اشتراک گذاری

با بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020 آشنا شوید

بی‌شک غول جهانی صنعت چاپ در جهان، شرکت اچ پی است که به لطف آن پرینترهای متعددی با ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. این روزها به قدری تنوع در طراحی و ساخت پرینترهای اچ پی افزایش پیدا کرده است که برخلاف گذشته هیچ محدودیتی در انتخاب پرینتر برای کاربر وجود ندارد. اگر شما هم به دنبال خرید پرینترهای اچ پی هستید و دوست دارید با بهترین پرینترهای اچ پی آشنا شوید، ادامه این مقاله را دنبال کنید چراکه قرار است بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020

بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020

بهترین پرینتر جوهر افشان اچ پی برای استفاده روزمره؛

پرینتر بی‌سیم DeskJet 3631

پرینتر DeskJet 3631، یک پرینتر چند کاره بی‌سیم است که از کاربری بسیار آسانی برخوردار می‌باشد. این پرینتر یکی دیگر از محصولات کمپانی اچ پی است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است اما کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. از ویژگی‌های بسیار خوب پرینتر DeskJet 3631 می‌توان به نصب و راه‌اندازی آسان، پشتیبانی از شبکه وای فای و همچنین برخوردار بودن از قابلیت کاربری Apple Air Print اشاره کرد. البته این محصول معایبی هم دارد که شامل: سرعت چاپ پایین هنگام چاپ نسخه‌های دورو و قیمت بالای کارتریج هستند.

پرینتر بی‌سیم DeskJet 3631

پرینتر جوهر افشان چند کاره OfficeJet  Pro 9025؛ انتخابی ایده‌آل

یکی از بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020 ، پرینتر جوهر افشان چند کاره OfficeJet  Pro 9025 است که از هر نظر انتخاب ایده‌آلی به حساب می‌آید. البته بدیهی است که این مدل از پرینتر اچ پی به دلیل برخوردار بودن از بهترین ویژگی‌ها و کیفیت ساخت بالا نسبت به سایر پرینترهای اچ پی از قیمت بالاتری برخوردار باشد. اولین چیزی که در این دستگاه کاربر را مجذوب خودش می‌کند، طراحی ظاهری بسیار زیبا و کاربرپسند است.

با انتخاب این پرینتر می‌توانید به لیست جامعی از آپشن‌های مورد نیازتان دست پیدا کنید که شامل: برخوردار بودن از ظرفیت سینی بزرگ، تغذیه خودکار یا ADF و سرعت چاپ بالا می‌باشد. علاوه‌بر تمامی این ویژگی‌ها، پرینتر OfficeJet  Pro 9025 دارای نمایشگر کوچکی است که امکان انجام تنظیمات مربوط به چاپ اسناد را به کاربر می‌دهد. از مزایای این پرینتر می‌توان به اسکن و چاپ سریع و کارکرد بسیار خوب برنامه‌ها اشاره کرد. البته این دستگاه از قابلیت NFC پشتیبانی نمی‌کند.

بهترین پرینتر قابل حمل بی‌سیم اچ پی؛

OfficeJet 250

پرینتر OfficeJet 250 اچ پی به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید آن را در کوله پشتی خود قرار دهید و هر جایی که خواستید ببرید. این پرینتر در لیست بهترین چاپگرهای اچ پی در سال 2020 قرار گرفته است که از بهترین ویژگی این محصول می‌توان به کیفیت چاپ بسیار بالا اشاره کرد. البته ویژگی‌های دیگر این پرینتر شامل: چاپ دستی دورو، برخوردار بودن از وای فای، Wi-Fi Direct و قابلیت اتصال USB تحسین‌ برانگیز است.

علاوه‌بر این پرینتر OfficeJet 250 اچ پی از قابلیت تغذیه خودکار یا ADF 10 برگه، ظرفیت سینی 50 برگه و همچنین یک باتری قابل شارژ نیز برخوردار است. البته این محصول از قابلیت چاپ بر روی CD و DVD برخوردار نیست و قیمت کارتریج آن بالاست.

