[ultimate_heading main_heading=”قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی” heading_tag=”h1″][/ultimate_heading]

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی ، عبارت است از اصولی که کادرفنی نمایندگی hp ملزم به رعایت آن هستند. همچنین کاربران در هنگام مراجعه به نمایندگی اچ پی جهت تعمیرات باید از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند و همگام با اصول این مرکز گام بردارند. تعمیرگاه مجاز اچ پی سال های سال است به فعالیت در زمینه ی تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط  کمپانی اچ پی پرداخته است . از جمله دستگاه های اچ پی که در این مرکز ریکاوری می گردد می توان به هارد ، کپی ، پرینتر ، اسکنر ، کارتریج ، تبلت ،موبایل ، مانیتور و desktop اشاره کرد .

تعمیرگاه مجاز اچ پی

واضح و مبرهن است که ابتدای هستی تا کنون ، نظم همواره موجب استحکام حیات بوده است. این موضوع در مورد سازمان ها و نهاد ها نیز صدق می نماید. حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است . قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز اچ پی را فراهم می کند . مخاطبان مجموعه با مطالعه ی این مطلب می توانند اطلاعات کامل و جامعی را در حوزه ی فعالیت های این مرکز به دست آورند

[ultimate_heading main_heading=”شرح قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی”][/ultimate_heading]

نمایندگی اچ پی با تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی سعی دارد در راه کسب خشنودی کاربران گام بردارد . هدف این مجموعه ارائه ی خدمات ریکاوری باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است .به این ترتیب رضایت کاربران در زمینه ی پشتیبانی نیز جلب خواهد شد . تعمیرکاران و تکنسینهای این مرکز با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز اچ پی به فعالیت می پردازند .

نمایندگی اچ پی کلیه ی خدمات بازیابی و تعمیر را به کاربران محصولات این کمپانی ارائه می نماید. تعمیرگاه اچ پی توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان در واحدهای تعمیر مجهز دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی و ریکاوری می نمایند .

خاطرنشان می سازیم ، این مرکز با بهره گیری از به روزترین تجهیزات به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزد . تمامی امور تعمیر در این مرکز با بکارگیری قطعات اورجینال انجام می گردد . از این رو کاربران پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهند بود .

[ultimate_heading main_heading=”قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی”]

 در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز اچ پی  قبضی که شامل قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی است  به مشتری تحویل داده می شود. پرکردن این قبض الزامی می باشد.

[/ultimate_heading]
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی اچ پی تعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز اچ پی ۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز اچ پی آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • اگر در طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی اچ پی مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.

قوانین تعمیرگاه مجاز اچ پی

  • انجام عیب یابی و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز اچ پی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
[ultimate_heading main_heading=”نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی” heading_tag=”h3″][/ultimate_heading]

نمایندگی اچ پی ، واحدهای فعال در مجموعه خویش را به منظور ارائه خدمات هر چه تخصصی‌تر به مشترکان و مشتریان، گسترش بخشیده است . تعمیرگاه مجاز اچ پی با تجهیز  این واحدها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات در تلاش است تا تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزه ی تعمیر و فروش برآورده  سازد.

بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، حضور کارشناسان زبده و متخصص، ضمانت خدمات تعمیر، ارائه تمامی خدمات پس از فروش، رعایت همه‌جانبه اصول مشتری‌مداری و تأکید بر اهمیت بازخورد مشتری، آنالیز سطح رضایت کاربران از تخصص و خدمات کارشناسان حاضر در مرکز و …

برخی دیگر از پارامترهای جاری در نمایندگی اچ پی است. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید می توانید خدمات ما را در هریک از  واحدهای تعمیرات اچ پی مطالعه نمایید.

[ultimate_heading main_heading=”کاربران گرامی را به مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات دعوت می نماییم.” heading_tag=”h4″][/ultimate_heading]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#e0e0e0″ color_bg_highlight=”#0099d8″ package_heading=”محصولات” package_btn_text=”بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fhpservices.ir%2F%25d9%2585%25d8%25ad%25d8%25b5%25d9%2588%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2586%25d9%2585%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2586%25d8%25af%25da%25af%25db%258c-%25d9%2585%25d8%25ac%25d8%25a7%25d8%25b2-%25d8%25a7%25da%2586-%25d9%25be%25db%258c%2F|title:%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DA%86%20%D9%BE%DB%8C||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#e0e0e0″ color_bg_highlight=”#0099d8″ package_heading=”سوالات متداول” package_btn_text=”بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fhpservices.ir%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2585%25d8%25aa%25d8%25af%25d8%25a7%25d9%2588%25d9%2584-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25a7%25da%2586-%25d9%25be%25db%258c%2F|title:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%20%D8%A7%DA%86%20%D9%BE%DB%8C||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#e0e0e0″ color_bg_highlight=”#0099d8″ package_heading=”مقالات” package_btn_text=”بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fhpservices.ir%2F%25d9%2585%25d9%2582%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25a7%25da%2586-%25d9%25be%25db%258c%2F|title:%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%20%D8%A7%DA%86%20%D9%BE%DB%8C||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#e0e0e0″ color_bg_highlight=”#0099d8″ package_heading=”اخبار” package_btn_text=”بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fhpservices.ir%2F%25d8%25a7%25d8%25ae%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b1%2F|title:%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%20%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%20%D8%A7%DA%86%20%D9%BE%DB%8C||”][/ultimate_pricing]