اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

در مطلبی که پیش روی شماست، با مشکلات رایج لپ تاپ اچ پی آشنا می شوید و روند کلی تعمیرات این دستگاه را یاد می گیرید. تفاوت چندانی ندارد که لپ تاپ شما چه مدل یا برندی باشد، به هر حال ممکن است این دستگاه گاهی درست کار نکند و نیاز به تعمیر داشته باشد. آنچه اهمیت دارد این است که مشکل به درستی تشخیص داده شده و به بهترین شکل برطرف گردد.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی یا هر برند دیگری، جزئیات و نکاتی دارد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم. مثلا اگر دستگاه شارژ نمی شود، باید بخش های خاصی همچون باتری، شارژر و … بررسی شوند. در حالی که هنگام بروز مشکلات تصویر، ال سی دی و کارت گرافیک عیب یابی می شوند. برای آشنایی با فرایند تعمیر لپ تاپ hp و یادگیری نکات کاربردی در این خصوص، ادامه مقاله را از دست ندهید.

نمایندگی لپ تاپ اچ پی

نمایندگی لپ تاپ اچ پی بهترین مکان برای دریافت سرویس‌های فروش، تعمیر، ارتقا سخت افزاری، سرویس‌های نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات و در نهایت تعویض قطعات لپ تاپ اچ پی است. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به مراجعان ارائه دهند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ اچ پی منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه نظیر تعویض قطعات عمومی نظیر تعویض صفحه نمایش، تعمیر و تعویض صفحه کلید، تعمیر و تعویض تاچ پد، تعویض فن و …، تعمیر و تعویض قطعات تخصصی داخلی نظیر تعمیر مادربرد، تعمیر پردازنده، تعمیر فلت و ….،

تعمیرات نرم افزاری ارتقا و بروزرسانی لپ تاپ، ریکاوری اطلاعات، رفع مشکلات نرم افزارهای متعدد و … را شامل می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ Hp، جز در مواردی معدود نظیر ریکاوری اطلاعات، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر فن لپ تاپ اچ پی

در بسیاری موارد اشکالات پیش آمده در فن لپ تاپ به دلیل انباشت گردوغبار در این قطعه اتفاق می‌افتد. از همین رو توصیه می‌شود پیش از اقدام به تعمیر یا تعویض فن، ابتدا این قطعه را گردگیری کرده و عملکرد آن را بررسی کنید. در صورت تداوم اشکال پیش آمده می‌توان جهت تعویض و تعمیر فن لپ تاپ اچ پی اقدام کرد. توصیه کارشناسان تعمیر در غالب موارد تعویض فن لپ تاپ است. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی یکی از مجموعه‌های متخصص و پیشرو در ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ اچ پی است که شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در آن سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود از جمله تعمیر فن لپ تاپ اچ پی را دریافت نمایید.

تعمیر فلت لپ تاپ اچ پی

در صورت مشاهده‌ی نشانه‌هایی چون مشکی بودن صفحه نمایش علی رغم روشن بودن لپ تاپ، تاریک بودن صفحه نمایش لپ تاپ با وجود روشن بودن لپ تاپ، تیره شدن صفحه نمایش لپ تاپ پس از چند بار چشمک زدن و در نهایت ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش می‌توانید احتمال دهید که خرابی پیش آمده مربوط به فلت لپ تاپ است. البته وجود این نشانه‌ها برای اطمینان از خرابی فلت کافی نیست. برای اطمینان از خرابی فلت نیاز است تا دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات لپ تاپ اچ پی بررسی گردد.

توجه داشته باشید که تعمیر و تعویض فلت می‌بایست صرفاً توسط تعمیرکاران لپ تاپ انجام شود زیرا قرار گرفتن فلت در جایی دیگر –یعنی جایی جز مکان اصلی آن-  ممکن است منجر به له شدگی، پارگی یا آسیب فلت شود. بعلاوه ممکن است در اثر برخورد سیمهای فلت دستگاه، لپ تاپ شما دچار اتصالی شده و در نهایت مادربرد دستگاه آسیب ببیند.

