اشتراک گذاری

تعمیرات پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به واسطه انجام آن به دست تیمی از کارشناسان مجرب این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر با بالاترین سطح کیفی ارائه میگردد. تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی، مهارتهای تعمیر این دستگاه را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته اند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی مهر تأییدی است بر مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مجموعه که از سوی مدیریت این مرکز لحاظ گردیده است. یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی تعمیر در محل پرینتر اچ پی است که با استقبال بالایی از سوی کاربران این دستگاه مواجه شده است. در این روش کاربران دستگاه نیازی به جابجایی و تحویل دستگاه به نمایندگی اچ پی ندارند و کارشناسان این مرکز خود به محل مورد نظر اعزام می گردند و عملیات تعمیرات پرینتر اچ پی را در محل انجام می دهند.

این روش به دلیل مزایای بیشمار مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است و بر اساس نظرسنجی های انجام شده غالب کاربران در زمان خرابی این دستگاه ترجیح می دهند -جهت پیشگیری از بروز رویدادهای ناگواری که ممکن است در زمان جابجایی دستگاه رخ دهد،- تعمیرات آن را در محل انجام دهند.

خدمات مرکز تعمیر پرینتر اچ پی را بشناسید

کاربران پرینترهای اچ پی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. برخی از سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی عبارت است از: تعمیر پرینتر لیزری اچ پی، تعمیر و تعویض پیکاپ رولر پرینتر اچ پی، تعمیر و تعویض درام پرینتر اچ پی، تعویض کابل پاور، تعویض سیم USB، تعویض درام، تعویض هد پرینتر، تعمیر و تعویض درب شکسته پرینتر، تعمیر و تعویض LCD چاپگر،

تعمیر و تعویض کاغذکش پرینتر اچ پی، شارژ کارتریج پرینتر، تعمیر پرینتر جوهرافشان اچ پی، تعمیر لیزر پرینتر، تعمیر و تعویض ccd پرینتر، تعمیر غلطک پرینتر و …. . در صورتی که امکان جابجایی و تحویل پرینتر به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می‌توان از سرویس «تعمیر پرینتر اچ پی در محل» استفاده کرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر چاپگر Hp را آغاز می‌نمایند.

تعویض کارتریج پرینتر اچ پی

عموم پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت –یعنی فرارسیدن زمان شارژ کارتریج و تونر پرینتر – را برای کاربر به نمایش میگذارند. در صورت تمام شدن جوهر و تونر مصرفی موجود در کارتریج دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج پرینتر. گزینه انتخابی عموم کاربران در این میان، شارژ کارتریج پرینتر است. زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد. شارژ کارتریج کار چندان پیچیده‌ای نیست و توسط خود کاربر نیز قابل انجام پذیرد.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. اگر کلمات به هنگام چاپ جا می‌افتند و یا کم رنگ هستند می توانید با توزیع درست جوهر به کیفیت چاپ خود کمک کنید. برای باز بخش جوهر درون کارتریج باید آن را درآورده و به آرامی تکان دهید تا جوهر به طور یکنواخت پخش شود. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در پارت تعمیرات پرینتر اچ پی قابل دریافت است.

تعمیر و تعویض درام پرینتر اچ پی

در تعویض و تعمیر درام پرینتر اچ پی باید به وضعیت قرارگیری درام و تونر کارتریج توجه داشت. اگر درام از تونر کارتریج جدا باشد، کار تعویض این دو بخش باید به صورت جداگانه انجام می‌شود. در صورتی که تونر کارتریج ها به همراه درام باشد، در حین تعویض درام نیاز به تعویض کارتریج نیز خواهد بود. تجربه نشان داده که معمولا پس از هر ٣ بار شارژ کارتریج، نیاز به تعویض درام نیز خواهد بود. بد نیست بدانید که پرینترهای لیزری رنگی نیاز به یک درام جداگانه و کارتریج تونر برای هر رنگ دارند، که احتمال خسارت را بالا برده و هزینه‎های تعمیر و نگهداری را افزایش می‎دهد.

در صورتی که درام دستگاه پرینتر اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد. نکته دیگری که می‌بایست از آن اطلاع داشته باشید آن است که یونیت درام در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض و تعمیر درام پرینتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

تعمیر پیکاپ پرینتر اچ پی

یکی از شایع‌ترین خرابی‌های مشاهده شده در تمامی پرینترها، خرابی پیکاپ است. در صورت خرابی پیکاپ نیاز است قطعات درگیر با این بخش بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردند. تجربه نشان داده در غالب موارد مشکل کشیده نشدن کاغذ توسط پیکاپ با اندک سرویس پد روی پیکاپ و تمیز کردن آن برطرف می‌گردد. بنابراین در صورت مواجهه با اشکال در این بخش توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی، پد پیکاپ را سرویس و تمیز نمایید.

