اشتراک گذاری

تعمیر فلش مموری Hp

تعمیر فلش مموری HP به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری انجام می گیرد. این موضوع بستگی به نوع خرابی فلش و مشکل آن دارد. اگرچه تعمیر سخت افزاری فلش مموری در اغلب اوقات کاری سخت و بعضاً غیرممکن است اما گاهی با انجام برخی اقدامات می توان مشکل فلش را برطرف کرد. فلش مموری یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات است که بدون نیاز به برق و باطری این کار را انجام می دهد. به طور کلی، حافظه فلش دارای چیپست حافظه، کنترلر و پورت اتصال است. این حافظه دارای ظرفیت های مختلفی بوده و سرعت انتقال اطلاعات در آن می تواند، متغیر باشد. در برخی از فلش ها، کنترلر و حافظه با یکدیگر جمع شده و در برخی دیگر از آنها، که از فناوری (COB (Chip On Borad برخوردارند، همه چیز روی یک برد جمع شده است.

فلش ها از دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل محسوب می شوند و به دلیل اندازه و حجم کوچکی که دارند می توان آنها را در جیب، کیف یا هر جای دیگری قرار داد. اچ پی از شرکت های سازنده فلش مموری می باشد که البته فلش های باکیفیت و قیمت مناسبی را نیز عرضه می کند. با این حال فلش ها نیز دستگاهی الکترونیکی هستند، از این رو خرابی در آن ها امری طبیعی بوده و دور از انتظار نیست. در صورت خرابی این دستگاه می توان برای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آن اقدام کرد.

تعمیر فلش مموری HP

تعمیر نرم‌افزاری فلش مموری HP

نرم افزارهای مختلفی برای تعمیر فلش مموری ارائه شده اند. چنانچه مشکل فلش نرم افزاری باشد در این صورت می توان از طریق اجرای نرم افزارهای مختلف مشکل آن را برطرف کرد. بهم ریختگی اطلاعات فلش مموری، شناسایی نشدن دستگاه، وجود ویروس در فلش و حذف نشدن فایل ها در فلش از جمله مشکلاتی است که از طریق نرم افزاری قابل برطرف شدن می باشند.

تعمیر فلش در محیط CMD یکی از روش های تعمیر فلش مموری HP از طریق نرم افزاری می باشد. استفاده از نرم افزارهایی چون USB Fix، USB Disk Storage Format Tool، USB Flash Drive Format Tool و 7Data Card Recovery از نرم افزارهای تعمیر فلش مموری می باشد.

تعمیر سخت افزاری فلش مموری HP

همیشه اشکالات فلش نرم افزاری نمی باشد بلکه گاهی اوقات، ایراد در بخش سخت افزار این دستگاه موجب اختلال در عملکرد آن می شود. خرابی چیپ NAND، ایراد در اتصالات برد فلش و سوختگی برد از جمله مشکلاتی است که باید در بخش سخت افزاری مورد بررسی قرار گیرد. عواملی مانند ضربه، آب خوردگی، نوسان برق و اتصال دائمی فلش به دستگاه از مواردی است که باعث خرابی قطعات سخت افزاری فلش می شود.

تعمیر فلش مموری HP به دلیل مشکلات سخت افزاری امری پیچیده است چراکه فلش ساختار کوچکی داشته و تعمیر قطعات آن در بسیاری از مواقع کاری حساس و غیرممکن است. با این حال با استفاده از تجهیزات خاص و پیشرفته امکان تعمیر برخی از قطعات فلش وجود دارد. این موضوع بستگی به نظر کارشناسان فنی و بررسی دقیق فلش دارد.

تعمیر فلش مموری سوخته

اینکه احتمال تعمیر فلش سوخته وجود دارد یا نه، امری قابل بحث می باشد. اصولاً زمانی که از سوختن یک قطعه الکترونیکی صحبت می کنیم منظور اتمام عمر آن قطعه و خراب شدن همیشگی آن است. درمورد فلش مموری این موضوع کمی متفاوت است. از آنجا که فلش دستگاه ذخیره سازی است و در آن اطلاعات متعددی وجود دارد از این رو سوختن آن باعث از بین رفتن اطلاعات می شود.

جالب است بدانید که در بسیاری از مواقع می توان به کمک نرم افزارها و تجهیزات سخت افزاری اطلاعات درون فلش سوخته را بازیابی کرد. پس در واقع زمانی که از تعمیر فلش مموری سوخته صحبت می کنیم منظور بازیابی اطلاعات درون آن می باشد. البته این امر همیشه موفقیت آمیز نیست و گاهی اوقات ممکن است هیچ فایلی از درون فلش ریکاوری نشود.

تعمیر فلش مموری سوخته

نمایندگی تعمیرات HP

نمایندگی تعمیرات اچ پی که یکی از واحدهای تخصصی مرکز سخت افزار ایران می باشد، خدمات تعمیر تمامی محصولات اچ پی را به کاربران آن ارائه می کند. تعمیر انواع مانیتور اچ پی، لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر، هارد و دیگر دستگاه های ساخت HP در این مرکز به دست متخصصان توانمند و باتجربه انجام می شود. برای بهره مندی از خدمات این نمایندگی کافی است با آن تماس گرفته و مشکل دستگاه مورد نظر خود را به اطلاع کارشناسان برسانید. در اسرع وقت تکنسین های فنی مرکز سخت افزار ایران ایراد دستگاه را شناسایی و آن را برطرف می کنند.

تعمیر فلش مموری Hp

نمایندگی اچ پی ، مرکز فوق تخصصی تعمیر هارد اکسترنال Hp External Hard Repair، تعمیر مموری کارت Hp Memory Card Repair ، تعمیر فلش مموری Hp Flash Memory Repair و همچنین بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال Hp ، مموری کارت Hp و فلش مموری Hp با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات را بصورت تخصصی، برای همه مدلهای هارد Hp ارائه می دهد.

مرکز فوق تخصصی تعمیر هارد اکسترنال Hp ، تعمیر مموری کارت Hp و تعمیر فلش مموری Hp ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر هارد اکسترنال Hp ، تعمیر مموری کارت Hp ، تعمیر فلش مموری Hp و همچنین بازیابی اطلاعات، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر مموری کارت Hp ، تعمیر هارد اکسترنال Hp ، تعمیر فلش مموری Hp ، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال Hp ، بازیابی اطلاعات مموری کارت Hp و بازیابی اطلاعات فلش مموری Hp ، خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال ، خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد اکسترنال و . . . ارائه می دهد.

  • تعمیر هارد اکسترنال Hp
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال Hp
  • تعمیر فلش مموری Hp Flash Memory Repair
  • بازیابی اطلاعات انواع فلش مموری Hp
  • تعمیر مموری کارت Hp Memory Cart Repair
  • تعمیر خرابی های منطقی هارد اکسترنال Hp
  • بازیابی اطلاعات انواع تجهیزات حرفه ای ذخیره سازی اطلاعات Hp
  • بازیابی اطلاعات انواع مموری کارت Hp
  • تعمیر خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد اکسترنال Hp
  • تعمیر خرابی های الکترونیکی هارد اکسترنال Hp