اشتراک گذاری

تعمیرگاه مانیتور اچ پی

تعمیرگاه مانیتور اچ پی یکی دیگر از واحدهای تخصصی در نمایندگی hp است که توسط مجرب‌ترین کارشناسان مربوطه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربران انواع مانیتور اچ پی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات مانیتور hp مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. مهندسان و کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر مانیتور با بهره‌مندی از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر، قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در این دستگاه ها ایجاد شده باشند.

در صورتی که به هر دلیل، امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می‌توان با استفاده از روش تعمیر در محل مانیتور، اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع ساخت. در این روش کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت بهسازی و تعمیر مانیتور را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، جهت آسودگی خیال مراجعان از کیفیت خدمات دریافتی، مشمول گارانتی و ضمانت شده است.

اچ پی سرویس مرکز فوق تخصصی تعمیر مانیتور اچ پی ، با بیش از ۲۰ سال تجربه، کلیه خدمات تعمیر مانیتور اچ پی را ارائه می دهد. مرکز فوق تخصصی تعمیر مانیتور اچ پی ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر تخصصی مانیتور ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر مانیتور اچ پی در تمامی زمینه ها اعلام میدارد. در این مجموعه، تمامی مدل های مانیتور اچ پی بررسی شده و قابل تعمیر است.

تعمیر مانیتور اچ پی در محل

خدمات تعمیرگاه مانیتور اچ پی

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور اچ پی منحصر به اشکال و نوعی خاص از این دستگاه نیست و کلیه سرویس‌های مرتبط با انواع مانیتور LED و LCD اچ پی را شامل می‌گردد. در بخش زیر مختصراً به برخی از خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی انواع مانیتورهای اچ پی که در این مرکز انجام می‌پذیرد، اشاره خواهد شد.

رفع مشکل پاور مانیتور اچ پی:

یکی از رایج ترین نشانه های خرابی پاور، شنیده شدن صدایی شبیه به سوت از درون مانیتور است. این صدا حتی با خاموش کردن مانیتور -در صورتی که به برق متصل باشد همچنان شنیده می‌شود. باید توجه داشت که شنیده شدن صدای سوت از داخل مانیتور به هیچ عنوان ربطی به خرابی مین برد ندارد و علت آن را باید در همین بخش یعنی بخش پاور جستجو کرد. کارشناسان ماهر در حوزه تعمیر پاور مانیتور می دانند که بروز این صدا به دلیل خرابی و نشتی‌هایی است که در خازن‌های پاور به وجود آمده‌ است.

باید توجه داشت، در صورتی که تعمیر پاور با تأخیر انجام شود و به خرابی های خازن رسیدگی نشود این احتمال وجود دارد که فشار زیادی به ترانس وارد شود و سایر خازن ها نیز درگیر شود. از این رو توصیه می شود در صورت شنیده شدن صدایی شبیه به سوت هر چه سریع‌تر اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پاور مانیتور اچ پی آغاز گردد.

حل مشکلات تصویر مانیتور اچ پی

باید توجه داشت که آسیب دیدگی مانیتور اچ پی به این معنا نیست که مانیتور دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. با وجود جدی بودن غالب اشکالات پیش آمده در مانیتور گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.

اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر مشکلات تصویر مانیتور اچ پی دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض مانیتور است. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است. تعمیر مشکلات پنل مانیتور اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی اچ پی است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

ایراد کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور اچ پی

کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور اچ پی از آن دست اشکالاتی است که تأثیر بسزایی در کاهش کیفیت و وضوح تصویر صفحه نمایش دارد. دلیل این اتفاق عمدتا ناشی از دو مسئله است. یک آنکه لامپ نئون مورد استفاده در دستگاه، خود ضعیف شده و نیازمند تعمیر است. دوم آنکه مدار تغذیه دستگاه دچار اشکال شده و کار برق‌رسانی را به درستی انجام نمی دهد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه می توان به یکی از مراکز مجاز و استاندارد مراجعه کرد و سرویس های مرتبط با تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور اچ پی را دریافت نمود.

مشکلات ترانزیستور مانیتور اچ پی

یکی از نکات مهم در تعمیر ترانزیستور مانیتور اچ پی، توجه به مدل این قطعه است. ترانزیستورها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی یا BJT و ترانزیستورهای اثر میدانی یا FET. توجه به نوع ترانزیستور در زمان تعمیر سوختن ترانزیستور مانیتور از ان روست که هر مدل از این قطعه، دارای مشخصات متفاوتی است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که صرف نظر از نوع و مدل این قطعه، تعمیرات آن باید صرفاً توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه انجام شود.

خدمات مانیتور اچ پی در محل

اگر از کاربران مانیتورهای اچ پی هستید و با وجود اشکال در دستگاه خود امکان مراجعه به مراکز تعمیر مانیتور را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس تعمیر در محل مانیتور اچ پی است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما در مرکز تعمیرات مانیتور اچ پی، هماهنگی‌های لازم را انجام داده، در آدرس ثبت شده از سوی شما حضور یافته و اقدامات لازم جهت بهسازی و رفع اشکالات پیش آمده در مانیتور را آغاز می‌نمایند.

خدمات ارائه شده در این سرویس شامل کلیه سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری انواع مانیتور اچ پی نظیر رفع اشکالات پیش آمده در تصویر مانیتور، رفع اشکالات پیش آمده در قطعات مانیتور، رفع اشکالات مرتبط با صدای مانیتور و مواردی از این دست است. خدمات ارائه شده در این سرویس نیز همچون خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر مانیتور اچ پی، مشمول گارانتی و ضمانت است.