(در صورت عدم آشنایی با این کار می‌توانید از ویدئوهای آموزشی موجود در سایر وبسایت‌ها استفاده نمایید و یا به مقاله موجود در همین وبسایت با عنوان تمیز کردن رول پیکاپ پرینتر اچ پی مراجعه نمایید). خوشبختانه قیمت پیکاپ پرینتر و پدی که بر روی آن قرار می‌گیرد بالا نیست و با صرف هزینه اندک، قابل تعویض است. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش نیز می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی تماس بگیرید.

تعمیر مین برد پرینتر اچ پی

مین برد پرینتر یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین قطعات بکاررفته در این دستگاه است. این قطعه وظیفه پردازش اطلاعات و ارسال دستور به سایر قطعات را برعهده دارد. از این رو در صورت خرابی، سبب ایجاد اختلال در عملکرد قطعات پرینتر می‌گردد. عمده‌ترین مشکل پیش آمده در مین برد پرینتر دل، و البته سایر پرینترهای موجود در بازار، مشکل سوختگی است. سوختگی مین برد عمدتاً به دلیل نوسانات مداوم و مکرر برق است. گاهی هم ممکن است ولتاژهای ورودی دستگاه دچار نوسان شود؛ در این حالت هم مین برد جزء اولین قطعاتی است که دچار مشکل شده و عمل نمی کند.

درست کار نکردن درگاه های خروجی و ورودی پرینتر نیز نقش بسزایی در افت عملکرد مین برد دارد. تمامی این موارد در نهایت منجر به بروز اشکال در مین برد، سوختگی و از کار افتادن آن می‌گردد. بدیهی است در صورت سوختن مین برد، سایر قطعات پرینتر نیز توان کار کردن را نخواهند داشت. در این شرایط می‌بایست کارشناسان تعمیرات پرینتر، جهت تعویض این قطعه اقدام نمایند. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش نیز با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی و یا به صورت سرویس در محل قابل دریافت است.

نمایندگی پرینتر اچ پی

نمایندگی اچ پی یکی از شرکت های پیشگام در ارائه خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اچ پی است که به دلیل در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با جمعی از زبده ترین کارشناسان این حوزه موفق به کسب موفقیت های بسیار در این زمینه گشته است. یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است.

حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات اچ پی را شامل می گردد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، مادربرد، سرور، صفحه نمایش، گوشی‌های هوشمند، پرینتر، نوت بوک و … است.

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی اچ پی کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات اچ پی را دریافت نمایند. واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با هر یک از دستگاه های اچ پی در بخش زیر رو به رو شده اند.

تعمیرات پرینتر اچ پی و دیگر واحدهای تعمیرات اچ پی

اخبار پرینتر اچ پی و دیگر اخبار اچ پی

کیفیت بالای خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چاپگر اچ پی منتج از تلفیق چندین پارامتر ضروری بوده است که در نهایت کارشناسان این مرکز را در ارائه هر چه تخصصی تر خدمات یاری ساخته است. برترین ویژگی این مرکز که بارها از سوی همکاران دیگر با عنوان برگ برنده مرکز تعمیرات اچ پی از آن یاد شده است بهره مندی این مرکز از تجهیزات پیشرفته تعمیر است. تجهیزات مرکز تعمیرات اچ پی تلفیقی از بروزترین و پیشرفته ترین ابزارآلات موجود در بازارهای جهانی هستند که در حیطه تعمیرات تخصصی اچ پی کاربرد دارند.

تجهیزات موجود در این مرکز، پس از بررسی عملکرد و تشخیص سطح سازگاری آنها با دستگاه های اچ پی، در اختیار کارشناسان این مرکز قرار داده شده‌اند. سطح بالای سازگاری تجهیزات این مرکز با فرآیند تعمیرات اچ پی سبب گشته تا غالب دستگاه‌های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، نه تنها کیفیت اولیه خودد را بازیابند بلکه به دلیل استفاده از مواد درجه یک و گردگیرهای اصولی، با قدرت و کیفیت بالاتری به کار ادامه دهند. شما کاربران گرامی می توانید در صورت خرابی هر کدام از دستگاه های اچ پی به مرکز تعمیرات اچ پی مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت کنید. در بخش زیر بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با این حوزه در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

مقالات پرینتر اچ پی ودیگر مقالات

تعمیرات پرینتر اچ پی محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. تعمیرات پرینتر اچ پی در این مرکز بر روی تمامی پرینترهای اچ پی اعمال شده و شامل تمامی اشکالات تخصصی و غیرتخصصی احتمالی ایجاد شده در این دستگاه است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص اعم از تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. بخشی از مطالب و مقالات مرتبط این حوزه از طریق بخش زیر در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

خدمات نمایندگی پرینتر اچ پی

کاربران مرکز تعمیرات پرینتر  به دو شیوه خدمات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد:

  • در موارد غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیر پرینتر hp دستگاه به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد.
  • در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می توانید خواستار حضور کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی در محل کار یا منزل خود گردید و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی تحویل گیرید.

کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، به دلیل اِعمال برخی گردگیری ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت دستگاه را بهبود و ارتقاء بخشیده و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی اچ پی و حضور در مرکز تعمیرات پرینتر اچ پی تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

انواع پرینتر اچ پی و دیگر محصولات اچ پی

نمایندگی اچ پی در زمینه فروش محصولات شرکت اچ پی و خدمات پس از فروش تولیدات این کمپانی فعالیت می کند. کمپانی اچ پی ماحصل رویاهای دو دانش آموخته دانشگاه آستنفورد به نام‌های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود که با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد. نام این کمپانی نیز از حروف اول نام بنیان‌گذاران این کمپانی، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) گرفته شده است. محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون‌ها، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد. دیگر محصولات این کمپانی در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیرات پرینتر اچ پی در محل و پاسخگویی به سوالات متداول تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیرات پرینتر اچ پی در محل یکی از خدماتی ضروری و بایسته برای کاربرانِ امروزیِ پرینترهای اچ پی است؛ ضروری از آن روی که ابعاد سیستمهای چاپ امروزی (نظیر پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های چندکاره و …) تقریباً به گونه ای است که بسیاری از کاربران ترجیح می دهند کارشناس تعمیر، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات پرینتر اچ پی در محل را به سرانجام رساند. کاربران دستگاه های رومیزی چاپ نیز اگرچه به دلیل ابعاد کوچکتر این دستگاه ها دردسر کمتری در زمینه حمل و جابجایی دستگاه دارند اما به سبب ظرافت ساختار و احتمال آسیب بیشتر در زمان جابجایی، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیرات پرینتر اچ پی در محل می‌دهند.

تمامی این موارد ما را بر آن داشت تا با اعزام کارشناسان تعمیرات پرینتر اچ پی به محل، شما را از دردسرهای معمول در زمان تعمیر دستگاه‌های چاپ، به ویژه تعمیرات پرینتر اچ پی رهایی بخشیم. شما کاربران گرامی می توانید با یک تماس تلفنی کارشناسان ما را در کنار خود داشته باشید و از خدمات تخصصی ارائه شده توسط آنها بهره‌مند گردید. پاسخگویی به سوالات  و ابهامات احتمالی نیز از طریق بخش زیر امکانپذیر گشته است.

نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی ، با توجه به افزایش رو افزون کاربران این کمپانی، واحد فروش و تعمیرات محصولات اچ پی را راه اندازی نموده است. نمایندگی اچ پی سال هاست در صدر انتخاب کاربران قرار دارد. احترام به حقوق مشتریان و حرکت در جهت خواسته های آنان، پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع ، ارائه ی راهنمایی های لازم به مشتریان، بهره گیری از کادری مجرب و متعهد، عیب یابی صحیح و سرعت و دقت در تعمیرات برخی از مشخصه های اصلی نمایندگی اچ پی می باشد که این مرکز را به عنوان یک مرجع محبوب در تعمیر و فروش محصولات اچ پی، مطرح نموده است.

نمایندگی اچ پی محصول اصل و اورجینال را به مشتریان ارائه می دهد. در بخش تعمیرات نیز در هنگام نیاز به تعویض قطعات، فقط قطعات اصل و اورجینال مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مدیریت نمایندگی اچ پی، این امکان را فراهم نموده است که در صورت نیاز به ارائه ی خدمات در محل و منزل مشتری کادر فنی به همراه تجهیزات لازم به محل مورد نظر اعزام شوند.

خدمات واحد تعمیرات پرینتر اچ پی

بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه چاپگر / مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های چاپگر ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای / حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل / گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن / شارژ مواد مصرفی چاپگر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر / آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات چاپگر / ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن / بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها / بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر ها / تعمیرات کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی / سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات / تعمیرات و تعویض قطعات مصرفی پرینتر ها جهت کاهش هزینه مصرفی / نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر / انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر / نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر / ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر / تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها / تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیرات آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی / تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی

لینک های مفید

مرکز تعمیرات پرینترتعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرات چاپگر / تعمیر چاپگر / آموزش تعمیرات چاپگرتعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ /  تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی /  تعمیرات پرینتر دل / تعمیرات پرینتر فوجیتسو / تعمیرات پرینتر سامسونگ / تعمیرات پرینتر  پاناسونیک / تعمیرات پرینتر کانن / تعمیرات پرینتر زیراکس / تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا / تعمیرات پرینتر برادر / تعمیرات پرینتر توشیبا / تعمیرات تخصصی پرینتر کانن / تعمیرات تخصصی پرینتر دل / تعمیرات تخصصی پرینتر فوجیتسو / تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی / تعمیرات تخصصی  پرینتر کونیکا مینولتا / تعمیرات تخصصی پرینتر ریکو / تعمیرات تخصصی پرینتر سامسونگ / تعمیرات تخصصی پرینتر توشیبا / تعمیرات تخصصی پرینتر زیراکس / تعمیرات تخصصی پرینتر پاناسونیک