اشتراک گذاری

باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان

کمپانی اچ پی که چندی پیش از نخستین لپ تاپ چرمی دنیا رونمایی کرده بود این بار اقدام به معرفی کوچک‌ترین و باریکترین لپ تاپ 14 اینچی تبدیل‌پذیر جهان البته در کلاس سازمانی کرده است. سازندگان این لپ تاپ که با نام EliteBook x360 1040 از آن یاد می‌شود، مدعی‌اند که باتری این دستگاه قادر به حفظ شارژ تا ۱۷ ساعت است و مدت زمان لازم جهت دریافت میزان شارژ 50 درصدی توسط این دستگاه، ۳۰ دقیقه است. شاسی آلومینیومی و یکپارچه باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان، میزبان پیچ های کمتری است و استانداردهای بکاررفته در آن بر اساس مقاومت نظامی است.

باریکترین لپ تاپ 14 اینچی

نسخه جدید باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان

لپ تاپ EliteBook 360×1040 در واقع نسل پنجم این سری از لپ تاپ هاست که طراحی آن با کاهش ۴۱ درصدی در حاشیه های کناری و کاهش ۳۱ درصدی در لبه پایینی نمایشگر همراه شده است. این میزان کاهش در ابعاد و حاشیه‌های جدیدترین لپ تاپ اچ پی منجر به بهینه سازی ۱۰ درصدی شکل و شمایل آن شده است. سایز باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان با این تغییرات به ۱۲.۷ در ۸.۵ در ۰.۷ سانتی متر و وزن آن به ۱.۳ کیلوگرم رسیده است.

شرکت سازنده این محصول مدعی شده است که این دستگاه باتری این لپ تاپ تا ۱۷ ساعت توان شارژدهی داشته و در عرضه ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود. شاسی آلومینیومی باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان میزبان پیچ های کمتری است و از استانداردهای مقاومت نظامی پشتیبانی می‌کند. لپ تاپ EliteBook 360×1040 قرار است همین ماه، با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گیرد.

مشخصات کلی باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل‌پذیر جهان

  • برخورداری از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن 4K یا FHD، پنل IPS eDP و روشنایی ۷۰۰ نیتی
  • برخورداری از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ و ضد انعکاس نور
  • پردازش داده‌ها در نسخه‌های مختلف EliteBook x360 1040 توسط پردازنده های نسل هشتم اینتل i7-8650U، i7-8550U، i5-8250U و یا i5-8350U همراه با ۳۲ گیگابایت مموری DDR4
  • برخورداری از حافظه داخلی بین ۱۱۸ گیگابایت اینتل آپتین تا ۲ ترابایت M.2 SSD
  • برخورداری از 2 پورت USB 3.1 سازگار با تاندربولت، ۲ پورت USB 3.1 نسل اول، جک هدفون، HDMI 1.4 و اسلات نانو سیم
  • برخورداری از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو به صورت پیش فرض
  • پشتیبانی از اتصال 4G LTE گیگابایتی، وایرلس دو بانده، ۳ میکروفون با قابلیت کاهش نویز، ۴ اسپیکر استریو و سیستم صوتی «بنگ و اولافسن»
  • برخورداری باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی از وبکم با رزولوشن 1080p FHD

نمایندگی اچ پی در تهران

نمایندگی اچ پی در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس های مرتبط با محصولات اچ پی -نظیر تعمیر، بهسازی، ترمیم قطعات، فروش، شارژ کارتریج، تعمیر در محل محصولات اچ پی و …- به متقاضیان است. تمامی خدمات مذکور به دست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، در یک فضای کاملاً حرفه‌ای به مراجعان ارائه می گردد.

خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی در تهران منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه های این برند می توانند پس از حضور در نمایندگی مجاز اچ پی در تهران به پارت تعمیرات مرتبط با محصول خویش مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز از جمله سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ اچ پی از را دریافت نمایند. نمایندگیhp در تهران با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کمپانی اچ پی فراهم گشته است.