضافی در برگه چاپ شده، گیر کردن برگه در پرینتر، چروک و مچاله شدن کاغذ در پرینتر، ارائه برگه سفید پس از طی فرایند پرینت، متوقف شدن پرینتر جوهر افشان ، روشن نشدن پرینتر و … مواجه می شوند.

به یاد داشته باشید اختلالات کارتریج ارتباط مستقیمی با تونر موجود در آن داشته و لازم است برای مشکلات این قطعه بررسی های تخصصی انجام شود . در هر صورت بهتر است برای تعمیر پرینتر جوهر افشان اچ پی به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کرده و کادر فنی حرفه ای کمک بگیرید. در صورتی که به موقع برای تعمیر پرینتر جوهر افشان hp اقدام نکنید ممکن است دستگاه  شما با مشکلات بیشتری رو به رو شود.

تعمیرات اچ پی

تعمیرات اچ پی در واحدی مجزا فعالیت می کند و با دسترسی به انواع ابزار آلات مدرن و امکانات کاربردی می تواند انواع محصولات اچ پی را تعمیر نماید.  تعویض قطعات این محصولات و جای گذاری آن ها با مدل های اصلی یکی از دیگر خدماتی است که توسط متخصصان زبده انجام می شود. کادر فنی فعال در واحدهای تعمیرات اچ پی، جمعی از مجرب ترین تکنسین ها در حوزه ترمیم محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه مشکلات و خرابی های انواع محصولات این شرکت می باشند. به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات اچ پی، کاربران می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در آن، اطمینان کامل داشته باشند. مهندسان با عیب یابی های دقیق مشکلات دستگاه و قطعات معیوب را شناسایی کرده و سپس برای تعمیرات آن اقدام می کنند.