تعمیر لولای لپ تاپ اچ پی

شکستگی لولای لپ تاپ معمولاً به دلیل وارد شدن فشارهای سنگین و ناگهانی به لپ تاپ اتفاق می‌افتد. از آنجا که لولاهای بکاررفته در انواع لپ تاپ، قطعاتی حساس و شکننده هستند، وارد شدن هر گونه ضربه سنگین و ناگهانی منجر به شکستگی آنها می‌گردد. در این شرایط نیاز است تا بسته به نوع شکستگی، جهت تعمیر و یا تعویض لولای لپ تاپ اقدام گردد. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت.

بهترین راه در این شرایط، البته در صورت امکان، تعویض لولای شکسته است. در هر صورت تشخیص این مسئله که آیا تعمیر لولای لپ تاپ امکان‌پذیر است یا خیر، تنها با بررسی دستگاه امکان‌پذیر است. شایان ذکر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی اچ پی و مراجعه به پارت تعمیرات لپ تاپ اچ پی قابل دریافت است.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی، تعمیر، تعویض و ارتقا کارت گرافیک این دستگاه است. کارشناسان حاضر در این مرکز، با توجه به نشانه‌های مشاهده شده در لپ تاپ، علت اصلی اشکال پیش آمده در گرافیک لپ تاپ را شناسایی کرده و جهت تعمیر آن اقدام می‌کنند در ارتباط با تعویض کارت گرافیک بد نیست بدانید که به طور کلی امکان تعویض کارت گرافیک لپ تاپ وجود دارد. اما باید توجه داشت در حالتی که چیپ گرافیک روی مادربورد لحیم شده باشد تعویض یا ارتقاء گرافیک لپ تاپ خیلی سخت می شود و نیاز به مهارت و تخصص ویژه‌ای دارد. برخی از نشانه‌های وجود اشکال در کارت گرافیک لپ تاپ عبارت است از: عدم وجود تصویر بر روی مانیتور با وجود روشن بودن لپ تاپ، وجود خطوط راه راه عمودی از بالا به پایین، خاموش شدن مانیتور و در نهایت کند شدن تصویر لپ تاپ.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ اچ پی و دیگر محصولات این برند توانسته است در طول سالهای اخیر خود را به عنوان مرکزی معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش محصولات اچ پی مطرح سازد. «مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی»، محور و شعار اصلی تمامی فعالیت های نمایندگی اچ پی در تمامی این سالها بوده است.

عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند و مجموعه ای را پدید آورده اند که در نهایت منجر به تشکیل مرکزی پیشرو در ارائه خدمات به کاربران اچ پی شده است؛ برخی از این عوامل عبارتند از:

همکاری با برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، عیب یابی صحیح، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات معیوب، امکان رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات، تعمیر دستگاه هایی که غیر قابل تعمیر اعلام می شوند و مهم تر از همه تعهد و توجه به اصول اخلاقی.

نمایندگی اچ پی با توجه به افزایش رو افزون کاربران اچ پی از محصولات این شرکت، ساختار درونی خویش را به منظور ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به واحدهای کوچکتری تقسیم نموده است از این رو کاربران گرامی می توانند با حضور در نمایندگی اچ پی و مراجعه به پارت مرتبط با محصول خویش، خدمات مورد نیاز و مرتبط با دستگاه شان را دریافت نمایند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی اچ پی در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیرات اچ پی و اخبار مرکز تخصصی اچ پی

تعمیرات اچ پی در این مرکز منحصر به محصول خاصی نیست و شما کابران گرامی دارنده هر یک از دستگاه های اچ پی که باشید می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. در مرکز تعمیرات اچ پی خدمات مرتبط با هر محصول در کارگاهی مجزا، به دست کارشناسانی متخصص و با بهره مندی از تجهیزاتی مرتبط انجام می پذیرد.

این امر سبب گشته تا کارشناسان تعمیر مرکز تعمیرات اچ پی موفق شوند تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با هر محصول را به کاربران آن ارائه دهند و دستگاه هایی که به دست کارشناسان این مرکز تعمیر می گردند نه تنها عیوب ایجاد شده در آنها رفع گردد بلکه به دلیل اِعمال پاره ای تنظیمات و عملیات تخصصی کیفیت اولیه خویش را بازیابند و تبدیل به دستگاهی بی عیب و نقص گردند.

