اشتراک گذاری

دلیل سفید بودن پرینت چیست؟

یکی از اشکالاتی که گاه در حین کار با پرینتر مشاهده می‌شود، مشکل سفید بودن پرینت است. به طور کلی مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که در این بین برخی از آنها، نظیر وجود اشکال در لیزر، وجود اشکال در سنسور پرینتر و نیز وجود اشکال در نقاط اتصال کارتریج، شایع‌تر و رایج‌ترند. بنابراین در صورت مواجهه با چنین ایرادی در پرینتر خود، توصیه می‌شود ابتدا بخش‌های مذکور بررسی شده و اشکالات احتمالی پیش آمده در آنها رفع گردند.

در این مقاله برآنیم تا ضمن بررسی علل سفید بودن پرینت، راهکارهایی جهت رفع این مشکل ارائه دهیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر پرینتر نمایندگی اچ پی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

سفید بودن پرینت

رفع مشکل سفید بودن پرینت (روش اول)

درصورتی که با مشکل سفید بودن پرینت مواجه شدید، مراحل زیر را طی کنید:

  • به کنترل پنل control panel بروید
  • در بخش Devices and Printers بر روی پرینتر خود کلیک راست کنید.
رفع مشکل سفیدی برگه پرینت
  • سپس گزینه Printing Preferencesرا انتخاب کنید.
چرا پرینت سفید است
  • اگر نمی‌توانید هیچ گزینه‌ای برای فعال کردن یا غیر فعال کردن فرآیند جداسازی صفحات با نام Separator Pagesمشاهده کنید پس با کلیک راست بر روی پرینتر گزینه Propertiesرا انتخاب کنید.برای مثال در پرینتر‌های HPشما با دو بار کلیک بر روی پرینتر و دو بار کلیک بر روی Customizeمی‌توانید به بخش تنظیمات پیشرفته Advanced بروید.
ایراد چاپ سفید پرینتر
  • در این بخش باید دکمه اختصاصی Separator Pageرا ببینید و در نهایت شروع به تنظیم آن کنید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت رفع مشکل سفید بودن پرینت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

رفع مشکل سفید بودن پرینت (روش دوم)

اشکال سفید بودن پرینت، تنها مختص پرینت سیاه و سفید نیست. در برخی از پرینت‌های رنگی انجام شده نیز مشاهده شده که دستگاه در صورت تمام شدن و خشک شدن جوهر کارتریج، دیگر قادر به پرینت گرفتن نیست. در این شرایط ابتدا کارتریج را در آورده و آنرا به آرامی تکان دهید. پس از این کار، کارتریج را در جای خود قرار داده و مجدداً پرینت بگیرید.

در صورتی که مقدار کمی از جوهر باقی مانده باشد، می‌بایست تکان دادن کارتریج، اثراتی روی کاغذ گذاشته باشد، در غیر این صورت احتمالاً مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر به دلیل تمام شدن جوهر است که در این صورت می‌بایست جهت تعویض کارتریج و یا شارژ جوهر کارتریج اقدام نمایید. در حال حاضر غالب پرینترها، در صورت تمام شدن کارتریج، پیغامی دال بر همین موضوع را برای کاربر به نمایش در می‌آورند. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر جهت رفع مشکل سفید بودن پرینت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تخصصی پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های پرینتر را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان نمایندگی پرینتر اچ پی از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

دارندگان پرینترهای اچ پی می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر اچ پی سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر اچ پی استفاده کرد. تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید