اشتراک گذاری

رفع سیاهی برگه در پرینتر HP

رفع سیاهی برگه در پرینتر HP با روش های مختلفی قابل انجام است. البته بهتر است در صورت مشاهده این مشکل، کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی را مطلع کرده و از راهنمایی های تخصصی آنها استفاده کنید. پرینتر امروزه نقش مهمی در انجام امور روزانه افراد ایفا می کند. دانشجویان، اساتید دانشگاه، دانش آموزان، سازمان ها و ادرات مختلف، همواره به پرینتر نیاز داشته و اسناد مختلف را با آن چاپ می کنند.

این دستگاه به دلیل اینکه مکرراً مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شود. یکی از مشکلاتی که در پرینتر اچ پی مشاهده می شود، سیاه شدن برگه هنگام چاپ است. این موضوع در اغلب مواقع ناخرسندی کاربر را به دنبال داشته و به دنبال راهی برای رفع سیاهی برگه در پرینتر HP می گردد. از این رو در این مطلب برآن شدیم تا دلایل و شیوه رفع سیاه شدن کاغذ در پرینتر را بررسی کرده و بتوانیم شما را در رفع مشکل به وجود آمده راهنمایی کنیم. امید است با مطالعه این مقاله بتوانید مشکل خود را برطرف کرده و از دستگاه خود نهایت استفاده را ببرید. با این حال چنانچه نیاز به کمک و راهنمایی بیشتری داشتید می توانید همکاران ما را در واحد تعمیرات پرینتر اچ پی مطلع نمایید.

رفع سیاهی برگه در پرینتر HP

شناخت دلایل سیاهی برگه در پرینتر HP

چند دلیل مهم برای سیاه شدن کاغذ در پرینتر وجود دارد. البته سیاه شدن هم به معنای سیاهی کامل کاغذ و هم به معنای وجود خطوط و لکه های سیاه در صفحه کاغذ است. در هر صورت، وجود سیاهی و تیرگی بیش از حد کاغذ، به دلایل مختلفی روی می دهد و راه های رفع آن نیز می تواند متفاوت باشد. سیاه شدن برگه می تواند به دلایلی از جمله تنظیمات اشتباه در تراکم رنگ پرینتر، اختلال در نقاط اتصال چاپگر، کثیف شدن هد دستگاه، پر شدن سطل آشغال پرینتر و یا مشکل از کارتریج دستگاه باشد.

برای رفع مشکل سیاهی برگه در پرینتر HP، ابتدا باید ببینید کدامیک از این دلایل باعث سیاه شدن کاغذ شده و متناسب با آن اقدام به رفع مشکل کنید. معمولاً اصلی ترین دلیل این مشکل به کارتریج دستگاه مربوط می شود و باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد. اما برخی قطعات دیگر مانند هد نیز می توانند این مشکل را به وجود آورده باشند.

آیا می توان اقدام به رفع سیاهی برگه در پرینتر HP اقدام کرد؟

در پاسخ به اینکه آیا شخصاً می توان سیاه شدن کاغذ در پرینتر را برطرف کرد یا نه، می توان گفت هم آری و هم خیر. آری به این جهت که شما می توانید برخی اقدامات اولیه مانند تمیز کردن هد پرینتر را انجام دهید شاید مشکل دستگاه برطرف شود. نه هم به این دلیل که رفع مشکل سیاه شدن برگه در پرینتر اچ پی کاری تخصصی است و در صورت اقدام اشتباه ممکن است به پرینتر آسیب جدی وارد کرده و تعمیر آن را برای همیشه منتفی کنید.

پس اکیداً توصیه می کنیم برای رفع سیاهی پرینتر HP خودسرانه عمل نکنید و حتماً از مشاوران نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی کمک بخواهید. مشکل سیاهی کاغذ اغلب به دلیل مشکلات سخت افزاری در کارتریج یا تونر، هد و غلطک ها می باشد. بنابراین اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید، شخصاً اقدام به تعمیر پرینتر نکنید.

برای رفع سیاهی کاغذ در پرینتر اچ پی چکار کنیم؟

بهترین و منطقی ترین کار برای رفع مشکل مذکور، مراجعه به نمایندگی تعمیرات پرینتر HP می باشد. در این نمایندگی متخصصان فنی با عیب یابی دستگاه، مشکل اصلی را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام می کنند. ممکن است برای رفع سیاهی برگه در پرینتر HP دستگاه شما باز شده و قطعات مختلفی تعمیر یا تعویض شوند. برای مثال تعمیر کارتریج، شارژ  تونریا کارتریج، تعمیر هد، تعویض غلطک ها و یا سرویس و پاکسازی محفظه داخلی پرینتر در این مرکز انجام شود. کارشناسان با تشخیص صحیح قطعه خراب شده، مشکل آن را برطرف کرده و همانند روز اول تحویل شما می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی خدمات متنوع و متعددی را به کاربران ارائه می دهد. سرویس های دوره ای و تعمیرات تخصصی پرینتر مهمترین خدمات این واحد می باشد. علاوه بر رفع مشکل سیاهی برگه، سایر مشکلات احتمالی پرینتر همچون چروک شدن کاغذ، گیر کردن برگه، روشن نشدن دستگاه، کار نکردن پرینتر، خرابی پورت USB و عدم برقراری ارتباط با کامپیوتر، نکشیدن کاغذ و بی کیفیت بودن چاپ در این مجموعه به دقت مورد بررسی قرار گرفته و برطرف میگردند.

نمایندگی اچ پی همچنین برای کاربران خود، خدمات سرویس در محل را راه اندازی کرده تا به واسطه آن، مشتریان، پرینتر را در محل کار یا سکونت خود تعمیر کنند و مجبور به حمل و نقل دستگاه نباشند. رضایت حداکثری و اعتماد مشتریان، اصول و اهداف تیم نمایندگی اچ پی می باشد و در راستای این اهداف تلاش دارد خدمات خود را با کیفیت بالاتری به هموطنان عرضه کند.