اشتراک گذاری

مشکلات پرینتر HP

مشکلات پرینتر HP در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شود. مشکل نرم افزاری مربوط به نصب درایو پرینتر HP می باشد و مشکلات سخت افزاری بررسی قطعات داخلی دستگاه را شامل می شود. بروز هرگونه مشکل در این بخش ها عملکرد پرینتر HP را با اختلال مواجه می کند. شایع ترین اختلالات پرینتر ها عموما مربوط به کارتریج، کاغذکش، مین برد و درام می باشد. این قطعات آسیب پذیر ترین قطعات پرینتر به شمار می روند. همان طور که می دانید به دلیل حساسیت این قطعات لازم است برای تعمیرات پرینتر،  به واحد تخصصی تعمیرات پرینتر مراجعه کنید. پیچیدگی ها و حساسیت های این دستگاه سبب شده تا نیاز آن به تعمیر کار متخصص دوچندان شود.

مشکلات پرینتر HP و راه حل ها

کاغذکش پرینتر اچ پی: همان طور که نام این قطعه مشخص است وظیفه ی انتقال برگه به داخل و حرکت دادن آن در دستگاه و خارج کردن برگه را به عهده دارد. خرابی این قطعه یکی از دلایلی است که منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه می شود. تعمیر این قطعه لازم است توسط مهندسان مجرب انجام شود. به یاد داشته باشید در صورت بروز این مشکل تا زمان تعمیر آن به هیچ عنوان برگه ی جدید وارد دستگاه نکنید. گیر کردن کاغذ یکی از رایج ترین مشکلات پرینتر HP به شمار می رود.

درام پرینتر: یکی دیگر از مشکلات پرینتر HP به درام پرینتر مربوط است. درام قطعه ی بسیار حساسی است و هرگونه آسیب دیدگی آن منجر به چاپ خطوط و نقاط اضافه بر روی کاغذ می شود. وجود خط و خش بر روی درام پرینتر زمینه ی خرابی های آن و اختلال در چاپ برگه را ایجاد می کند. در صورت وجود چنین مشکلی این قطعه باید توسط تعمیرکاران متخصص تعویض شود.

کاغذکش پرینتر اچ پی: همان طور که نام این قطعه مشخص است وظیفه ی انتقال برگه به داخل و حرکت دادن آن در دستگاه و خارج کردن برگه را به عهده دارد. خرابی این قطعه یکی از دلایلی است که منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه می شود. تعمیر این قطعه لازم است توسط مهندسان مجرب انجام شود. به یاد داشته باشید در صورت بروز این مشکل تا زمان تعمیر آن به هیچ عنوان برگه ی جدید وارد دستگاه نکنید. گیر کردن کاغذ یکی از رایج ترین مشکلات پرینتر HP به شمار می رود.

کارتریج: یکی دیگر از اصلی ترین قطعات پرینتر کارتریج آن است که به وسیله ی ماده تونر شارژ می شود. تونر پودر سیاه رنگی است که رنگ موجود بر روی برگه را تامین می کند و به عبارتی جوهر لازم برای چاپ محسوب می شود. خرابی کارتریج سبب می شود تا دستگاه به درستی عمل نکند و فرآیند چاپ انجام نشود.

نگهداری از پرینتر HP

نگهداری از پرینتر HP و حفظ کیفیت این دستگاه نیازمند رعایت چند نکته می باشد. استفاده از کاور برای پرینتر از نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند. تعویض به موقع قطعات فرسوده نیز تاثیر بسیاری در بازگرداندن  کیفیت و کارایی اولیه به دستگاه دارد. به یاد داشته باشید استفاده از قطعات تقلبی برای پرینتر منجر به خرابی های مداوم این دستگاه می شود. همچنین عدم استفاده ی مداوم از دستگاه نیز نقش بسیاری در حفظ کیفیت و کارایی آن دارد. هر دستگاه باید متناسب با ظرفیت تعریف شده ی همان دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد و هر گونه استفاده ی بیش از حد زمینه های خرابی را برای آن ایجاد می کند.

تعمیرات پرینتر HP

تعمیرات پرینتر HP در واحدی مجزا با بهره مندی از متخصصان مجرب انجام می شود. پرینتر ها دارای سیستم حساسی هستند به همین دلیل لازم است توسط افراد حرفه ای و مجرب تعمیر شوند. مشکلات پرینتر HP در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار می گیرد. عیب یابی مهم ترین بخش در تعمیرات پرینتر HP می باشد. زیرا اگر عیب دستگاه به درستی تشخیص داده نشود تعمیرات بی نتیجه خواهد بود. تعویض قطعات فرسوده ی پرینتر نیز یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط این واحد می باشد. در صورت بروز اختلال در پرینتر خود می توانید به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. پرینتر های اچ پی در این واحد ابتدا توسط کارشناسان عیب یابی و سپس به وسیله مهندسان متبحر تعمیر می شوند.

نمایندگی HP

نمایندگی HP با بهره مندی از برترین کارشناسان به کاربران کمک می کند تا بهترین خدمات را از این نمایندگی دریافت کنند. استفاده از مواد مرغوب برای شارژ کارتریج در این نمایندگی برای شما تضمین می شود. تمام محصولات تولید شده توسط شرکت HP در این نمایندگی قابل تعمیر می باشد. نمایندگی رسمی HP با سالها تجربه و سابقه ی درخشان در خدمات دهی باز هم همراه شماست. نمایندگی HP با استفاده از مشاورانی نمونه گروهی را برای ارائه اطلاعات تخصصی هر محصول برای کاربران گردآورده است. خریداران می توانند از طریق مشورت با این کارشناسان انتخابی آگاهانه و کاربردی داشته باشند.

تعمیرات HP

تعمیرات HP متشکل از قسمت های متفاوت از یکدیگر می باشد. همه ی این قسمت ها به تعمیرات تخصصی هر محصول می پردازند. تعمیرات HP با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود. قطعات تعویض شده برای انواع دستگاه HP در این کمپانی دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. استفاده از به روز ترین ابزارآلات روند تعمیرات را در این مرکز  سرعت بخشیده است. بد نیست بدانید تمام دستگاه های تعمیر شده پس از تعمیر برای کاربران تست شده و بعد تحویل داده می شوند. اعمال تعمیرات توسط کادر فنی مجرب این فرآیند را تا حد قابل توجهی سرعت بخشیده است.