کارگاه های تخصصی مرکز تعمیرات اچ پی دارنده تمامی امکانات و ملزومات مورد نیاز جهت تعمیر هر دستگاه هستند و کارشناسان فعال در آنها دارنده برترین و به روزترین مدارک تخصصی حوزه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اچ پی هستند. تجهیزات و قطعات استفاده شده در بخش تعمیرات اچ پی اصل و اورجینال بوده و هیچ گونه قطعۀ کارکرده در این مرکز استفاده نمی گردد. در صورت نبود قطعه در ایران، هماهنگی های لازم با مشتری انجام شده و قطعه ی مورد نظر از خارج از کشور وارد خواهد شد.

راهکار دیگر این مرکز جهت تهیه قطعات مورد نیاز اوراق دستگاه های نو و استفاده از آنها در روند تعمیرات اچ پی است. کاربران و علاقمندان اچ پی می توانند اخبار و رویدادهای مرتبط این حوزه را با مراجعه به بخش زیر پیگیری نمایند.

نمایندگی اچ پی و مقالات تعمیرگاه تخصصی اچ پی

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع لپ تاپ های اچ پی می‌بایست این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی بسپارید و از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی را ندارند، بپرهیزید؛

زیرا تعمیرات لپ تاپ اچ پی  توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به بخش زیر برخی از مطالب و مقالات مرتبط با این حوزه را دریافت نمایند.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ اچ پی

نخستین مرحله در تعمیرات لپ تاپ اچ پی عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان بخش مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. در سخنی کوتاه با مشتریانی که به مراکز غیرمجاز مراجعه نموده اند می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه برخی مراکز در زمینه تعمیرات لپ تاپ اچ پی و اصلاح آنها پی برد.

عموماً کادرهای فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران ناپذیری به قطعات و سیستم لپ تاپ اچ پی وارد می ‌کنند. گزارش‌ های متعددی نیز از تعویض قطعات لپ تاپ اچ پی‌ در این مراکز وجود دارد که بررسی ‌های ثانویه نشان داده است نیازی به تغییر و جابجایی آنها‌ وجود نداشته و دستگاه‌ با همان قطعه‌ی اصلی قادر به کار بوده است.

به عبارتی دیگر تغییر و تعویض بسیاری از قطعات در این مراکز بدون ضرورت صورت می‌ گیرد و قطعات جایگزین نیز عموماً تقلبی و با کیفیت پایین گزارش شده‌اند. به‌ منظور پیشگیری از وقوع چنین رویدادهایی، مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و ابزارآلات تخصصی تعمیر و ترمیم را در اختیار مهندسان و متخصصان این شرکت قرار داده است تا با تلفیق این دو مجموعه، فضایی کارآمد و تخصصی در حوزه تعمیرات اچ پی به وجود آورد.

محصولات اچ پی

 اچ پی محصولات متنوع بسیاری به بازارهای جهانی عرضه می کند که برخی از آنها عبارتند از: چاپگر، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و … . بد نیست بدانید که این شرکت با سرمایه‌ گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد و در نهایت تلاش‌های هیولت و پاکارد زمینه ساز آن گشت تا ظرف مدت هفت‌ سال، سرمایه اولیه آن‌ ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌ های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

در صورتی که شما نیز از کاربران و یا حتی علاقمندان محصولات اچ پی هستید و در انتظار عرضه محصولات جدید از سوی کمپانی اچ پی هستید می توانید با مراجعه به بخش محصولات اچ پی با جدیدترین محصولات عرضه شده از سوی کمپانی اچ پی آشنا شوید.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی و پاسخگویی به پرسش های کاربران

کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را دریافت کنند.