بهترین پرینتر لیزری کم مصرف اچ پی؛

LaserJet Pro M227fdw

پرینتر لیزری LaserJet Pro M227fdw، یکی از پرینترهای تک رنگ سیاه و سفید اچ پی است که گزینه‌ای کاملا اقتصادی و کم مصرف به حساب می‌آید. با این وجود چاپ متن‌ها را با وضوح بالایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول اچ پی می‌توان به برخوردار بودن از شبکه وای فای، درگاه اترنت، درگاه USB و پشتیبانی از چاپ مستقیم از طریق تلفن همراه اشاره کرد.

جالب است بدانید که پرینتر Laserjet Pro اچ پی از قابلیت چاپ 30000 برگه نیز برخوردار است که این دستگاه را به گزینه‌ای ایده‌ال برای کاربران تبدیل کرده است. قیمت بالای کارتریج، یکی از مشکلات پرینتر LaserJet Pro M227fdw به حساب می‌آید.

پرینتر لیزری چند کاره اچ پی مدل MFP 179fnw؛

گزینه‌ای ایده‌آل برای همه کسب‌وکارها

اکثر کاربرانی که به دنبال خرید یک پرینتر هستند در ذهن خود به دنبال گزینه‌ای می‌گردند که از حجم کارایی بالایی برخوردار باشد اما قیمت مناسبی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال چنین پرینتری هستید ما به شما یکی دیگر از بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020 ، پرینتر اچ پی MFP 179fnw را معرفی می‌کنیم. این پرینتر با وجود اینکه از حجم کارایی بالایی برخوردار است و یک پرینتر لیزری چند کاره به حساب می‌آید، قیمت مناسبی دارد.

قابلیت‌های پرینتر MFP 179fnw شامل: چاپ باکیفیت و واضح، پشتیبانی از Apple Air Print و Google Cloud Print جهت اتصال بی‌سیم از طریق تلفن همراه می‌باشند. البته این پرینتر نیز مانند سایر پرینترها بی‌عیب و نقص نیست به گونه‌ای که سرعت چاپ پایینی دارد، از درگاه USB در قسمت جلو برخوردار نیست و از چاپ بر روی پاکت پشتیبانی نمی‌کند.

پرینتر لیزری چند کاره اچ پی مدل MFP 179fnw

پرینتر 24 اینچی Designjet T125 اچ پی؛ مخصوص چاپ طرح‌های گرافیکی بزرگ

یکی از بهترین پرینترهای اچ پی در سال 2020 که مخصوص چاپ طرح‌های گرافیکی بزرگ و زیباست، پرینتر 24 اینچی Designjet T125 است. این محصول اچ پی گزینه‌ای ایده‌ال برای چاپ چند قالب گسترده با قیمت مناسب و چاپ نقشه‌های ساختمانی یا تصاویر A3 برای انواع طرح‌ها است. از بهترین ویژگی‌های این پرینتر که شما را مجذوب خودش می‌کند، می‌توان به گرافیک با کیفیت بالا و وضوح تصویر فوق‌العاده اشاره کرد. درضمن وضوح چاپ در این دستگاه 1200 در 1200 dpi است که کیفیت چاپ بسیار بالا را تضمین می‌کند. سایر ویژگی‌های این محصول شامل: اتصال به شبکه Wi-Fi، کارت‌خوان و قابلیت چاپ از طریق تلفن همراه می‌باشند. این پرینتر اچ پی نیز از مشکل قیمت بالای کارتریج برخوردار است.

چرا نمایندگی اچ پی را انتخاب کنیم؟

نمایندگی اچ پی از کارشناسان و تکنسین‌های متخصصی برخوردار است که ضمن راهنمایی کاربرانی که قصد خرید پرینتر اچ پی را دارند، خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی را به کاربران ارائه می‌دهند. بنابراین بهترین مرکزی که بهترین پرینترهای اچ پی را به شما معرفی می‌کند تا با خرید آن‌ها بتوانید از خدمات پس از فروش ویژه‌ای برخوردار شوید، نمایندگی اچ پی است. علاوه‌بر این می‌توانید تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی خود را به نمایندگی مجاز اچ پی بسپارید.