اشتراک گذاری

تعمیر تبلت اچ پی

کاربران کلیه مدلهای تبلت اچ پی می‌توانند با مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی اچ پی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در پارت تعمیر تبلت اچ پی، تیمی از خبره‌ترین کارشناسان حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیر انواع تبلت اچ پی را به مراجعان ارائه نمایند.

تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، التزام به استفاده از قطعات اورجینال، حضور کارشناسان زبده و جوان، بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و مواردی از این دست سبب گشته تا نمایندگی تعمیر تبلت HP به اذعان بسیاری از همکاران در صدر مراکز ارئه‌دهنده خدمات تخصصی تعمیر تبلت قرار گیرد.

HpServices.ir،  در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی، واحد تعمیر تبلت اچ پی را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیر تبلت اچ پی راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت و موبایل را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری این مرکز، با دارابودن آرشیو کامل Firmware کلیه تبلت های اورجینال و چینی ، خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند.

تعمیر تبلت اچ پی  و انواع بردهای الکترونیکی با  تجهیزاتی پیشرفته ، مدرن و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع تبلت به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی . ( مشاوره و بازدید رایگان )

تعمیر تخصصی تبلت اچ پی

این واحد به عنوان اولین گروه تعمیر تبلت اچ پی در کشور و با دارا بودن مجموعه کاملی از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سی دی و آی سی های انواع تبلت اچ پی ، آماده تامین قطعات تبلت و تعمیر تبلت اچ پی با قیمتی اقتصادی برای همکاران عزیز در سراسر کشور  می باشد.

تعمیر تبلت اچ پی
تعمیر تبلت اچ پی
نمایندگی اچ پی در تهران

عیب‌یابی و تعمیر تبلت اچ پی

در این بخش به برخی از رایج‌ترین اشکالات مرتبط با انواع تبلت اچ پی، علت بروز این اشکالات و شیوه تعمیر آنها اشاره خواهیم کرد. کاربران کلیه تبلت های اچ پی می‌توانند با مشاهده هر یک از اشکالات زیر به مرکز تعمیر تبلت اچ پی مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. مرکز تعمیر تبلت اچ پی با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

روشن نشدن تبلت:

این اشکال ممکن است به چند دلیل در تبلت مورد استفاده اتفاق بیفتد که در این میان بروز اشکال در منبع تغذیه شایع‌ترین دلیل است. علل دیگری که ممکن است سبب روشن نشدن تبلت گردند عبارتند از: خرابی شارژر، خرابی مدار شارژ تبلت و در نهایت وجود باگ نرم افزاری در تبلت. در صورتی که اشکال پیش آمده در تبلت به دلیل وجود باگ نرم افزاری باشد، این اشکال با بروز رسانی دستگاه و یا فلش کردن آن مرتفع خواهد شد.

نصب نشدن نرم افزار بر روی تبلت اچ پی:

در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود برای نصب نرم افزار بر روی تبلت اچ پی، تیک یو اس بی دیباگ در تنظیمات دستگاه فعال شود و بعد اقدام به نصب برنامه گردد. در صورت تداوم اشکال می‌بایست تبلت مورد استفاده را فلش کرد. توجه داشته باشید که در پیش از فلش دستگاه، از اطلاعات مهم موجود در تبلت، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا فلش کردن تبلت منجر به حذف اطلاعات ذخیره شده در آن می‌گردد. بنابراین اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌تان را در یک دستگاه امن کپی و ذخیره نمایید.

هنگ کردن تبلت و ری‌استارت شدن آن در حین کار:

بروز این اشکال نیز غالباً به دلیل وجود مشکلات نرم افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد. کارشناسان تعمیر تبلت اچ پی معمولاً برای رفع این اشکال، فلش کردن تبلت را پیشنهاد می‌کنند.

بالا نیامدن سیستم تبلت اچ پی:

بوت نشدن تبلت اچ پی یا همان بالا نیامدن سیستم آن به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری در دستگاه اتفاق می‌افتد. معمولا این اشکال نیز با فلش کردن تبلت مرتفع می‌گردد.

دیر شارژ شدن تبلت اچ پی:

دیر شارژ شدن تبلت اچ پی ممکن است به دلیل وجود خرابی در شارژر تبلت و یا باتری باشد که البته اطمینان از این موضوع نیاز به بررسی دستگاه دارد. جهت پیشگیری از بروز این اشکال توصیه می‌شود برای شارژ تبلت، همیشه از شارژر استاندارد استفاده کنید. چرا که آمپر نامناسب باعث خرابی در تبلت و مدار شارژ تبلت می‌شود.