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی

  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض LCD و LED انواع لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله؛ ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی) …
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • رفع مشکلات مربوط به باتری در بخش تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله؛ کی‌بورد و تعویض کی‌بورد
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ تاپ اچ پی
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ ‌تاپ اچ پی، گشایش قفل لپ تاپ اچ پی یا به اصطلاح برداشتن پسورد درجهت تعمیر لپ تاپ اچ پی
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ اچ پی
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ ‌تاپ اچ پی
  • تعمیر لپ‌ تاپ اچ پی در بخش گرافیکی
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ ‌تاپ (Modem) اچ پی
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK ، رفع مشکلات  مدار صدا  و مدار LAN،  در واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ سی ‌پی ‌یو
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه ی نرم افزارهای عمومی و تخصصی

ویژگی های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی

برخی از ویژگی ‌های مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی به اختصار عبارتند از:

آگاهی از حقوق مشتری و التزام به اصل مشتری‌مداری، ارائه تمامی خدمات بر اساس استانداردهای مطرح شده از سوی کمپانی اچ پی، بهره‌مندی مرکز تعمیرات لپ‌ تاپ اچ پی از  ابزار آلات تخصصی تعمیر و ترمیم، بهره ‌مندی از تخصص و تجربه جمعی از زبده‌ ترین و باسابقه ‌ترین اساتید در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی، وجود آرشیوی جامع از قطعات لپ‌ تاپ‌ های اچ پی، کسب اجازه از صاحب دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات در مرکز تعمیرات لپ ‌تاپ اچ پی، اطلاع ‌رسانی به صاحب دستگاه درباره روند تعمیر از طریق پیامک و شبکه‌ های مجازی، تست دستگاه در حضور صاحب دستگاه جهت اطمینان از عملکرد پس از اتمام عملیات تعمیر، بهره‌مندی مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی از پیشرفته ترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری اطلاعات نظیر pc3000،

تعهد به انجام کلیۀ تعمیرات در وقت مقرر و تحویل دستگاه بر اساس زمانبندی اعلام شده به مشتری، برآورد هزینه تعمیر و ترمیم و اعلام آن به مشتری پیش از اقدام به تعمیر در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی (برآورد هزینه در مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی با توجه به مواردی نظیر مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی هر یک از لپ تاپ‌ های اچ پی، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر، میزان پیچیدگی عملیات تعمیر، عمومی یا تخصصی بودن تعمیرات لپ تاپ اچ پی، نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به دستگاه در حین تعمیر و… انجام می‌پذیرد).

موارد تعمیر لپ تاپ HP

  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی ازجمله، رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و …
  • سایر خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم عیوب دیگر در واحد تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • بررسی همه جانبه ‌LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیه مدل های لپ تاپ اچ پی
  • رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ اچ پی
  • بررسی همه جانبه ی هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ اچ پی
  • بررسی اجزای لپ تاپ اچ پی، شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر مادربرد لپ ‌تاپ اچ پی
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

روند تعمیرات لپ تاپ اچ پی در نمایندگی بدین شرح است

  • در صورت نیاز به تعویض قطعه با مشتری تماس گرفته خواهد شد
  • جهت تعویض از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیرلپ تاپ hp استفاده خواهد شد.
  • پس از پایان تعمیرات لپ تاپ اچ پی دستگاه توسط مهندس ارشد تست می گردد.
  • در مرحله آخر کادر پشتیبانی جهت تحویل دستگاه با مشتری تماس خواهند گرفت.
  • دستگاه به مشتری تحویل داده شده وگارانتی آن با توجه به مورد تعمیراتی اعلام خواهد شد.
  • مشاوره حضوری در خصوص عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه
  • عیب یابی اولیه و دادن اطلاعاتی به مشتری در خصوص قطعه ی معیوب
  • پرسیدن پرسش های در زمینه علل  خرابی و اختلال دستگاه
  • توضیحاتی در مورد روند تعمیرات به مشتری
  • اعلام هزینه ی تقریبی و آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری

لینک های مفید:

تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیرات لپ تاپ / تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پیتعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک /تعمیر لپ تاپ /  تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / نمایندگی برادرنمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس / تعمیرات لپ تاپ لنوو  / تعمیرات لپ تاپ / تعمیرات تخصصی لپ تاپ