خرابی بلوتوث و وای فای تبلت اچ پی:

بروز این اشکال ممکن است به دلیل وجود عیوب نرم افزاری و سخت افزار در دستگاه اتفاق بیفتد. تشخیص دقیق علت این اشکال نیاز به بررسی دقیق دستگاه توسط کارشناس تعمیر تبلت اچ پی دارد.

شکستگی تاچ و ال سی دی تبلت اچ پی:

شکستگی تاچ و ال سی دی معمولاً به دلیل وارد شدن ضربه های سخت به دستگاه اتفاق می‌افتد. در صورت شکستگی صفحه نمایش دستگاه و نیاز به تعویض آن، نوع صفحه نمایش را مدنظر قرار دهید. چرا که در بعضی از تبلت ها ال سی دی و تاچ به صورت مجزا هستند و در بعضی دیگر از تبلت ها این دو بخش متصل به هم هستند. اگر تاچ از ال سی دی جدا باشد می‌توان تعویض بخش آسیب دیده را به صورت جداگانه انجام داد اما در مدلهایی که تاچ و ال سی دی به هم وصل باشد در صورت شکستگی یک بخش نیاز است تا هر دو بخش ال سی دی و تاچ تعویض گردد.

شکستگی سوکت شارژ:

خرابی‌های ایجاد شده در سوکت شارژ تبلت معمولاً به دلیل بی‌توجهی‌ها و بی‌مبالاتی‌های کاربر درحین استفاده از این دستگاه اتفاق می‌افتد. از این رو توصیه می‌شود برای جلوگیری از شکستگی سوکت شارژ تبلت قبل از اتصال سوکت شارژ تبلت به حالت سوکت شارژ توجه کنید. دیگر آنکه اگر سوکت شارژ تبلت اچ پی شل شده و لق میزند برای رفع مشکل تبلت خود را به یک مرکز تعمیر تبلت اچ پی برده تا سوکت را تعویض کند (این کار مانع از خرابی برد دستگاه می‌گردد).

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی تعمیر تبلت اچ پی به شرح زیر است:

  • تعویض تاچ تبلت Hp
  • تعویض ال سی دی تبلت اچ پی
  • تعمیر ال سی دی تبلت اچ پی
  • تعمیر برد تبلت اچ پی
  • تعمیر باتری تبلت اچ پی
  • تعویض باتری تبلت اچ پی
  • تعویض دوربین تبلت اچ پی
  • تعمیر آی سی تغذیه تبلت اچ پی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت اچ پی
  • تعمیر اسپیکر تبلت اچ پی
  • تعویض اسپیکر تبلت اچ پی
  • تعمیر میکروفن تبلت اچ پی
  • تعویض میکروفن تبلت اچ پی
  • تعمیر پلیت آنتن تبلت اچ پی
  • تعویض پلیت آنتن تبلت اچ پی
  • فلش نرم افزاری تبلت اچ پی
  • نصب رام تبلت اچ پی
  • تعمیر دوربین تبلت اچ پی
  • تعویض آی سی تغذیه تبلت اچ پی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت اچ پی

نمایندگی تعمیر تبلت اچ پی و گارانتی خدمات

نمایندگی تعمیر تبلت اچ پی با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات مرتبط با این محصول، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری مورد نیاز را به کاربران تبلت های اچ پی ارائه نمایند. گارانتی تعمیرات تبلت اچ پی در نمایندگی HP در ایران به دو دلیل صورت گرفته است: یک، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات اچ پی و دو، برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران تبلت‌های اچ پی، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن به همراه گارانتی تعمیر احیاء نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر تبلت HP اقدام به اِعمال برخی گردگیری‌ها و سرویس‌های بهسازی در حین تعمیر می‌نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی‌عیب و نقص گشتن آن می‌شود. به گونه‌ای که غالب دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات تبلت اچ پی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

شما می توانید از طریق مشاوره آنلاین  و یا تماس با بخش فنی از مشکل دستگاه خود و هزینه تقریبی آن مطلع شوید و در صورت امکان خود اقدام به رفع مشکل مورد نظر نمائید .